خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش فعال كردن زيرنويس در kmplayer اندروید و کامپیوتر با ۴ کلیک ساده

آموزش فعال كردن زيرنويس در kmplayer اندروید و کامپیوتر با ۴ کلیک ساده

چگونه زیرنویس را به فیلم بچسبانیم با kmplayer در اندروید

آموزش فعال كردن زيرنويس در kmplayer اندروید و کامپیوتر همراه با تصاویر

یکی از حرفه ای ترین برنامه های پخش کننده ویدئو و فیلم، برنامه kmplayer بوده که با استفاده از آن به راحتی می توانید زیباترین فیلم ها را با کیفیت بالا تماشا کنید. خود من به شخصه زمانی که می خوام در گوشی و کامپیوتر فیلم نگاه کنم؛ اکثرا با کی ام پلیر اجرا می کنم. یکی از دلایلی که باعث شده تا کاربران زیادی از برنامه kmplayer استفاده کنند، اینه که این برنامه از حجم پایینی برخوردار بوده و ۹۹ درصد فرمت های صوتی و تصویری را اجرا می کند.

محیط کاربری kmplayer بسیار ساده بوده اما کارایی فوق العاده و حرفه ای را برای کاربران فراهم کرده است. اگر برای اولین بارته که داری از kmplayer استفاده می کنی، اینو بدون که دیگه انتخاب اول و آخر برات میشه و دیگه هیچوقت توی فیلم دیدن، مشکلی برات پیش نمیاد.

البته لازمه اشاره کنم که یکی دیگر از برنامه های با کیفیت در زمینه پخش فیلم، اپ ام ایکس پلیر بوده که اگر از گوشی اندروید استفاده می کنی، باید بگمه که حتما باید اونو نصبش کنی؛ برای آموزش چسباندن زیرنویس به فیلم در گوشی اندروید با برنامه MX Player روی لینک کلیک کنید تا از این پس به صورت کاملا حرفه ای، فیلم مورد نظر خود را نگاه کنید.

نرم افزار KMPlayer قابلیت های جالبی را برای کاربران فراهم کرده و به همین خاطر اگر متوجه شده باشید، مشاهده می کنید که محیطی جذاب و سه بعدی متفاوتی را نسبت به نرم افزار های دیگر در خود دارد. از دیگر قابلیت های اساسی برنامه کی ام پلیر میتونم براتون بگم:

  • قابلیت نمایش زیر نویس فیلم ها و سازگاری کامل با زبان فارسی
  • قابلیت تعریف و تنظیم کلید های پخش برنامه به آسانی
  • قابلیت پشتیبانی از پوسته و پلاگین های مختلف در برنامه
  • قابلیت نشان دادن اطلاعات فایل ها به صورت کامل پشتیبانی از فایل های فشرده

دانلود KMPlayer از گوگل پلی

اما موضوعی که در این پست قصد دارم تا به شما عزیزان آموزش بدم، اینه که شما برنامه KMPlayer را در گوشی و کامپیوتر خود نصب کردی و همین حالا می خوای یه فیلم جذاب و دیدنی رو نگاه کنی اما با خودت میپرسی که آخه چگونه زیرنویس را به فیلم بچسبانیم با kmplayer . لازمه اشاره کنم که بعضی از فیلم ها، زیرنویس روی فیلم چسبیده و ضبط شده که خب کار مارو راحت تر کرده اما ۷۰ درصد ویدئو ها رو باید به صورت دستی، زیرنویس رو تنظیم کنیم.

قبل از اینکه سراغ آموزش بریم، باید اشاره کنم که حتما یک نکته ای رو در هماهنگ کردن زیرنویس روی فیلم رعایت کنید؛ اونم اینه که فیلم و فایل زیرنویس رو حتما حتما در یک فایل قرار دهید تا برای چسباندن زیرنویس به فیلم، کار شما راحت تر پیش بره. سایت باشعوری یکی از با کیفیت ترین منابع آموزش ترفند های اپلیکیشن و شبکه های اجتماعی بوده که شما را به ادامه ی مطلب دعوت می کند.

چگونه زیرنویس را به فیلم بچسبانیم با kmplayer در اندروید

ابتدا سراغ اون دسته از عزیزانی میریم که برنامه kmplayer را در گوشی اندروید خود نصب کرده اند. وارد اپ کی ام پلیر شوید و فیلم مورد نظر خود را باز کنید. (اگر میخوای خلاصه داستان سریال Game of Thrones رو یکجا بخونی، همین حالا روی متن قرمز شده کلیک کن)

چسباندن زیرنویس به فیلم با kmplayer

پس از باز کردن فیلم در حالت نمایشی، همانطور که در تصویر برای شما مشخص کردم، در قسمت راست و بالای فیلم، گزینه های سه نقطه عمودی قرار دارد که ابزار های زیادی را در اختیار شما قرار داده است و شما باید روی آن ضربه بزنید.

چگونه با برنامه kmplayer زیرنویس بیاوریم

پس از کلیک بر روی گزینه فوق، یک لیست کوتاه در سمت راست فیلم برایتان باز می شود و از آنجایی که شما قصد گذاشتن زیرنویس روی فیلم را دارید، باید روی گزینه «Subtitle» به فارسی: “زیرنویس” ضربه بزنید.

قرار دادن زیرنویس روی فیلم با برنامه KMPlayer

در قدم بعدی، گزینه های جدیدی برایتان ظاهر می شود که همه ی آن ها مربوط به تنظیمات زیرنویس فیلم می باشد اما برای چسباندن زیرنویس به فیلم در گوشی اندروید ، شما باید از گزینه «Find Subtitle» استفاده کنید.

اضافه کردن زیرنویس فارسی با کی ام پلیر

پس از کلیک بر روی گزینه فوق، فولدر های مربوط به فیلم های موجود در موبایل تان به شما نمایش داده می شود که باید فایلی را پیدا کنید که زیرنویس را در آن قرار داده اید و در آخر با کلیک بر روی فایل مورد نظر، زیرنویس در پایین صفحه نمایش قرار می گیرد و از این پس با خیال راحت می توانید فیلم جذاب خود را تماشا کنید.

باز كردن زيرنويس در kmplayer کامپیوتر

در قسمت بعد نیز سراغ اون دسته از عزیزانی می رویم که می خواهند فیلم خود را در kmplayer کامپیوتر و دسکتاپ تماشا کنند. برای باز کردن فیلم در نرم افزار کی ام پلیر، روی فیلم مورد نظر راست کلیک کرده سپس با توجه به لیست، از گزینه Open with روی the kmplayer کلیک کنید.

زیرنویس فارسی در kmplayer ویندوز 10

در مرحله بعدی، فیلم بر روی نرم افزار کی ام پلیر پخش می شود اما از آنجایی که باید زیرنویس را به فیلم بچسبانیم، باید روی صفحه راست کلیک کنید سپس همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ام، نشانه گر موس را روی گزینه «Subtitles» بیاورید سپس گزینه «Load Subtitle» را انتخاب کنید (این مراحل را با کلید ترکیبی Alt+O هم می توانید انجام دهید)

آموزش زیرنویس فیلم با kmplayer

با کلیک بر روی گزینه های فوق، مدیریت فایل کامپیوتر، روی صفحه باز می شود و می توانید فایل زیرنویس را انتخاب کنید تا از این پس، زیرنویس روی فیلم قرار بگیرید و شما نیز با خیالی آسوده به تماشا کردن فیلم بپردازید.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *