خانه / بیوگرافی / بیوگرافی برایان تریسی و هر آنچه که باید در مورد موفقیتش بدانید

بیوگرافی برایان تریسی و هر آنچه که باید در مورد موفقیتش بدانید

بیوگرافی برایان تریسی

برایان تریسی در جزیره ای به نام شارلوت تاوان واقع در کشور کانادا به دنیا آمده و یکی از مشهورترین نویسندگان کتاب های انگیزشی و روانشناسی تجارت در دنیا به شمار می رود. وی بیشتر کتاب های خود را به صورت گویا (صوتی) منتشر کرده است و همچنین سمینار هایی در زمینه استراتژی فروش و روانکاوی خودباوری را ارائه داده است. در این مدت او توانسته است به ۳ زبان فرانسوی، آلمانی و اسپانیایی مسلط شود.

کتاب ها و سخنان برایان ترسی در ایران بیشتر در حوضه بازاریابی شبکه ای و بازاریابی محتوا استفاده می شود و لازم به ذکر است که خود برایان هم در این زمینه از رهبران موفق Network Marketing به شمار می رود. تاریخچه شغل برایان تریسی از فراز و نشیب های بسیاری برخوردار است اما در حال حاضر او رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برایان تریسی اینترنشنال بوده که در سال ۱۹۸۴ در کشور ونکوور کانادا بنیان نهاده است. برای آشنایی بیشتر با برایان تریسی در ادامه با سایت باشعوری همراه باشید

بیوگرافی برایان تریسی و تاریخچه شغل او

شغل های برایان تریسی

در این روز ها کمتر کسی در جامعه دیده می شود که بتواند رهبری شایسته در زمینه کسب و کار خود باشد. برایان ترسی از نمونه افرادی بوده که از همان دوران کودکی به پیرامون اطراف خود اهمیت زیادی داده است. برایان تریسی از همان اول شعار خود باوری رو برای خودش حفظ کرد ودلیل موفقیت هنگفتش دقیقا همین مورد بود که متاسفانه بسیاری از ما به این نکته اهمیتی نمیدیم. شاید باورتان نشود اما زمانی که او کودک بود، در خانواده ای کم درآمد به سر می برد و نکته ی دیگر این که وی در سن ۱۸ سالگی، دبیرستان را بدون اخذ مدرک رها کرد.

سال ها پیش برایان تریسی به ناچار در یک رستوران مشغول ظرف شویی می شودکه پس از چندین ماه کار خود را عوض کرده و در یک کارواش ماشین مشغول کار می شود. اما از آنجایی که برایان از ذات خستگی ناپذیری برخوردار بوده پس از رهایی از شغل قبلی اش در یک کارگاه نجاری مشغول کار می شود اما زیاد طول نمی کشد تا این که از آن جا خارج شده و در یک مزرعه به کارگری ادامه می دهد. در حقیقت در آن جا به برداشت محصول های زراعی می پرداخت و شب ها به انبار کاه می رفت و می خوابید. اما طولی نکشید که دوباره پس از برداشت محصولات دوباره بیکار شد.

بازاریابی برایان تریسی

زمانی که دیگر هیچ شغلی را برای خود پیدا نکرد، پس از جست و جوی فراوان در یک اداره مشغول فروش و بازاریابی شد که درآمدش به صورت کارمزدی بود. او باید اداره به اداره، دفتر به دفتر را تلفن می کرد تا محصولات را به فروش برساند. در آن زمان هم یک اتاق کوچک را برای خود کرایه کرده بود که در حقیقت بیشتر پولش صرف آن جا می شد. به گفته ی خودش در آن در زمان شروع خوبی را نداشته و زندگی بر او بسیار سخت می گذشت.

اما مدتی نگذشت که برایان تصمیمی گرفت که نقطه عطف زندگی اش را شامل می شد. او یک روز روی یک که کاغذ جمله ای نوشت: « من این ماه باید ۱۰۰۰ دلار فروش داشته باشم » و آن را در جایی قایم کرد که در حقیقت هیچ وقت هم نتوانست آن را پیدا کند. در این یک ماه به طور کاملا باور نکردنی دقیقا همان مبلغ را به دست آورد و به طور کاملا حرفه ای به اصول فروش مسلط شده بود.

به طوری که مدیر آن شرکت از او خواست تا سرپرست آموزشی فروشندگی را در شرکت به دست بگیرد. از آن پس هم شاگردانی را تحویل داد که خود مدیر شرکت هم تعجب کرده بود. شاید باور نکردنی باشد که بگویم شاگردان او امروزه از میلیاردر های نیویورک به شمار می روند. خلاصه پس از آن همه سختی و بدختی ای که پشت سر گذاشته بود حالا دیگر با جیب های پر پول ۲۰ دلاری در خیابان ها قدم میزد. طولی نکشید تا به یکی از مشهور ترین فرد در آمریکا تبدیل شد و آوازه ی او قدم به قدم آمریکا را شامل می شد.

برایان تریسی و باربارا تریسی

باربارا تریسی

بیوگرافی برایان تریسی و همسرش

برایان تریسی در سال ۱۹۷۹ با همسر دلخواهش به نام بارابارا تریسی ازدواج کرده که ثمره ی این ازدواج ۴ فرزند می باشد. در حال حاضر او یکی از موفق ترین و ثروتمند ترین فرد آمریکا می باشد که درآمد چند میلیاردی اش فقط از طریق سمینار، مشاوره و فروش کتاب هایش به دست می آید.

برشی از کتاب قورباغه ات را ببوس

بریده ای از کتاب قورباغه ات را ببوس را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که از بهترین کتاب های برایان تریسی شناخته شده است: «باور به قدرت بالقوه و نامحدودتان کلید اصلی برای تبدیل شدن به آنچه که واقعا توانایی آن را دارد، می‌باشد.» «همانطور که ویلیام شکسپیر می‌گوید: «هیچ‌چیزی وجود ندارد، تنها فکر است که آن را به وجود می‌آورد.» شما اینجا، روی این کرۀ خاکی هستید تا کاری خارق‌العاده با زندگی‌تان انجام دهید تا خوشحالی و لذت، ارتباطات عالی، سلامتی در سطح خوب، موفقیت کامل و رضایت کامل را تجربه کنید. پس چه چیزی مانع شما می‌شود؟ چرا هم‌اکنون زندگی رویایی‌تان را ندارید؟ چه چیزی مانع شما می‌شود؟ اگر می‌خواهید دلیل شادی یا ناراحتی، موفقیت یا عدم موفقیت، پیروزی یا شکست خود را بدانید، بروید و به نزدیک‌ترین آینه نگاه کنید. جواب آنجاست. کیفیت تفکراتتان درباره‌ی کسی که در آینه می‌بینید به طور گسترده‌ای کیفیت زندگی‌تان را تعیین می‌کند. اگر دیدگاهتان را نسبت به خودتان تغییر دهید، زندگی‌تان را به سرعت تغییر می‌دهید.»

آرزوهای کوچک نداشته باشید، تنها آرزوهای بزرگ هستند که قدرت به حرکت واداشتن ذهن بشر را دارند و شما نیز نباید آرزوهای کوچک داشته باشید.»
«انکار یا خودداری از مواجهه با حقیقت یا واقعیت وضعیت خود یا دیگری، عامل اصلی استرس، اضطراب، احساسات منفی و حتی بیماری‌های جسمی و ذهنی است. پذیرش نقطه مقابل انکار است. وقتی فرد یا موقعیتی را در خانه یا محل کار همان‌گونه که هست می‌پذیرید و قبول می‌کنید که تغییر نخواهد کرد و بر اساس این موضوع عمل کنید، بخش عمده استرس ایجاد شده در این وضعیت از بین می‌رود.»

بهترین کتاب های برایان تریسی

در ادامه بیوگرافی برایان تریسی بهتر است با کتاب های او نیز آشنا شوید:

  • قورباغه ات را ببوس
  • قدرت فکر
  • قدرت زمان
  • مهارت های سخنرانی
  • ۷ قدم تا عادت های موفق

۵ توصیه قدرت فکر برایان

از این که تا آخر مقاله بیوگرافی برایان تریسی با ما همراه بودید بسیار خرسندیم و در آخر نیز شما را با چندین نکتته ی برایان تریسی اشنا می کنیم

  • افراد موفق همیشه دنبال راهی برای کمک به دیگران هستند اما جالب است بدانید که افراد ناموفق با خودشان فکر می کنند که این کار چه سودی برای من دارد.
  • از راز های موفقیت این است که همیشه ذهنمان را بر روی کار هایی که عاشقش هستیم متمرکز کنیم نه آن چیزی که از آن واهمه داریم.
  • تمام ابزار هایی که برای جنگیدن با مشکلات در زندگی نیاز دارید را فقط می توانید از درون خود کشف کنید.
  • فقط کافی است به چیزی باور داشته باشید، آن زمان است که برایتان به واقعیت تبدیل می شود.
  • هیچوقت چیزی رو که دوست ندارید رو به زبان نیاورید

سخنان برایان تریسی در عنوان رژیم ذهنی ۲۱ روزه را در کلیپ زیر مشاهده کنید:

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

بیوگرافی جرج آر آر مارتین

بیوگرافی جرج آر آر مارتین ؛ خالق مجموعه رمان ترانه یخ و آتش

بیوگرافی جرج آر آر مارتین جرج آر آر مارتین یکی از نویسنده های موفق آمریکایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *