خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش تصویری تغییر عکس پروفایل اینستاگرام فقط در ۲ دقیقه

آموزش تصویری تغییر عکس پروفایل اینستاگرام فقط در ۲ دقیقه

چگونه عکس پروفایل اینستاگرام را عوض کنیم

آموزش تصویری تغییر عکس پروفایل اینستاگرام

یکی از اصلی ترین نمایه صفحه اینستاگرام شما، عکس پروفایل می باشد که البته هر کسی به سلیقه خود، عکسی را برای پروفایل پیج اینستاگرامش قرار می دهد. (معمولا اشخاص با اعتماد به نفس، عکس خود را در پروفایل میگذارند😉👏)

عزیزانی هستند که در ابتدای ساخت حساب اینستاگرام، عکس پروفایلی برای صفحه خود قرار می دهند و پس از گذشت مدتی، تصمیم می گیرند تا عکس پروفایل را تغییر دهند که به همین جهت این سوال برایشان پیش می آید: چگونه عکس پروفایل اینستاگرام را عوض کنیم؟ پس با سایت باشعوری همراه باشید تا مرحله به مرحله آموزش را به شما عزیزان ارائه دهیم.

چگونه عکس پروفایل اینستاگرام را عوض کنیم؟

ابتدا به صفحه پروفایل خود مراجعه کنید سپس همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم؛ روی گزینه 《Edit profile》 (ویرایش پروفایل) کلیک کنید تا تنظیمات پروفایل برایتان باز شود.

نحوه گذاشتن عکس پروفایل در اینستاگرام فارسی

همانطور که مشاهده می کنید؛ این صفحه مطلق به جزئیات پروفایلتان می باشد که در واقع شما می توانید یک bio برای پروفایل خود نیز قرار دهید (برای دیدن بهترین جملات بیو اینستاگرام کلیک کنید) برای تغییر عکس پروفایل اینستاگرام بر روی گزینه آبی رنگ 《Change profile photo》 کلیک کنید.

گذاشتن عکس پروفایل در اینستاگرام

بعد از کلیک بر روی گزینه فوق، یک صفحه کوچک برایتان باز می شود که شما می بایست بر روی 《New profile photo》 کلیک کنید تا بتوانید یک عکس جدید برای پروفایل خود انتخاب کنید.

چگونه در اینستاگرام عکس پروفایل بگذاریم

همانطور که متوجه شده اید؛ دوربین عکاسی برایتان فعال شده است که می توانید همین حالا از خود عکس گرفته و سپس آن را برای پروفایل خود بگذارید اما اگر می خواهید عکس مورد نظر را از گالری خود انتخاب کنید؛ باید روی گزینه 《Gallery》 کلیک کنید تا گالری موبایل در دسترس شما باشد سپس پس از کلیک بر روی عکس، بر روی next آبی رنگ در بالای صفحه کلیک کنید تا عکس پروفایل تان تغییر کند.

گذاشتن عکس پروفایل از گالری در اینستاگرام

در انتها لازم است یادآوری کنم که برای شما عزیزان بهترین عکس نوشته های دخترونه شیک و باکلاس به صورت هدیه 💝 تهیه کرده ایم تا از آنها برای استوری یا پست پیج خود استفاده کنید.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *