خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / نحوه ارسال عکس محرمانه در تلگرام فقط با ۵ کلیک

نحوه ارسال عکس محرمانه در تلگرام فقط با ۵ کلیک

چگونه در تلگرام عکس محرمانه بفرستیم

نحوه ارسال عکس محرمانه در تلگرام همراه با تصاویر

تلگرام یکی از قدرتمندترین پیام رسان هایی بوده که جهان به خودش دیده است و هنوز هم هیچ اپلیکیشنی با قابلیت های تلگرام معرفی نشده است و جالب است هر چقدر هم از طول عمر تلگرام می گذرد باز هم شاهد قابلیت های جدیدش می شویم اما خب حیف که تلگرام در حال حاضر فیلتر شده است ولی جای نگرانی نیست چرا که به راحتی می توان با قابلیت پروکسی MTProto از این موضوع جلوگیری کرد.

در این قسمت قصد داریم تا در مورد زمان دار شدن عکس و فیلم های تلگرام بحث کنیم که به نام های ارسال محرمانه یا نابود شونده معروف شده است. در واق شما با استفاده از این ویژگی می توانید عکس و ویدئو های خود را به صورت تایمر تعیین کنید که پس از تمام شدن زمانش، به صورت خودکار از صفحه چت پاک می شود.

اما بسیاری از دوستان نمی دانند که چطور می توان از این قابلیت زیبا استفاده کرد و برایشان سوال پیش آمده که چگونه در تلگرام عکس محرمانه بفرستیم؟ پس برای پاسخ به این سوال در ادامه با سایت باشعوری همراه باشید.

چگونه در تلگرام عکس محرمانه بفرستیم

نکته ای که در مورد ارسال عکس زمان دار در تلگرام باید یادآوری کنم این است که شما فقط فقط می توانید در چت های شخصی این کار را انجام دهید و نمی توانید از این قابلیت در گروه و کانال استفاده کنید.

لازم به ذکر است؛ زمانی که شما عکسی را به صورت محرمانه برای مخاطب خود ارسال می کنید، زمانی که مخاطب شما در حال تماشای آن عکس می باشد، گزینه «Save to Gallary» ذخیره در گالری برایش وجود ندارد و جالبیش اینجاست که حتی نمی تواند اسکرین شات بگیرد.

آموزش فرستادن عکس نابود شونده در تلگرام

مرحله اول: ابتدا می بایست وارد چت با مخاطب مورد نظر خود شوید سپس روی گزینه سنجاقک بزنید تا گالری برایتان باز شود. سپس عکس یا فیلم مورد نظر خود را انتخاب کنید.

نحوه ارسال عکس زمان دار در تلگرام

مرحله دوم: پس از انتخاب عکس و باز شدن آن به صورت کامل، همانطور که مشاهده می کنید ۴ گزینه برای شما وجود دارد پس به منظور فرستادن عکس نابود شونده در تلگرام، باید روی گزینه ساعتی شکل کلیک کنید. (قبل از کلیک بر روی دکمه ارسال اینکار را انجام دهید)

آموزش فرستادن عکس نابود شونده در تلگرام

مرحله سوم: در این قسمت یک صفحه مشکی برایتان باز می شود که در واقع زمان های پیشنهادی می باشد (از یک تا ۵۵ ثانیه و یک دقیقه ) پس از کلیک بر روی زمان مورد نظر، بر روی کلمه «Done» کلیک کنید و سپس دکمه ارسال را بزنید تا برای مخاطب ارسال شود.

چگونگی ارسال عکس محرمانه در تلگرام

آخرین نکته در مورد ارسال عکس محرمانه در تلگرام این است که تا زمانی که مخاطب شما وارد چت نشده، آن عکس در چت باقی می ماند تا اینکه وارد چت شود و عکس شما را باز کند (در این هنگام تایمر نابودی شروع می شود) از اینکه تا آخر مقاله با ما همراه بودید بسیار خرسنیدم و امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.

پیشنهادی: قابلیت جدبد Quiz در تلگرام

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *