خانه / بیوگرافی / زندگینامه دارن هاردی ؛ سخنران انگیزشی و نویسنده مطرح آمریکایی

زندگینامه دارن هاردی ؛ سخنران انگیزشی و نویسنده مطرح آمریکایی

زندگینامه دارن هاردی

دارن هاردی به انگلیسی: Darren Hardy یکی از موفق ترین سخنران انگیزشی بوده و همچنین به عنوان بزرگترین نویسنده آمریکایی معروف می باشد. وی با کتاب هایی که درباره روانشناسی موفقیت می نویسد توانسته است به عنوان فرد تاثیرگذار در بین مردم مهبوب شود.

وی به شدت عاشق شغل خود بوده که در واقع به جرات می توان گفت که در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است. دارن هاردی همچنین در زمینه مباحث انگیزشی حرف اول را می زند. او مشاور و ناشر اسبق مجله ی SUCCESS نیز بوده است.

دارن هاردی به‌ عنوان ناشر و دبیر تحریریه مجله موفقیت در موقعیت منحصربه‌ فردی قرار دارد که می ‌تواند با کار‌شناسان پیشرو و برجسته در حوزه موفقیت و پیشرفت شخصی مصاحبه کند و تجربیات موفقیت آنها را در اختیار دیگران قرار دهد.

او با بسیاری از بر‌ترین مدیران عامل ، کارآفرینان تحول‌آفرین ، ورزشکاران بسیار موفق ، هنرمندان برجسته و قهرمانان المپیک مصاحبه کرده است. او در این مصاحبه‌ ها از رازهای موفقیت تحسین بر انگیز آن‌ها پرده برمی ‌دارد و آن را در اختیار عموم قرار می‌دهد. برای اطلاعات دقیق بیوگرافی دارن هاردی در ادامه با سایت باشعوری همراه باشید

بیوگرافی دارن هاردی

بیوگرافی دارن هاردی

یکی از نکاتی که در مورد زندگینامه دارن هاردی باید بدانید این است که وی در سن ۲۷ سالگی کارفرمای یک شرکت با درآمد سالانه بیش از ۵۰ میلیون دلار بود. او همچنین با تکنیک های خود توانسته است هزاران کارآفرین را راهنمایی کند و همینطور به بسیاری از موسسه ها و شرکت های بزرگ مشاوره داده است و نانگفته نماند که عضو هیئت ‌مدیره چندین شرکت مختلف و سازمان های غیر دولتی متعدد است.

دارن هاردی به موفقیت و پیشرفت شخصی علاقه و اشتیاق زیادی دارد و همین موضوع زمینه اصلی کسب‌ وکار و اساس زندگی او را تشکیل می‌ دهد. او خودش را متعهد می ‌بیند که به دیگران در دستیابی به توانایی‌ های ذاتی ‌شان کمک کند تا بتوانند زندگی پربارتر و کامل‌ تری را تجربه کنند.

تجارب وی در این مصاحبه ها باعث شده با وجود سن کم ، در زمینه های انگیزشی بسیار قوی عمل کند. دارن هاردی در سال۲۰۱۵ اعلام کرد که به عنوان ناشر ، مجله ی موفقیت را ترک می کند و به دنبال موقعیت های جدید موفقیت می رود. وی همچنین مدیر اجرایی شبکه TPN و رئیس شبکه آموزش موفقیت آمیز TSTN بود که در رسیدن به اهدافش بسیار مؤثر واقع گردیده است.

نکاتی جالب درباره دارن هاردی

جالب است بدانید دارن هاردی در مصاحبه‌ای، دلیل موفقیت خود را اینگونه بیان می‌کند: «موفقیت خود را مدیون فلسفه (نابرده رنج، گنج میسر نمی‌شود) هستم!» دارن هاردی از سوی انجمن ملی سخنرانان در سال ۲۰۱۶ برنده جایزه بهترین سخنران سال شد.

کتاب های دارن هاردی همواره هورمون شادی را در مغز خواننده افزایش می‌دهد؛ به طوری که با مطالعه کتاب‌های وی مثل اثر مرکب از نگاه تحلیلگرانه، به خوبی متوجه این موضوع خواهید شد. در جای جای مطالب و کتاب های دارن هاردی، مجموعه‌ای از دلایلی که برای شاد بودن نیاز است، به چشم می‌خورد.

زندگینامه دارن هاردی سرشار از نکات خودسازی و پیشرفت شخصی است که حتی می‌تواند ما را به موفقیت برساند. شاید این موضوع سبب شده که حتی شخصیت‌ های سیاسی تاثیرگذار جهان نیز کتاب‌ های او را مطالعه و در سخنرانی‌ هایش شرکت کنند.

دارن هاردی معتقد است ضعف هر کس می تواند قدرت او شود؛ این گفته از دارن هاردی علاوه بر اینکه انگیزه را در هر کس زده می کند بلکه این نکته را گوش زد می کند که هر کسی که ضعف دارد ضعیف نیست. هاردی خود از خانواده ای ثروتمند متولد نشده و پشتوانه قوی ای نداشته است ولی حالا توانسته یک ثروتمند شود و زندگی خود را همان گونه که دوست داشته است و در رویاهایش بوده برای خود بسازد.

جملات دارن هاردی در مورد موفقیت

زندگینامه دارن هاردی

جملات دارن هاردی در مورد موفقیت

هر وقت از من می‌پرسند، اولین عاملی که موجب موفقیتم شده است چه بوده؛ به‌سرعت پاسخ می‌دهم: توانایی در تنظیم کردن امور و استمرار و تلاش برای به دست آوردن اهداف بزرگ، عامل موفقیت من بوده است.

دیوانه به کسی می‌گویند که به‌طور غیرعادی به موضوع خاصی خوشبین و علاقه‌مند است. اگر این تعریف مناسبی برای کارآفرین نیست، پس چه تعریفی مناسب آن است؟ بدون شک باید به‌طور «غیرعادی خوشبین» و به‌شدت مشتاق سوار شدن به قطار ثروت‌ساز باشید. اغلب افراد جرأت ندارند وارد این قطار وحشتناک شوند؛ اما شما شجاعتش را دارید و دقیقاً به‌همین دلیل است که شما را دیوانه می‌نامند.

هرچه بکاری، همان را درو می کنی. شما نمی توانید انتظار بدست آوردن نتایجی را داشته باشید که برای آنها تلاشی نکرده اید.اگر شما برنامه مربوط به نتایج خاصی که در ذهن دارید را نداشته باشید مسلماً به آن نتایج نخواهید رسید. اگر می خواهید بیشتر از قبل موفق باشید بنابراین باید کمک بیشتری به دیگران در کسب موفقیت بکنید.

چرا اندوه بر شادی چیره شده‌است؟ چرا ترس‌ها، رؤیاها را مغلوب کرده‌اند؟ چرا… چرا دنیا جایی بسیار هراسناک برای زندگی به نظر می‌رسد؟ جایی که انگار ما باید به‌ناچار در جاده‌هایی نامرئی خلاف جهت آرزوهایمان جلو برویم!

اگر شما واقعا خواهان حفظ کردن روش و عادتِ مناسب هستید، حداقل یک بار در روز به آن توجه ویژه داشته باشید که این کار احتمال موفقیت شما را بسیار زیاد می کند.

درآمدهای میلیونی تنها با داشتن اینترنت پرسرعت امکان‌پذیر نیست. شما هرگز نمی‌توانید با نشستن روی مبل و تکرار عادت‌های قبل و جویدن قرص چربی‌سوز در طی یک ماه وزن کم کنید. هیچ کدام از چیزهایی که شما به دنبال آنها هستید به صورت یک بسته در فروشگاه‌ها عرضه نمی‌شود. بیایید برای یک لحظه از تمام فضای اطراف خود جدا شوید و بدون جنگ به این سوال جواب دهید: در کجای مسیر اهداف و زندگی‌تان ایستاده‌اید؟

آگاهی، اولین گام برای ایجاد تغییر می باشد.اگر شما خواستار حرکت از وضع موجود به وضع مطلوب هستید باید از انتخاب ها و گزینه هایی که شما را از مقصد مورد نظرتان دور می کنند آگاهی پیدا کنید.

کتاب های دارن هاردی

کتاب های دارن هاردی همواره یکی از پر فروش ترین کتاب های نیویورک تایمز و آمازون بوده و جالب است بدانید که کتاب های این مرد موفق با کتاب های برایان تریسی هم تراز به حساب می اید اما اگر بخواهیم به یکی از شگفت انگیز ترین کتاب دارن هاردی اشاره کنیم بدون شک باید گفت که کتاب اثر مرکب یکی از خارق العاده ترین آثار وی می باشد. سایر کتاب های دارن هاردی به شرح ذیل می باشد:

  • کتاب اثر مرکب
  • کتاب تغییر بزرگ
  • کتاب بهترین سال زندگی تو
  • کتاب ترن هوایی کارآفرینی
  • کتاب مرد واقعی
  • کتاب دیوانگان ثروت ساز
  • کتاب ۱۰ هفته تا موفقیت بی چون و چرا
  • کتاب مسیر میلیاردی شدن
  • کتاب امسال تکرار نخواهد شد
  • کتاب استثنا باشید
اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

بیوگرافی جورج اورول

بیوگرافی جورج اورول و هر آنچه که باید از آثارش بدانید

بیوگرافی جورج اورول جورج اورول به انگلیسی: George Orwell و با نام مستعار آرتور بلر؛ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *