خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش کپی متن در اینستاگرام فقط در ۲ دقیقه | کپی کردن کپشن پست و کامنت

آموزش کپی متن در اینستاگرام فقط در ۲ دقیقه | کپی کردن کپشن پست و کامنت

 

چگونه متن پست های اینستاگرام را کپی کنیم

آموزش کپی متن در اینستاگرام همراه با تصاویر

اپلیکیشن اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در جهان بوده که هر روزه کاربران زیادی به آن اضافه می شود. به همین خاطر حتما شما هم شاهد گستردگی فعالیت اطرافیان خود در اینستاگرام شده اید. یکی از ویژگی های قانونمندی که شبکه اینستاگرام به همراه دارد که البته هر روز هم قوی تر می شود، موضوع کپی رایت یا حق ناشر می باشد.

این موضوع باعث شده تا کاربران با خیال راحت نسبت به انتشار پست و استوری خود در اینستاگرام اقدام کنند اما خب گاهی اوقات برایمان پیش می آید که از پستی در اینستاگرام خوشمان می آید و در آخر تصمیم به برداشت و بارگیری آن پست می کنیم. شاید در خود اینستاگرام، گزینه ای برای دانلود کلیپ پست اینستاگرام وجود نداشته باشد اما با ترفند های خاص می شود نسبت به این موضوع رسیدگی کرد.

موضوعی که در این پست می خواهیم به آن اشاره کنیم؛ در واقع زمانی است که کاربری از متن و کپشن پستی خوشش می آید و می خواهد آن را کپی کند. خب حتما می دانید که چنین کاری در خود اپ اینستاگرام امکان پذیر نمی باشد (خودتم بکشی، نمیتونی) اما خب بالاخره هر گره ای باز می شود.

در رابطه با این موضوع، برای بسیاری از عزیزان این سوال پیش آمده: چگونه متن پست های اینستاگرام را کپی کنیم؟ که در ادامه با ارائه راحت ترین راهکار می توانید با سایت باشعوری همراه شوید.

چگونه متن پست های اینستاگرام را کپی کنیم؟

خیلی از دوستان برای اینکه متن پست اینستاگرام را کپی کنند، نرم افزار و اپلیکیشن های خاصی را دانلود می کنند. در صورتی که اصلا نیازی به این کار نیست چرا که در این پست متوجه این موضوع می شوید که میتوانید به راحتی آب خوردن، فقط در کمتر از ۲ دقیقه، متن یا پاراگرافی را از پست اینستاگرام کپی کنید.

کپی متن از اینستاگرام جدید

برای شروع کار، ابتدا به پست مورد نظر خود رجوع کنید، همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم؛ در بالای هر پست، گزینه ۳ نقطه ای در دسترس شما بوده که مربوط به تنظیمات پست می باشد. پس از کلیک بر روی آن گزینه، حال نوبت آن است که گزینه «Copy Link» انتخاب کنید تا لینک مربوط به پست، کپی شود.

برنامه کپی کپشن اینستاگرام

در مرحله بعد، از اینستاگرام خارج شوید و به موتور جستجوی گوگل یا کروم رجوع کنید. در باکسی که همیشه قصد سرچ کردن چیزی را داشته اید، انگشت خود را نگه دارید و با کلیک بر روی «Paste» یا (الحاق)، لینک پست اینستاگرام را ظاهر کنید سپس آن را سرچ کنید.

کپی متن از اینستاگرام اندروید

همانطور که متوجه شده اید؛ پست مورد نظر شما در حالت Web Instagram برایتان نمایش می شود و همانطور که قصد کپی متن در اینستاگرام را داشته اید، به راحتی می توانید انگشت خود را روی کپشن پست نگه دارید تا بتوان آن را در کلیپبورد گوشی خود کپی کنید. (در ادامه پیشنهاد می کنم از ترفند دانلود استوری اینستاگرام مطلع شوید.)

کپی کردن کامنت از اینستاگرام

با توجه به اینکه صفحه اینستاگرام را به صورت وب باز کرده اید، اگر روی گزینه کامنت با نظرات کلیک کنید، متوجه می شوید که نمی توانید کامنت را بدون لاگین شدن باز کرد. یعنی شما در وب سایت instagram ابتدا باید به حساب خود وارد شوید تا بتوانید کامنت ها را باز کنید و در قدم بعدی به راحتی می توانید نسبت به کپی کردن کامنت از اینستاگرام اقدام نمایید.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *