خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / جلوگیری از پخش خودکار ویدیو در اینستاگرام جدید در ۲ زبان فارسی و انگلیسی

جلوگیری از پخش خودکار ویدیو در اینستاگرام جدید در ۲ زبان فارسی و انگلیسی

چگونه پخش خودکار ویدیو در اینستاگرام را متوقف کنیم

جلوگیری از پخش خودکار ویدیو در اینستاگرام جدید به زبان فارسی و انگلیسی همراه با تصاویر

اینستاگرام از سری شبکه اجتماعی هایی بوده که حجم اینترنت زیادی را مصرف می کند اما خب نمی توان گفت به خاطر این موضوع از اینستاگرام استفاده نکنیم چرا که این اپلیکیشن قابلیت های جذاب فراوانی را برای مخاطبین به ارمغان آورده است که کمتر کسی جرات می کند که آن را از موبایل خود حذف کند.

متاسفانه یا خوشبختانه بسیاری از ما وقت های زیادی را در اینستاگرام می گذرانیم که خب اگر دقت داشته باشید می بینید که به خاطر این اپلیکیشن جذاب، اینترنت های هنگفتی را از دست می دهید و سوالی که برای بسیاری از عزیزان پیش آمده این است که چگونه پخش خودکار ویدیو در اینستاگرام را متوقف کنیم تا در مصرف اینترنت صرفه جویی کنیم؟

برای پاسخ به این سوال در قدم اول پیشنهاد می کنم که حتما سری به Play Store بزنید تا از آپدیت بودن اینستاگرام خیالتان راحت شود سپس در قدم دوم با سایت باشعوری همراه شوید تا ترفند جلوگیری از دانلود خودکار در اینستاگرام را به ۲ زبان فارسی و انگلیسی برایتان مشخص کنیم

چگونه پخش خودکار ویدیو در اینستاگرام را متوقف کنیم؟

مرحله اول: برای شروع کار همانطور خودتان می دانید باید به بخش Setting اینستاگرام مراجعه کنید (به صفحه پروفایل بروید سپس با کلیک روی ۳ خط بالای صفحه و باز شدن منوی اینستاگرام، تنظیمات را از پایین صفحه انتخاب کنید) پس از باز شدن صفحه تنظیمات همانطور که مشاهده می کنید؛ گزینه ای به نام «Account» به فارسی (حساب) وجود دارد که باید روی آن کلیک کنید.

جلوگیری از پخش خودکار ویدیو در اینستاگرام جدید

مرحله دوم: پس از باز شدن صفحه حساب اینستاگرام، همانطور که به وضوح معلوم است؛ گزینه ای به نام «Cellular Data Use» به فارسی (مصرفه داده شبکه همراه) در اختیار شما می باشد که باید روی این گزینه کلیک کنید. (تا به حال شده یک استوری رو ببینی و دلت بخواد دانلودش کنی؟ پس روی ” برنامه دانلود استوری اینستاگرام برای اندروید ” کلیک کن)

جلوگیری از پخش خودکار فیلم در اینستاگرام

مرحله سوم: پس از باز شدن صفحه جدید، باید روی دکمه «ِData Saver» به فارسی (صرفه جویی داده) کلیک کنید تا از این پس فیلم های اینستاگرام به صورت خودکار دانلود نشوند.

جلوگیری از پخش خودکار ویدیو در اینستاگرام با وای فای

لازم به ذکر است که یک گزینه «High Resolution Media» به فارسی (رسانه با وضوح بالا) وجود دارد که در این قسمت می توانید اینترنت مصرفی را تعیین کنید که بهتر است گزینه تلفن همراه + WiFi را فعال کنید. (البته به صورت دلخواه می توانید رو حالت فقط وای فای هم قرار دهید)

چگونه پخش خودکار ویدیو در اینستاگرام فارسی را متوقف کنیم

نکته ای که باید برای جلوگیری از دانلود خودکار در اینستاگرام به آن اشاره کنم این است که پس از انجام مراحل ذکر شده از این پس اینترنت کمتری در اینستاگرام شما مصرف می شود که این موضوع در قسمت Explore یا همان جستجوی اینستاگرام صدق می کند چرا که بسیاری از عزیزان فکر می کنند، ویدبوهایی که از سمت مخاطبان برایشان ارسال می شود نیز دیگر پخش نمی شود اما خب اینطور نیست. اگر مراحلی که گفته شد را به صورت دقیق انجام دهید از این پس حجم اینترنت کمتری در اینستاگرام مصرف می شود.

آموزش حذف سابقه جستجو در اینستاگرام

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *