خانه / تبلیغات در باشعوری

تبلیغات در باشعوری

تبلیغات در باشعوری

اگر می خواهید به صورت کاملا حرفه ای برند و خدمات خود را معرفی کنید، باید در قدم اول به فکر تبلیغات باشید تا بیشتر در ذهن مخاطبین مانگار شوید. خوشبختانه امروزه با گسترش عصر اینترنت و از همه مهم تر ؛ نرم افزار گوگل به راحتی هر چه تمام تر می توانید با چندین میلیون مخاطب ارتباط برقرار کنید.

سایت باشعوری همراه با تیم متخصص تولید و محتوای خود توانسته است کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند و همچنین با گذشت زمان نیز ترافیک مخاطب بیشتری از سمت گوگل جذب می کند. پس اگر می خواهید بازاریابی و تبلیغ خود را در سایت باشعوری داشته باشید باید بگم که تبلیغات ما به ۳ بخش تقسیم می شود:

  1. تبلیغات بنری
  2. تبلیغات ریپورتاژ آگهی
  3. تبلیغات عکس نوشته های تخصصی

تبلیغات بنری: همانطور که از نامش پیداست این نوع تبلیغ به صورت بنری یا همان عکس در سایت باشعوری درج می شود که با جایگذاری لینک مربوطه، انتقال ترافیک مخاطب شروع می شود.

تبلیغات ریپورتاژ آگهی: در واقع این نوع تبلیغ گامی موثر در افزایش اعتبار سایت شما به شمار می رود و شما عزیزان می توانید معرفی خدمات و محصول خود را در قالب یک پست در سایت باشعوری منتشر کنید. لازم به ذکر است که ریپورتاژ آگهی از امکانات ۴ عکس و ۲ لینک برخوردار می باشد.

تبلیغات عکس نوشته های تخصصی: این روش یکی از زیباترین استراتژی های تبلیغات شناخته می شود که در واقع خدمات و برند شما به صورت عکس نوشته های مربوطه معرفی می شود. برای مثال اگر شما یک فروشگاه اینترنتی پوشاک دارید، تیم متخصص باشعوری قادر به تولید عکس نوشته های دخترونه و پسرونه خواهد بود و همانطور که می دانید با گسترش شبکه های اجتماعی (اینستاگرام، تلگرام، واتساپ و …) بسیاری از کاربران عکس های متنوعی را در پست اینستاگرام خود و یا حتی در پروفایل‌شان منتشر می کنند.

برای اطلاع از قیمت و تماس با سایت باشعوری، از قسمت پایین نظرات درخواست خود را ارسال کنید.

 

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *