خانه / استایل و زیبایی / ژست عکاسی دخترانه در اینستاگرام

ژست عکاسی دخترانه در اینستاگرام

ژست عکاسی دخترانه در اینستاگرام

حتما برای شما هم پیش آمده که در شرایط های مختلف، سعی دارید تا ایده های منحصر به فردی را برای ژست های خود طراحی کنید تا بدین گونه بتوانید پست های اینستاگرامی خاصی را برای خودتان رقم بزنید. پس اگر به دنبال ژست های خفن اینستاگرامی می گزدید ، باید بگویم که جای درستی را انتخاب کردید.

در سایت باشعوری ، مجموعه ای زیبا از ژست عکاسی دخترانه را مرور میکنیم. میخواهید یک عکس خاص داشته باشید؟ می‌خواهید عکس تان را قاب کنید، پوستر و یا این کـه در شبکه های اجتماعی بـه اشتراک بگذارید؟ خیلی هم خوب اسـت، اما قبل ازآن باید ژست گرفتن صحیح را بلد باشید تا عکس خوبی بگیرید، در ادامه انواع ژست های زیبای ایرانی رابه همراه هم مرور می‌کنیم.

یک ژست خشک و مصنوعی باعث ایجاد عکسی با ظاهر غیر حرفه ای میشود و یک ژست ایستاده مستقیم کـه هردو شانه رابه طور مساوی نشان می‌دهد باعث میشود سوژه شـما پهن و عریض بنظر برسد، این ظاهری نیست کـه اکثر مـا بـه دنبال آن هستیم. اگر شـما یک مدل نباشید، مدیریت تصاویر ایستاده دشوار اسـت.

گالری ژست عکاسی دخترانه در اینستاگرام

داشتن عکس هایی زیبا و خاص برای همه ما جذاب و قابل توجه است و ترجیح می دهیم ژست های عکاسی مختلف را تجربه نماییم اما یادمان باشد که برای هر پوزیشن می بایست نظر مخاطب را هم در نظر داشته باشید پس برای اینکه عکس اینستاگرام شما جالب درآید پیشنهاد می کنم طرح های ژست های پیشنهادی را قبل از پست کردن در اینستاگرام، نظز دوست و آشنای خود را حتما بپرسید

مقاله منتخب: ۴ ایده جذاب و ساده برای ست مانتو و روسری

نکات مهم در انتخاب ژست مناسب اینستاگرامی: به ترکیب بندی کادر خود همیشه دقت کنید. سعی کنید از شلوغ کردن کادر خود پرهیز کنید. همیشه بهترین زاویه را برای عکاسی از مدل خود پیدا کنید. می توانید زاوایای مختلف را امتحان کرده تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

 

بیشتر بخوانید: نرم افزار ساخت استوری اینستاگرام

دانلود عکس برای تصویر زمینه

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

خوشبوترین عطر مردانه برای تابستان

۷ عطر مردانه مناسب برای فصل تابستان را از دست ندهید

بسیار پیش آمده زمانی که فصل تابستان فرا می رسد شما عزیزان به فکر خرید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *