خانه / سبک زندگی / خانه داری / جدیدترین مدل کمد لباس برای داشتن اتاقی شیک و لوکس

جدیدترین مدل کمد لباس برای داشتن اتاقی شیک و لوکس

جدیدترین مدل کمد لباس

امروزه طرح و دیزاین شیک اتاق خواب بسیار حائز اهمیت برای خانم ها می باشد که در حقیقت باعث جلوه ی بیشتر اتاق خواب هم می باشد. همچنین کمد لباس به غیر از شیک بودنش، در درجه ی اول نظم و ترتیب خاصی به لباس های ما می بخشد، پس انتخاب مدل کمد لباس هم از اهمیت خاصی برخوردار می باشد.

لباس بخش مهمی از وسایل شخصی برای افراد است و نگهداری از لباس ها برای داشتن کیفیت و طول عمر بیشتر لباس از مسائل مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد بنابراین بهتر است برای لباس های شخصی خود کمد لباس با طراحی و کیفیت خوبی را تهیه کنید.

همچنین امروزه جدیدترین مدل کمد لباس، کمد های دیواری هستند که با توجه به اتصالات  و یراق آلات حرفه ای که امروزه تولید می شوند باعث شده تا کمد ها از استحکام و کیفیت بیشتری برخوردار باشند.

کمد دیواری یک فضای سربسته است که از کف و کناره ها به دیوار متصل است که این موضوع موجب مستحکم تر شدن کمد دیواری به واسطه پیچ به دیوار است.

در ادامه با دو نوع کمد لباس ریلی جدید و کمد لباس قفسه بندی آشنا می شویم که امروزه مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است.

کمد لباس ریلی جدید

کمد لباس ریلی جدید

کمد لباس ریلی جدید

همانطور که در عکس مشاهده می کنید این نوع کمد لباس ها یکی از جدیدترین مدل کمد لباس ها بوده که دارای قابلیت باز و بسته شدن در به صورت ریلی می باشد و همچنین با نور پردازی داخلی طوری طراحی شده است که فضای داخل کمد تاریک نباشد حتی به طوری که کمد دیواری های حرفه ای زمانی که در باز می شود، داخل کمد به آرامی شروع به روشن شدن می شود که واقعا علاوه بر نیاز بودنش حس خوبی را به طرف القا می کند.

این نوع کمد ها به اندازه های مختلفی طراحی می شوند که در حقیقت بسیاری از آن ها سفارشی می باشد که البته واضح است هیچ وقت کمد دیواری را به صورت یکجا نمی توان خرید. اما در کل بسیار از آن ها دارای یک نوع الگو می باشند و فقط فزق آن های در جنس و رنگ آن های می باشد.

کمد لباس ام دی اف

مدل کمد لباس ام دی اف از پرطرفدارترین و محبوب ترین مدل کمد ها هستند که این مدل ها در انواع رنگ ها و طرح های مختلف تولید می شوند و بهتر است شما با توجه به رنگ و طرح سایر وسایل موجود در اتاق خوابتان کمدی مناسب را برای قرار دادن لباس و سایر وسایل شخصی خود انتخاب نمایید.

برای اینکه بتوانید چیدمانی مناسب درون کمد لباس داشته باشید بهتر است کمدهایی را انتخاب کنید که دارای طبقه بندی و استوربندی مناسبی هستند در این مدل کمد ها برای وسایل شخصی جایگاهی خاص قرار داده شده است و شما می توانید به راحتی وسایل شخصی خود نظیر لباس و کفش و کیف را در جایگاه های مخصوص به خود قرار دهید.

اکثریت کمد لباسی های لوکس از جنس MDF هایگلاس می باشند و به جرات می توان گفت که این نوع جنس می تواند بهترین گزینه برای شیک ترین کمد دیواری باشد.

کمد لباس شیشه ای

کمد لباس شیشه ای

کمد لباس شیشه ای

البته ناگفته نماند که کمد لباس های شیشه ای از محبوبیت هایی ویژه ای برخوردار می باشد که در حقیقت این نوع کمد ها جلوه ی درخشانی را در اتاق خواب به وجود می آورد.

کمد لباس ها به دو دسته مدرن و کلاسیک تقسیم می شوند که در اصل کمد لباس های شیشه ای به عنوان کمد های لوکس معروف می باشند و همچنین کمد هایی که از در های آیینه ای ساخته شده اند باع شده تا فضای خانه را بزرگ تر جلوه بدهد اما ناگفته نماند که جذب کثیفی و لک پذیری می تواند از اصلی ترین عیب های آن باشد.

کمد لباس قفسه بندی

کمد لباس قفسه بندی

کمد لباس قفسه بندی

تمیز و مرتب بودن خانه در همه یکی از اصل های مهم در زیبا و شیک بودن دکوراسیون داخلی خانه است. برای اینکه یک خانه با لباس های مرتب داشته باشید نیاز به کمد لباس قفسه بندی دارید اما استفاده از قفسه بندی نیز مانند سایر  لوازم داخل خانه نیاز به اصول های مختلفی دارد، که اگر آنهارا رعایت کنید حتما یک خانه شیک و زیبا برای خود تزئین کرده اید.

اگر قصد دارید دکوراسیون خانه ی خود را تغیر دهید یا یک دکوراسیون شیک برای خانه ی خود درست کنید در انتخاب جدیدترین مدل کمد لباس نیز دقت کنید برای مثال رنگ و طرح کمد را با سایر لوازم موجود در خانه هماهنگ کنید.

امروزه تقریبا خانه ای وجود ندارد که قفسه بندی داخلی نباشد.در قدیم از کمد دیواری فقط به عنوان یک وسیله برای نگه داشتن وسایل ها استفاده میکردند برای همین کمد دیواری ها را ساده طراحی میکردند اما امروزه با پیشرفت در زمینه ی طراحی دکوراسیون داخلی خانه کمد دیواری هارا در انواع طرح و رنگ ها طراحی میکنند. و این نیز باعث شده تا کمد ها علاوه بر اینکه یک وسیله برای نگه داشتن وسایل ها است باعث زیبایی و شیک بودن خانه نیز میشود.

پارتیشن بندی کمد لباس

کمد لباس قفسه بندی برای افرادی پیشنهاد می شود که از البسه های زیادی برخوردار می باشند که در حقیقت شخصیت هایی که برای لباس های خود وسواس زیادی به خرج می دهند، کمد لباس قفسه بندی می تواند بهترین گزینه برایشان باشد.

با تنوع زیاد قفسه ها در کمد دیواری به راحتی می توانید لباس های هر فصل را جداگانه در هر قسمت بچنید تا در زمان خاص خودش به راحتی بتوانید بر روی همه ی آن ها دسترسی داشته باشید. در واقع با قفسه بندی کمد شرایطی را برای خود چیده اید تا همه ی لباس ها قابل مشاهده باشد.

نظافت کمد لباس

نظافت کمد لباس

جدیدترین مدل کمد لباس از حساسیت خاصی برخوردار می باشند که بهتر است کمد آن ها را حداقل هر ماه یکبار تمیز کنیم. برای این کار لازم است وسایل داخل آن را خالی کنیم. بهتر است هر طبقه از کمد دیواری را به طور مجزا خالی کنیم و بعد از تمیز کردن هر طبقه، وسایل آن را مجددا درون آن بگذاریم. با یک دستمال مرطوب، کف و دیواره های آن را گردگیری کنیم و سپس با یک دستمال خشک آن را تمیز کنیم تا کاملا تمیز شود.

برخی خانم ها روی طبقه بندی کمد دیواری را با یک مشمع یا تکه ای موکت تمیز می پوشانند؛ بهتر است آن موکت یا مشمع هم برداشته شود و بعد از شستشو مجددا کف طبقه پهن شود. بعد از پاک کردن طبقه ها باید لوازم داخل آن هم کاملا تمیز و گردگیری شود و سپس هر کدام سرجای مخصوص خود قرار بگیرد.

یک نکته که باید به آن توجه کنیم این است که کمددیواری، بهتر است نزدیک مکان های مرطوب و نمناک مثل حمام و دستشویی نباشد. گاهی اوقات بخشی از کمد دیواری را به چیدن رختخواب اختصاص می دهیم. اگر شما هم این کار را می کنید، توجه کنید که دیوار پشتی کمد دیواری نمناک نباشد چون سبب مرطوب و نم دار شدن رختخواب می شود و چون رطوبت و تاریکی جای مناسبی برای رشد سریع قارچ ها و میکروب ها است این نم سبب تشکیل قارچ و گاه کپک می شود. بنابراین بهتر است هر از چند گاهی درب کمد دیواری باز بماند تا هوا در داخل کمد جریان پیدا کند و از ایجاد کپک جلوگیری شود و بوی نامطبوع آن از بین برود.

همچنین در صورتی که از رختخواب ها و لباس ها به مدت طولانی استفاده نکرده اید حتما آنها را از داخل کمد دیواری خارج کنید و اجازه دهید هوا در میان آنها جریان پیدا کند.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

جاذبه های گردشگری مسکو

معرفی شهر مسکو در روسیه ؛ همراه با ۸ جاذبه گردشگری

معرفی شهر مسکو در روسیه شهر مسکو یکی از زیباترین شهر های کشور روسیه بوده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *