خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش خصوصی سازی اینستاگرام ؛ راهنمای تصویری حالت Private

آموزش خصوصی سازی اینستاگرام ؛ راهنمای تصویری حالت Private

نحوه قفل كردن صفحه اينستاگرام نسخه جدید

آموزش خصوصی سازی اینستاگرام

در گذشته اگر شخصی در اینستاگرام خود پستی قرار می داد به طور کلی تمامی افراد می توانستند Post او را مشاهده کنند که خب همین ماجرا باعث شد تا حریم خصوصی برای برای هیچکس حفظ نشود و بسیاری از کاربران به همین خاطر نمی توانستند عکس و فیلم های خود را در اینستاگرام منتشر کنند.

به همین دلیل اینستاگرام راهکاری برای این موضوع ارائه داد که بعد از آپدیت شدنش، خیال تمامی کاربران از این بابت راحت شد؛ این ویژگی به Private شدن اکانت اینستاگرام مشهور شد. خب حالا این یعنی چی؟… یعنی اگر شما حساب خود را پرایوت یا خصوصی سازی کنید؛ هر شخصی نمی تواند سرش را مثل گاو پایین بندازه و عکس و ویدئو های شما را تماشا کند…

خب چی از این بهتر اگر بخوام موضوع رو بیشتر براتون توضیح بدم در حقیقت به این صورت بوده که اگر فردی بخواهد شما را Follow یا دنبال کند، برای شما یک پیغام از طرف آن فرد ارسال می شود که در واقع از شما درخواست کرده است و زمانی که شما او را تایید کنید؛ آن شخص می تواند پیج اینستاگرام شما را مشاهده کند (تمامی پست ها برایش ظاهر می شود)

بسیاری از دوستان از انجایی که می خواهند صفحه اینستاگرام را خصوصی کنتد، برایشان سوال پیش می آید که چگونه صفحه ی اینستاگرام خود را قفل کنیم؟ برای پاسخ، ابتدا باید اشاره کنم که قبل از هر کاری اینستاگرام خود را به آخرین نسخه به روز رسانی کنید تا در ادامه مشکلی برایتان رخ ندهد. با سایت باشعوری همراه شوید تا به کلیه ترفند های اینستاگرام مسط شوید و به همین جهت، آقای خودتان باشید

چگونه صفحه ی اینستاگرام خود را قفل کنیم؟

در این قسمت خصوصی سازی در اینستاگرام ورژن جدید را تنها با ۴ کلیک ساده همراه با تصاویر برای شما عزیزان آماده کرده ایم:

نحوه قفل كردن صفحه اينستاگرام نسخه جدید

مرحله اول: برای شروع می بایست به قسمت Setting (تنظیمات) اینستاگرام وارد شوید که برای این کار از پایین صفحه بر روی پروفایل خود کلیک کنید سپس در بالای صفحه سمت راست (در زبان فارسی سمت چپ ) یک گزینه ۳ خطی برای شما وجود دارد که پس کلیک روی آن، گزینه تنظیمات در پایین صفحه برایتان قابل مشاهده می باشد. پس از باز کردن تنظیمات اینستاگرام، گزینه هایی برای شما در دسترس می باشد و از آنجایی که برایتان سوال پیش آمده که چگونه صفحه اینستاگرام خود را خصوصی کنیم؟ باید روی گزینه «Privacy» که سومین گزینه است، کلیک کنید.

خصوصی سازی در اینستاگرام ورژن جدید

مرحله دوم: پس از وارد شدن به بخش Privacy، همانطور که مشاهده می کنید ۲ قسمت برای شما وجود دارد؛ اولین قسمت Interactions بوده و قسمت دوم Connections. شما باید از قسمت دوم بر روی گزینه «Account Privacy» کلیک کنید تا بتوانید اکانت خود را خصوصی سازی کنید.

چگونه حساب اینستاگرام را خصوصی کنیم

مرحله سوم: این قسمت آخرین قدم شما برای پرایوت کردن اکانت اینستاگرام می باشد و همانطور که مشاهده می کنید تنها یک گزینه در دسترس شما می باشد که با کلیک بر روی آن دکمه (پس از کلیک به رنگ آبی درمی آید) کار شما با موفقیت به اتمام می رسد.

خصوصی سازی در اینستاگرام ورژن جدید

با توجه به مراحل فوق باز هم بسیاری از دوستان می گویند: «من نمیتونم اکانتم را خصوصی کنم» و بسیاری هم حساب خود را به حالت بیزینسی تغییر داده اند که همین فرایند باعث شده تا دیگر نتوانند اکانت خود را پرایوت یا قفل کنند. برای این مشکل راه حلی هم وجود دارد؛ باید ابتدا به بخش تنظیمات بروید و سپس بر روی قسمت Account کلیک کنید و همانطور که در پایین صفحه مشاهده می کنید؛ یک عبارت «Switch to Personal Account» به رنگ آبی برایتان وجود دارد که با فعال کردن این گزینه سپس می توانید آموزش خصوصی سازی اینستاگرام که در بالا برایتان آماده کرده ایم را برای خود اجرا کنید.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *