خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش تغییر عکس پروفایل توییتر | ویرایش پروفایل Twitter

آموزش تغییر عکس پروفایل توییتر | ویرایش پروفایل Twitter

چگونه عکس پروفایل توییتر را عوض کنیم

آموزش تصویری تغییر عکس پروفایل توییتر

یکی از نمایه های اصلی هر شبکه اجتماعی، عکس پروفایل می باشد که هر شخصی می تواند عکسی را برای پروفایل خود انتخاب کند. در شبکه ی توییتر نیز می توانید یک عکس را برای پروفایل خود انتخاب کنید. همانطور که می دانید؛ توییتر به عنوان بزرگترین شبکه های فعال اجتماعی در جهان محسوب می شود و شما می توانید خبر های دسته اول را از اکثریت اشخاص سیاسی، بازیگری، ورزشی و ….. در اختیار داشته باشید.

در ابتدای نصب توییتر، اگر یادتان باشد؛ برای ساخت صفحه ی خود در یکی از مراحل، عکسی را برای پروفایل خود انتخاب کردید یا بی عکس رها کرده اید. حتما شما هم به تازگی، قصد گذاشتن عکس پروفایل در صفحه توییتر خود را دارید که به همین جهت، برایتان این سوال پیش آمده: چگونه عکس پروفایل توییتر را عوض کنیم؟ برای پاسخ و آموزش کامل، در ادامه با سایت باشعوری همراه شوید.

چگونه عکس پروفایل توییتر را عوض کنیم؟

پس از وارد شدن به توییتر، همانطور که در تصویر مشاهده می کنید؛ در بالای صفحه، عکس پروفایل شما قرار دارد که با کلیک بر روی آن، منوی دسترسی ها برایتان باز می شود که اولین ردیف آن، گزینه «Profile» بوده که باید روی آن ضربه بزنید.

گذاشتن عکس پروفایل در توییتر

پس از اینکه وارد صفحه پروفایل توییتر خود شده اید، همانطور که قابل مشاهده میباشد؛ تمانی مشخصات توییتر شما در این قسمت وجود دارد: (متن بیوگرافی، تاریخ تولد، تعداد دنبال کننده ها و دنبال شونده ها، توییت های منتشر شده) برای اضافه کردن بیو در توییتر کلیک کنید.

عوض کردن عکس پروفایل توییتر

برای تغییر عکس پروفایل توییتر ، گزینه ای در کنار عکس پروفایل تان قرار دارد که به «Edit profile» قابل رویت می باشد و شما پس از کلیک بر روی آن به صفحه ویرایش پروفایل دسترسی پیدا می کنید.

ویرایش پروفایل Twitter

همانطور که متوجه شده اید؛ در این صفحه می توانید مشخصات پروفایل خود را ویرایش یا تغییر دهید. اما از آنجای که شما قصد عوض کردن عکس پروفایل توییتر خود را دارید، باید روی عکس پروفایلی خود که آیکن دوربین بر روی آن لحاظ شده، کلیک کنید سپس بر روی گزینه «Choose existing photo» به فارسی: (انتخاب عکس) ضربه بزنید.

چگونه برای توییتر عکس پروفایل بگذاریم

پس از کلیک بر روی گزینه مذکور، به تمامی فایل های موبایل خود دسترسی پیدا می کنید اما شما برای انتخاب عکس، باید گالری گوشی خود را باز کنید که به همین منظور بر روی علامت ۳ خطی کلیک کنید و همانطور که در تصویر اشاره شده است؛ روی گزینه گالری کلیک کنید.

نحوه ویرایش پروفایل توییتر

در آخر نیز پس از کلیک بر روی عکس مورد نظر، می توانید اندازه عکس خود را تعیین کنید سپس پس از کلیک بر روی «Use» عکس شما در پروفایل تان قرارمی گیرد. (برای عوض کردن عکس پروفایل اینستاگرام کلیک کنید)

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *