خانه / گالری طوری / عکس پروفایل / ۱۴ عکس پروفایل برج ایفل برای واتساپ و تلگرام

۱۴ عکس پروفایل برج ایفل برای واتساپ و تلگرام

زیباترین عکس های برج ایفل برای پروفایل

در این پست شما عزیزان می توانید برای شبکه های اجتماعی (واتساپ، تلگرام، اینستاگرام و …) عکس پروفایل برج ایفل انتخاب کرده و در صورت رضایت از سایت باشعوری دانلود کنید. برج ایفل یکی از دیدنی های شهر پاریس فرانسه بوده که در ادامه بیشتر در مورد آن توضیح داده شده است.

برج ایفل سازه‌ ای فلزی واقع در میدان «شان دو مارس» پاریس است که به‌ نوعی نماد این شهر و کل فرانسه محسوب می‌شود. نام برج برگرفته از نام سازنده‌ِ آن، گوستاو ایفل است. وی برج را طراحی و در سال ۱۸۸۷ مسئولیت ساخت آن را به عهده گرفت. حدود دو سال بعد، در ۳۱ مارس ۱۸۸۹ کار ساخت برج با ۳۲۴ متر ارتفاع به پایان رسید و به‌ طور رسمی به‌ عنوان بلندترین سازه‌ی جهان (تا سال ۱۹۳۰ و افتتاح ساختمان کرایسلر درنیویورک) انتخاب شد.

البته در سال ۱۹۵۷ یک آنتن رادیویی به بخش بالای برج اضافه شد که اکنون آن را با حدود ۵.۲ متر ارتفاع بیشتر، در مقامی بالاتر از ساختمان کرایسلر قرار می‌دهد. در ضمن برج ایفل پس از پل میلو در فرانسه، مرتفع‌ترین بنای این کشور به شمار می‌رود.

 

در مجموع ۸۵۰ نفر در کار ساخت برج مشارکت کرده‌اند. همچنین ۱۸,۰۳۸ قطعه‌ی مجزا در آن به کار رفته است که برای متصل کردن این قطعات به یکدیگر بیش از ۲.۵ میلیون پیچ و مهره به کار گرفته‌اند. فوندانسیون مربعی شکل برج از هر طرف ۱۲۵ متر کشیده شده است.

گالری عکس پروفایل برج ایفل

برای دانلود عکس پروفایل برج ایفل لازم است یادآوری کنم که اگر می خواهید عکس های ذیل بزرگتر دیده شود یا گالری برایتان باز شود بهتر است که روی هر کدام که خواستید فقط کلیک کنید و همچنین برای دانلود، انگشتتان را روی عکس نگه داشته و سپس عبارت download….. را کلیک کنید.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

گالری عکس نوشته رفیق جونم تولدت مبارک

عکس نوشته تبریک تولد به رفیق برای پروفایل | ۱۱ عکس و متن کوتاه برای دوست

عکس نوشته تبریک تولد به رفیق برای پروفایل اگر کل دنیا هم بهت پشت کنه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *