خانه / تکنولوژی / معرفی موبایل سامسونگ galaxy j7 pro

معرفی موبایل سامسونگ galaxy j7 pro

galaxy j7 pro یکی از با کیفیت ترین گوشی موبایل های برند سامسونگ در بازار بوده که به جرات می توان گفت عمر مفید بالایی را برای شما به همراه می آورد. من خودم نزدیک ۳ سال است که گوشی j7 pro را دارم و شاید باور نکردنی باشد که بگویم یکبار هم هنگ نکرده و همچنان سرعت بالایی دارد. طراحی زیبای گلگسی جی ۷ پرو باعث شده تا نظر اکثریت را به خود جلب کند به طوری که حس داشتن آیفن را برای طرفداران به همراه می آورد. در ادامه با برترین کاربرد گوشی گلگسی جی ۷ پرو آشنا خوایم شد.

موبایل سامسونگ galaxy j7 pro

برترین کاربرد های گوشی گلگسی جی ۷ پرو

  • فناوری دوربین
  • سنسور اثر انگشت
  • همگام‌ سازی اطلاعات
  • پوشه امن برای حفاظت از اطلاعات
  • پیام‌رسان دوگانه

فناوری دوربین

سنسور دوربین اصلی گلگسی جی ۷ پرو ۱۳ مگاپیکسل بوده که در واقع از کیفیت رضایت بخشی برخوردار می باشد. همچنین دوربین گوشی galaxy j7 pro از امکانات ذیل برای عکاسی برخوردار است:

  • HDR
  • Panorama
  • Night
  • Pro
  • Beauty
  • Auto
  • Stickers
  • Continuous shot

البته این مورد را هم خاطر نشان کنم که مدتی پیش نرم افزار galaxy j7 pro آبدیت شد که امکانات بیشتری را از جمله موارد فوق را در اختیار علاقه مندان قرار داده است. یکی از مواردی که خودم به شخصه علاقه زیادی بهش دارد قسمت Continuous shot بوده که با نگه داشتن انگشت خود بر روی دکمه عکس برداری قادر به عکس گرفتن پی در پی با سرعت بالا خواهید بئد.

سنسور اثر انگشت

سامسونگ در طراحی بی نظیر موبایل گلگسی جی ۷ پرو، علاوه بر امکان قفل گشایی الگویی، از سنسور اثر انگشت هم می توان برای قل گوشی استفاده کرد که البته نکته جالبش اینجا بوده که شما می توانید ۳ اثر انگشت متفاوت را بر روی موبایل تعریف کنید. طراحی جی ۷ مانند سایر گوشی های سامسونگ طوری بوده که سنسور اثر انگشت بر روی دکمه Home تنظیم شده است.

همگام‌ سازی اطلاعات

از دیگر قابلیت های گلگسی جی ۷ پرو، همگام‌ سازی اطلاعات (Samsung Cloud) است که شما با داشتن این حالت دیگر نگران از دست دادن اطلاعات خود نخواهید بود.فقط کافی است که یک حساب سامسونگ در گوشی ایجاد کنید و تمامی اطلاعات شخصی خود را به حالت فضای ابری سامسونگ منتقل کنید و در هر زمان که لازم داشتید به آن دسترسی خواهید داشت. در واقع شما با داشتن این ابزار قادر به پشتیبان‌گیری، همگام‌سازی، بازیابی و ارتقای داده‌هایتان خواهید بود.

پوشه امن برای حفاظت از اطلاعات

پوشه امن Galaxsy j7 pro

بیشتر اوقات برایمان پیش آمده که موبایل به صورت اختیاری در دست اقوام و بچه ها قرار گرفته است که متاسفانه در این حالت اطلاعاتی از قبیل عکس و فایل برایشان قابل دید میباشد. اما دیگر نگران این موضوع نباشید، چرا که گوشی galaxsy j7 pro با برخورداری از پوشه امن یا Secure Folder این مشکل را به خوبی برطرف کرده است.

کار کردن با پوشه امن بسیار راحت بوده، برای مثال اگر قصد امن سازی عکس خود را دارید، فقط کافی است که تنظیمات عکس مورد نظر در گالری را گزینه انتقال به پوشه امن را انتخاب کنید.

لازم به ذکراست، گزینه Secure Folder را می توانید از صفحه دسکتاپ گوشی غیر فعال یا فعال کنید که در عکس ذیل به آن اشاره شده است.

پیام‌ رسان دوگانه

پیام‌ رسان دوگانه گلگسی جی 7 پرو

پیام رسان هایی مانند: تلگرام، واتس اپ و … که در گوشی خود داریم، هم به صورت شخصی و هم به صورت کاری در یک پیام رسان جمع آوری شده است که بیشتر اوقات باعث کلافگی و شلوغ شدن پیام رسان می شود.

در گوشی سامسونگ مدل جی ۷ پرو شما قادر خواهید بود تا با فعال کردن گزینه پیام‌ رسان دوگانه یا Dual Messenger پیام رسان خود را به صورت دوبل به همراه داشته باشید.

مشخصات فنی گوشی سامسونگ گلگسی جی ۷ پرو

مشخصات فنی گوشی سامسونگ گلگسی جی 7 پرو

گوشی سامسونگ گلگسی جی ۷ پرو با تغییراتی محسوس و پیشرفتی چشمگیر طراحی شده است. نمایشگر Super AMOLEd و HD سابق، این بار جای خود را به صفحه نمایش فول‌ اچ‌دی داده است که با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ و تراکم ۴۰۱ پیکسل در هر اینچ، کیفیت خوبی دارد.

Pro J7 از پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس ۷۸۷۰ با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز برخوردار است و مقدار رم دستگاه به ۳ گیگابایت ارتقا یافته. همچنین میزان حافظه دستگاه بسته به نیاز کاربران در دو مدل ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی عرضه شده است. لازم به ذکر می باشد، نرم افزار گلگسی جی ۷ پرو در چند ماه اخیر آبدیت شده که در حقیقت اندروید ۷ به ۸ تبدیل شده است. تراشه و پردازنده موبایل galaxy j7 pro به شرح ذیل می باشد:

  • تراشه: Exynos 7870 Chipset
  • پردازنده مرکزی: Octa-Core Cortex-A53 CPU
  • پردازنده گرافیکی: Mali-T830MP2 GPU

برای مشاهده دقیق گوشی موبایل galaxy j7 pro کلیپ زیر را هم تماشا کنید:

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *