خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / برنامه تبدیل عکس به نقاشی سیاه قلم اندروید | دانلود + آموزش

برنامه تبدیل عکس به نقاشی سیاه قلم اندروید | دانلود + آموزش

نرم افزار تبدیل عکس رنگی به نقاشی سیاه قلم

دانلود و آموزش برنامه تبدیل عکس به نقاشی سیاه قلم اندروید

این روز ها داشتن یه عکس پروفایل شیک برای شبکه های اجتماعی از نون شب هم واجب شده، مثلا همین حالا که داری این مطلب رو میخونی، به احتمال ۸۰ درصد دوست داری عکسی که امروز از خودت گرفتی رو تبدیل به سیاه و سفید Black and white کنی. سیاه سفید کردن یا همون جلوه سیاه قلم هیچ وقت از مد نمیوفته و روی بسیاری از تصویر ها زیبایی خاصی رو القا میکنه….

یکی از نرم افزار هایی که خیلی خوب و حرفه ای عکس رنگی رو تبدیل به قلم سیاه و سیاه سفید میکنه؛ نرم افزار فتوشاپ هستش که خب البته بسیاری از دوستان یا به کامپیوتر دسترسی زیادی ندارند یا اگر هم که دارن، بلد نیستن با نرم افزار فتوشاپ کار کنن تا عکس خودشونو سیاه سفید کنند (لازم به ذکر است که آموزش و ترفند های تصویر سازی در فتوشاپ جزو اولویت های سایت باشعوری بوده و به زودی قصد داریم آموزش نرم افزار فتوشاپ رو برای شما عزیزان تهیه کنیم)

از اونجایی که شما دوست عزیز از گوشی اندرویدی استفاده می کنید پس شما باید برنامه ای رو در موبایل خود نصب کنید تا به راحتی بتوانید عکس رنگی رو به قلم سیاه تبدیل کنید. سایت باشعوری یا تحقیقاتی که برای ادیت عکس قلم سیاه انجام داده، یکی از بهترین اپلیکیشن ها رو به شما معرفی خواهد که می توانید به راحتی آب خوردن عکس خودتون رو طوری تنظیم کنید که انگار با قلم سیاه نشستی طراحی کردی. پس در ادامه با ما همراه باشید تا علاوه بر راهنمای دانلود برنامه Pencil Sketch ، آموزش تغییر عکس رنگی به سیاه و سفید رو هم براتون تهیه کرده ایم.

نرم افزار تبدیل عکس رنگی به نقاشی سیاه قلم با Pencil Sketch

یکی از بهترین اپ هایی که برای تبدیل عکس به سیاه قلم استفاده می شود، اپلیکیشن Pencil Sketch بوده که بیش از ۵۰ میلیون توسط کاربران نصب شده پس همین حالا روی دکمه سبز رنگ زیر کلیک کنید تا بتوانید این نرم افزار را از گوگل پلی در گوشی خود نصب کنید.

دانلود برنامه تبدیل عکس به طراحی با مداد

برنامه تبدیل عکس به نقاشی طرح مداد

پس از نصب برنامه قلم سیاه، همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم؛ چندین گزینه در دسترس بوده که از مفید ترین آن ها گزینه camera و Gallery بوده که برای عکس گرفتن و استفاده از تصویر های گالری موبایل می باشد و زمانی که روی آن کلیک می کنید، باید دسترسی اونو روی گوشی تایید کنید.

نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی سیاه قلم حرفه ای

پس برای اینکه عکس مورد نظر خود را انتخاب کنید، باید روی Gallery کلیک کنید سپس روی عکس دلخواه خود ضربه بزنید. در قدم بعدی همانطور که در تصویر به آن اشاره شده است، می توانید عکس خود را به چرخش در بیارید و در آخر نیز برای دسترسی به تبدیل سیاه و سفید، روی تیک سبز رنگ سبز رنگ در بالای صفحه کلیک کنید.

تبدیل عکس به سیاه قلم در اندروید

در قدم بعدی، همانطور که در تصویر مشخص کرده ایم، در بالای برنامه، نوع افکت های قلم سیاه قرار دارد که بهترین گزینه برای تبدیل عکس به نقاشی سیاه قلم ، گزینه Sketch بوده که دقیقا همان حکم قلم سیاه نقاشی را ایفا می کند – از پایین صفحه نیز روی قلم سیاه سفید کلیک کنید سپس با ترکیب این دو گزینه می توانید عکس خود را خیلی شیک و تمیز، طوری طراحی کنید که انگار واقعا خودتون نقاشی کشیده بودید

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه عکس پس زمینه گوشی هواوی را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه گوشی هواوی با ۴ کلیک ساده

آموزش تغییر تصویر زمینه گوشی هواوی همراه با تصاویر صفحه اسکرین موبایل در واقع همان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *