خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / چگونه در تلگرام ویدیو گرد بفرستیم ؟ مناسب با آخرین به روزرسانی

چگونه در تلگرام ویدیو گرد بفرستیم ؟ مناسب با آخرین به روزرسانی

نحوه ارسال ویدیو دایره ای در تلگرام

چگونه در تلگرام ویدیو گرد بفرستیم

تا چند وقت پیش فقط می توانستیم صدای خود را ضبط ‌کنیم و برای دوستان خود ارسال کنیم که این وضعیت به ویس تلگرام معروف است اما تلگرام به تازگی توانسته است یک قابلیت جذاب دیگر هم به اپلیکیشن خود اضافه کند که به سرعت به ویدیو گرد معروف شد.

همانطور که از نامش پیداست شما می توانید از خود ویدیو ضبط کنید و به صورت گرد برای دوستان خود ارسال نمایید. خب البته مانند ویس تلگرام نمیشود ویدیو را تا چند دقیقه ضبط کرد اما امیدواریم با به روزرسانی های پی در پی شاهد افزایش زمانی ویدیو دایره ای در تلگرام باشیم. در ادامه با سایت باشعوری همراه باشید تا بتوانید به صورت کاملا حرفه ای ویدیو دایره ای برای دوستان خود ارسال نمایید.

نحوه ارسال ویدیو دایره ای در تلگرام

برای ارسال ویدیو دایره ای در ابتدا می بایست چت مخاطب مورد نظر را باز کنید و همانطور که در قسمت پایین – سمت چپ مشاهده می کنید؛ یک آیکن به شکل میکروفون وجود دارد که البته این گزینه برای ارسال ویس تلگرام کاربرد دارد اما از آنجایی که شما قصد ارسال ویدیو گرد را دارید باید انگشت خود را روی همان آیکن ویس کلیک کنید تا به شکل مربعی درآید.

نحوه ارسال ویدیو دایره ای در تلگرام

در اینجا شما باید انگشت خود را بر روی آیکن مربعی شکل نگه دارید تا ضبط ویدیو برایتان فعال شود و تا زمانی که انگشت خود را نگه دارید، ویدیو ضبط خواهد شد که در واقع با برداشتن انگشت تان از روی آن به صورت اتومات برای مخاطب مورد نظر ارسال خواهد شد. ناگفته نماند که شما فقط تا یک دقیقه میتوانید ویدیو گرد خود را ارسال نمایید.

ساخت ویدیو دایره ای تلگرام

ترفند های ارسال ویدیو گرد در تلگرام

اولین ترفند مربوط به دوربین جلو – عقب بوده که برای عوض کردن دوربین می بایست بر روی گزینه سمت چپ کلیک کنید (آیکون دوربین شکل چرخشی)

ارسال ویدیو گرد در تلگرام

دومین ترفند مربوط به صرف نظر از ارسال ویدیو می باشد؛ به احتمال زیاد برایتان پیش میاید که در حال ضبط ویدیو گرد در تلگرام هستید که در وسط کار پشیمان خواهید شد که در واقع اگر انگشتتان را بردارید، ویدیو ارسال خواهد شد. خب اصلا نگران نباشید برای انصراف ارسال ویدیو فقط کافیست که انگشت خود را به سمت چپ بکشید (اسلاید کنید) تا ویدیو به صورت کاملا حرفه ای متوقف شود.

فیلم دایره ای تلگرام

سومین ترفند برای زمانی است که می خواهید ویدیو گرد ضبط کنید اما به دلایلی نمی خواهید انگشت خود را بر روی آیکن ضبط آبی رنگ نگه دارید. برای این کار هم راه حلی وجود دارد؛ شما به راحتی می توانید انگشت خود را که برای ضبط نگه داشته اید را به سمت بالا بکشید (آیکنی که به شکل قفل باز است) تا ویدیو به صورت آزاد به ضبط خود ادامه دهد. همانطور که مشاهده میکنید یک آیکن به رنگ قرمز هم برای متوقف کردن ویدیو گرد وجود دارد.

ساخت ویدیو دایره ای تلگرام بدون ربات

چگونه ویدیو گرد تلگرام را برش دهیم؟

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره شد، شما فقط میتوانید ویدیو را به مدت یک دقیقه ضبط کنید که در واقع پس از یک دقیقه، ویدیو به صورت خودکار متوقف خواهد شد و همانطور که در قسمت پایین مشاهده می کنید: یک کادر آبی رنگ از مدت زمان ویدیو شما وجود دارد که با کشیدن انگشت خود می توانید ویدیو گرد خود را برش دهید.

چگونه ویدیو گرد تلگرام را برش دهیم؟

ناگفته نماند که بر روی ویدیو گرد گزینه ای هم برای ارسال ویدیو به صورت بی صدا وجود دارد تا بتوانید ویدیوی خود را بی صدا ارسال نمایید.

آموزش تبدیل ویدیو به ویدیو دایره ای در تلگرام

مرحله اول: برای تبدیل ویدیو به ویدیو دایره ای در تلگرام در ابتدا باید عبارت Telescopybot@ در صفحه جستجو تلگرام سرچ نمایید تا به ربات مورد نظر متصل شوید.

مرحله دوم: پس از ورود به کانال بر روی گزینه Start کلیک کنید و سپس ویدیو مورد نظرتان را از داخل گالری به بات ارسال نمایید.

مرحله سوم: با کمی صبر، ربات ویدیو دایره‌ای را به شما تحویل می‌دهد که می‌توانید آن را برای دیگران ارسال نمایید.

از اینکه تا آخر مقاله همراه ما بودید بسیار سپاسگزاریم و از اینکه توانستیم سوال چگونه در تلگرام ویدیو گرد بفرستیم را برای شما حذف کنیم بسیار خرسندیم.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *