خانه / فرهنگ و هنر / تاثیر موسیقی بی کلام برای مطالعه + ۸ موزیک خاص

تاثیر موسیقی بی کلام برای مطالعه + ۸ موزیک خاص

تاثیر گوش دادن به موسقی هنگام مطالعه

موسیقی بی کلام برای مطالعه

این روز ها مطالعه کردن به یکی از دغدغه های اصلی ما تبدیل شده که در واقع اگر هم فرصتی برای مطالعه پیدا کنیم ، از آن سمت قضیه ، تمرکز و آرامشی که باید برای مطالعه داشته باشیم را نداریم. به همین منظور خیلی ها برای مطالعه ی بیشتر به کتابخانه ها ملحق می شوند تا شاید بتوانند مطالعه ی مفیدی داشته باشند.

اما سایت باشعوری در این مقاله سعی داشته تا شما را با پس زمینه خاصی برای مطالعه آشنا کند که مطمئنیم حتما تاثیر آن را می بینید. پس خودتان را آماده کنید تا از این به بعد مطالعه خود را همراه با موسیقی انجام دهید چرا که هر چقدر از تاثیر گوش دادن به موسقی هنگام مطالعه برایتان بگوییم ، بازم کم گفته ایم.

مطالعه کردن نیازمند به یک فضای کاملا آرام و دلنشین دارد تا بتوانید با دقت بیشتری تمرکز مطالعه داشته باشید اما از آنجایی که آلودگی صوتی دشمن خواندن کتاب بوده است شاید بتوان از ترفند های خاصی برای کاور کردن این موضوع استفاده کرد، در این پست می خواهیم به شما عزیزان پیشنهاد کنیم که اگر جایی قرار دارید و نمی توانید به درستی، کتاب خود را بخوانید، می توانید از موسیقی های بی کلام استفاده کنید که البته این تکنیک می تواند جلوه های بیشتری را در فضای مطالعه شما ایجاد کند.

تاثیر گوش دادن به موسقی هنگام مطالعه

 

ابتدا به این نکته اشاره کنم که یادتان باشد که هر موسیقی که بخواهید ، نمی توانید برای مطالعه انتخاب کنید چرا که موسیقی هایی که خواننده در آن بخواند در واقع تمرکزتان را در مطالعه به هم می ریزد. زیرا هنگام خواندن خواننده شما همزمان در حال مطالعه و گوش دادن به کلمات خواننده می باشید.

پس بدین ترتیب به این نتیجه می رسیم که حتما آهنگی که برای مطالعه انتخاب می کنیم باید بی کلام باشد تا تمرکز کافی را برای شما فراهم کند و در ضمن در مرحله دوم سبک آرامش بخش خود را نیز داشته باشد تا همراه با تمرکز ، آرامش و حس خوب را برایتان به ارمغان آورد. ناگفته نماند که یک دانشمند بریتانیایی مدعی شده که گوش دادن به موسیقی به سبک آرامش بخش تأثیر آرام کننده ای بر ذهن و یا تفکر منطقی دارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کتاب ملت عشق اثر الیف شافاک

به همین دلیل است که بسیاری از کتاب های صوتی که گوش می دهیم اکثرا خواننده ها کتاب را همراه با موسیقی دلنشین برایتان می خوانند تا در واقع مخاطب از مطالعه خود لذت و آرامش کافی را نیز به دست آورد. در کل تاثیرات موسیقی در هنگام مطالعه به شرح ذیل می باشد:

  • کاهش استرس
  • بهبود بخشیدن یادگیری
  • افزایش تمرکز
  • داشتن حس آرامش
  • باز شدن فکر هنگام مطالعه
  • کنترل حواس در هنگام مطالعه

۸ موسیقی بی کلام برای مطالعه

آهنگ بی کلام برای مطالعه

با تحقیقات و جست و جو هایی که داشتیم ، توانسته ایم ۸ موسیقی بی کلام برای مطالعه را گلچین کرده و در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. امیدواریم که توانسته باشیم قدم کوچکی برای لذت بردن شما عزیزان در هنگام مطالعه داشته باشیم. مطالعه و خواندن کتاب و یا رمان با موضوعاتی که شما به آن علاقه دارید حتما بسیار برایتان لذت بخش خواهد بود.

حال در هنگام مطالعه کردن اگر یک موسیقی بی نظیر در حال اجرا باشد فضای بسیار متفاوت و لذت بخش تر برایتان به وجود خواهد آورد که گوش سپردن به آن و مطالعه ی کتاب خود بسیار رویایی خواهد بود.

در این آلبوم منتشر شده از شرکت Lifescapes آلبوم با عنوان سلو برای مطالعه می باشد که در آن هنرمند Daniel May قطعات آرامش بخشی با ساز ویلون سل و همینطور ترکیب آن با پیانو را ساخته است که گوش سپردن به آن بسیار آرامش بخش و روح نواز خواهد بود.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

کتاب خودت را به فنا نده اثر گری جان بیشاپ

بررسی و معرفی کتاب خودت را به فنا نده اثر گری جان بیشاپ

کتاب خودت را به فنا نده به انگلیسی UNFUCK YOURSELF اولین اثر از نویسنده ای …

3 دیدگاه

  1. عالی بود مرسی

  2. کاشکی می شد آهنگ هاش دانلود بشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *