خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / نرم افزار ساخت استوری اینستاگرام ؛ معرفی ۳ اپلیکیشن استوری ساز جذاب

نرم افزار ساخت استوری اینستاگرام ؛ معرفی ۳ اپلیکیشن استوری ساز جذاب

نرم افزار ساخت استوری اینستاگرام

نرم افزار ساخت استوری اینستاگرام

همانطور که می دانید امروزه اینستاگرام بخشی از زندگی ما شده است و بخشی از زمان خود را برای پست گذاشتن و استوری در اینستاگرام صرف می کنیم .

فرقی نمیکند که پیج اینستاگرام شما شخصی یا بیزینسی باشد، در هر صورت استوری گذاشتن در اینستاگرام می تواند ارزش پیجتان را به مخاطب برساند.

اینکه چگونه استوری در اینستاگرام بگذاریم ، در حقیقت شما باید به این نکته توجه داشته باشید که یک استوری منحصر به فرد و جذاب را روی پیج خود بگذارید تا تا مخاطب به حرفه ای بودن شما شکی نکند.

البته این نکته را هم بگم که استوری های شیک چند قسمتی از جذابیت های ناب استوری می باشد که نباید آن را نادیده گرفت پس اگر برای شما هم سوال پیش آمده که چگونه استوری های جذاب بسازیم ؟ در ادامه با باشعوری همراه باشید

چگونه استوری های جذاب بسازیم ؟

چگونه استوری چند قسمتی بگذاریم

برای پاسخ به این سوال ما توانسته ایم ۳ اپلیکیشن استوری ساز جذاب را برایتان مهیا کنیم که در واقع استفاده از آن بسیار ساده و راحت می باشد و در حقیقت به راحتی آب خوردن می توانید استوری های شاخ اینستا را با این اپلیکیشن ها از آن خود کنید.

اپلیکیشن استوری ساز UNFOLD

اپلیکیشن استوری ساز UNFOLD

دانلود اپلیکیشن UNFOLD از گوگل پلی

اگر به دنبال نرم افزاری هستید تا با استفاده از آن بتوانید استوری چند قسمتی بسازید ، اپلیکیشن استوری ساز UNFOLD بهترین گزینه برای شما عزیزان می باشد.
در اپلیکیشن unfold می توانید چندین عکس با تعداد: ۲ – ۳ – ۴ – ۵ با ابعاد مختلف و جذاب در کنار یکدیگر بگذارید و همچنین متن هایی با فونت زیبا بر روی استوری بنویسید

در ضمن یک سری استیکر هم در این اپلیکیشن وجود دارد که می تواند گاهی اوقات برایتان مفید باشد. پس از آماده کردن استوری خود می توانید رنگ Background را نیز تعیین کنید.

اپلیکیشن unfold این قابلیت را دارد که به خود اینستاگرام متصل شود و شما پس از ویرایش استوری می توانید مستقیما آن را بروی اینستاگرام بارگذاری کنید.

اپلیکیشن استوری ساز CANVA

اپلیکیشن استوری ساز CANVA

دانلود اپلیکیشن CANVA از گوگل پلی

اگر می خواهید از همان اول به صورت کاملا حرفه ای استوری خود را بسازید ، پیشنهاد میکنم حتما اپلیکیشن CANVA را نصب کنید . اپلیکشن Canva با وجود امکانات متنوع ویرایش عکس، یکی از بهترین اپ‌ ها برای امور مرتبط با اینستاگرام محسوب می‌شود.

با این اپلیکیشن می‌توانید فونت را تغییر بدهید و متن‌هایی با ظاهر جالب روی عکس‌ها بنویسید و همین‌طور از تمپلیت‌های متنوع برای ساخت استوری‌ های جذاب استفاده کنید. خوشبختانه Canva هم برای اندروید و هم برای کاربران آیفون و آیپد به صورت کاملاً رایگان قابل استفاده است.

اپلیکیشن اندروید استوری ساز Over

اپلیکیشن اندروید استوری ساز Over

دانلود اپلیکیشن Over از گوگل پلی

با استفاده از اپلیکیشن Over می‌توانید تمپلیت‌های جالب و متنوع را برای ساخت استوری اینستاگرام و همین‌طور پست‌های تصویری در شبکه‌های اجتماعی مختلف، انتخاب کنید. متأسفانه قالب‌ها دسته‌بندی موضوعی ندارد و باید با حوصله قالب‌ها را بررسی کنید.

تغییر دادن عکس بک‌گراند، تغییر رنگ‌ها و تنظیم سایه‌ها و غیره، از امکانات Over است. در این اپلیکیشن ابزار ویرایش عکس ساختاری لایه‌ای دارد، درست مثل فتوشاپ و GIMP و به عبارت دیگر لایه‌هایی از عکس و گرافیک روی هم قرار می‌گیرد تا تصویر نهایی ساخته شود.

لذا کاربران حرفه‌ای آن را می‌پسندند. برای تغییر در لایه‌ها می‌بایست روی آیکون مربوطه تپ کنید و برای تغییر دادن موقعیت لایه‌ها، می‌بایست با روش درگ و دراپ یا گرفتن و رها کردن، لایه‌ی موردنظر را بگیرید و بالاتر یا پایین‌تر از دیگر لایه‌ها رها کنید، درست مثل فتوشاپ.

مقاله منتخب: آموزش ساخت کاور هایلایت اینستاگرام

 

امیدواریم این ۳ نوع نرم افزار ساخت استوری اینستاگرام برایتان بسیار مفید واقع شده باشد.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *