خانه / گالری طوری / عکس نوشته سخنان بزرگان / عکس نوشته سخنان استیو جابز برای پروفایل | متن و جملات آموزنده

عکس نوشته سخنان استیو جابز برای پروفایل | متن و جملات آموزنده

گالری عکس استیو جابز همراه با جملات آموزنده

عکس نوشته سخنان استیو جابز برای پروفایل

همانطور که میدانید استیو جابز بنیان گذاره شرکت اپل می باشد. بسیاری از شما با محصولات آن آشنا هستید، که محصولات مطرحش در کشورمان همان موبایل آیفون می باشد. و اما خوده شخصیت و تلاش ها و موفقیت های این چهره بزرگ الگوی بسیاری از انسان هایی است که به دنبال موفقیت و پیروزی هستند.

اکثر انسان های موفق با سختی و تلاش به پیروزی رسیده اند و استیو نیز از این مسئله مستثنا نبود. استیو جابز با تلاش های پی در پی خود در گاراژ خانه بالاخره توانست اولین کامپیوتر اپل را در همان گاراژ به کمک دوست خود بسازد. و اما برای آشنایی بیشتر با این فرد بزرگ با سایت باشعوری همراه شوید تا به بخش بعدی یعنی بخش گالری برویم.

گالری عکس استیو جابز همراه با جملات آموزنده

جالب است بدانید که آنها نیز مانند هر انسان دیگری در ابتدا از لحاظ مالی مشکل داشتند اما وسایل مورد علاقه خود را فروخته و پول آن را سرمایه ای برای کار و هدفشان کردند. این یعنی به چه میزان به دنبال موفقیت هستید. حاضرید چه مقدار بهایی برای رسیدن به هدفتان بدهید؟

انسان ها در مرحله حرف همه حاضر به تلاش هستند، اما وقتی وارد به مرحله عمل می شوند فراموش می کنند که چه می خواستند و به دنبال چه چیزی هستند، چرا که آنها جلوی پایشان را می بینند و حاضر به پرداخت بهای کاری که می کنند نیستند.

بیشتر بخوانید: تاریخچه شکل گیری برند اپل

متن های زیبا از استیو جابز

همه ی افراد در زندگی باید یک الگویی داشته تا بتوانند از آن پیروی کرده و به چیزی که می خواهند برسند، چرا که از الگوی انتخابی یک فرد به راحتی می توان هدف آن را فهمید. حال ما جملاتی را آماده کردیم که شما در قالب تصویر آنها را مطالعه کردید، امیدواریم که از مطالعه این مطالب لذت و بهره کافی برده باشید، سپاسگزاریم که ما را تا پایان همراهی کردید.

 

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

گالری عکس نوشته رفیق جونم تولدت مبارک

عکس نوشته تبریک تولد به رفیق برای پروفایل | ۱۱ عکس و متن کوتاه برای دوست

عکس نوشته تبریک تولد به رفیق برای پروفایل اگر کل دنیا هم بهت پشت کنه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *