خانه / گالری طوری / عکس پروفایل / عکس نوشته زیبای محرمی برای پروفایل | ۱۰ تصویر با متن (سری اول)

عکس نوشته زیبای محرمی برای پروفایل | ۱۰ تصویر با متن (سری اول)

عکس پروفایل از محرم و امام حسین

عکس نوشته زیبای محرمی برای پروفایل

دوباره ماه محرم آمد و همه ی شیعیان رخت مشکی به تن کردند. عاشقان حسینی هر ساله به مناسبت شهادت امام حسین علیه السلام، هیئت و تکیه های خود را راه اندازی کرده تا بتوانند برای مظلومی امام حسین اهل بیت، عزاداری کنند. لازم به ذکر است که جامه سیاهی محرم فقط در دنیای واقعی خلاصه نمی شود بلکه امروزه در فضای مجازی نیز تمامی مسلمانان، به یکباره در مورد امام حسین و محرم، پست می گذارند.

سایت باشعوری یکی از منابع اصلی برای تولید عکس نوشته های پروفایلی بوده که در این پست برای شما عزیزان، بهترین و با کیفیت ترین عکس پروفایل از محرم و امام حسین طراحی کرده است تا به صورت رایگان در اختیار شما عزاداران حسینی قرار دهد. خواسته تیم باشعوری از شما بینندگان این است که در عزاداری ها، ما را از دعای خود بی نصیب نگذارید.

عکس نوشته های محرمی به گونه ای برایتان طراحی شده است تا بتوانید آن ها را به صورت گالری در اختیار داشته باشید، به همین جهت می توانید عکس ها را به صورت اسلاید (ورق بزنید) مشاهده کنید در صورت تمایل می توانید آن ها را برای پروفایل واتساپ، تلگرام، اینستاگرام خود دانلود کنید.

گالری عکس پروفایل از محرم و امام حسین

با توجه و ذکر منبع کتاب لهوف، آمده است که زمانی که امام حسین (ع) تمامی یاران خود را از دست داد و دیگر هیچ یاوری برایش نمانده بود، بانوان را در یک خیمه گرد آوری کرد تا آن ها را دلداری دهد، از این همه سوگ از دست داده، آن ها را به صبر و شکیبایی سفارش داد و در حالی که قلبش شکسته بود، با آن ها خداحافظی کرد اما قبل از رفتنش در میدان جنگ، با فرزندش؛ امام زین العابدین (ع) که در آن زمان بسیار بیمار بود، وداع گفت و او را جانشین خویش قرار داد.

امام خود را آماده نبرد با دشمنان کرده و با دلی شکسته به سمت لشکریان یزید رفت و به تنهایی تا چندین ساعت، گروهی از سربازان را به هلاکت رساند. در همین اوضاع، امام چند باری برای وداع دوباره به سمت خیمه ها آمد اما اینبار فرزند شیرخوار خود را که از تشنگی گریه می کرد، به سمت لشکریان برد از آن ها برای لب تشنه علی اصغر، تقاضای آب کرد، ولى سپاه سنگدل عمر بن سعد به فرزند ۶ ماهه او رحم نکرد و با هدف تیر قرار دادنش، وى را در آغوش پدر غرقه به خون کرد.

امام بدن غرق خون علی اصغر را به سمت خیمه برگرداند و دوباره به سمت لشکریان حمله کرد و پس از چندین مبارزه، زخم های زیادی را متحمل شدند، جراحات آنقدر زیاد بود که در آخر تاب و توان او را گرفت و به زمین داغ کربلا افتادند. در همان اوضاع، چندین سرباز به دور امام می چرخیدند و ایشان را با سنگ، نیزه و تیر روی بدنش ضربه وارد می کردند. شمر بن ذى الجوشن، با قساوت تمام به سوى بدن خونین آن حضرت رفت، در حالی که رمقی در بدن شریفش بود، سر مبارکش را از قفا جدا کرد و سر بریده را به خولى اصبحى تحویل داد تا به نزد عمر بن سعد منتقل کند.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

عکس نوشته تولدت مبارک رفیق عزیزم به انگلیسی

۱۱ عکس نوشته تبریک تولد به دوست صمیمی به انگلیسی برای پروفایل

عکس نوشته تبریک تولد به دوست صمیمی به انگلیسی برای پروفایل تولد رفیقی نزدیک شده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *