خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش رفع مشکل تنظیم تاریخ و ساعت واتساپ با ۳ کلیک ساده

آموزش رفع مشکل تنظیم تاریخ و ساعت واتساپ با ۳ کلیک ساده

چگونه تاریخ و ساعت واتساپ را تنظیم کنیم

آموزش رفع مشکل تنظیم تاریخ و ساعت واتساپ همراه با تصاویر

یکی از بهترین پیام رسان ها برای برقراری ارتباط با مخاطبین، اپلیکیشن Whatsapp بوده که با استفاده از آن می توانید امکاناتی از قبیل؛ چت و گفتگو، تماس صوتی و تصویری، چت گروهی، ارسال فایل های صوتی و ویدئویی را به راحتی تجربه کنید. البته ویژگی مطلوب پیام رسان واتساپ به اینه که دیگر لازم نیست از وی پی ان استفاده کنید و دغدغه های فیلترینگ داشته باشید.

موضوعی که در این پست می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم، زمان و ساعت می باشد؛ دقیقا همین ویژگی باعث شده تا بتوانیم تمامی کار های خود را به موقع انجام دهیم. بسیاری از دوستان زمانی که آپ واتساپ را در گوشی خود نصب می کنند و با مخاطب مورد نظر وارد چت می شوند، ساعت و زمانی که در کنار پیام ها ثبت می شود، کاملا اشتباه می باشد (برای مثال شما ساعت هفت پیام داده اید اما ساعتی که در کنار چت ها نشان داده شده، ۷ می باشد)

خب این مسئله می تواند بسیار مشکل ساز باشد و شما را ناراحت کند اما خب بالاخره اینطوری ها هم نیست و شما با چند کلیک ساده در تنظیمات می توانید ساعت واتساپ را تنظیم کنید. پس اگر شما هم با خطای Your phone date is inaccurate در واتساپ مواجه شده اید و برایتان سوال پیش آمده که چگونه تاریخ و ساعت واتساپ را تنظیم کنیم؟ باید بگم که اصلا نیازی به ناراحتی نیست.

در سایت باشعوری می توانید به رفع مشکل واتساپ و دیگر شبکه های اجتماعی بپردازید. (واتساپ با تمام کیفیت محیط کاربری، گاهی اوقات برایتان مشکل ساز می شود. پس اگر زمانی پیش آمد که پیام های واتساپ شما حذف شد، بهتر است که به جلوگیری از پاک شدن پیام های واتساپ را هم مراجعه کنید)

چگونه تاریخ و ساعت واتساپ را تنظیم کنیم؟

برای جلوگیری از مشکل تنظیم نبودن ساعت واتساپ ، ابتدا پیشنهاد می کنم که whatsapp خود را به روز رسانی کنید چرا که اگر زمان زیادی است که واتساپ را در گوشی خود دارید، باید در نظر داشته باشید که واتساپ هرچند وقت یکبار، آپدیتی از خود منتشر می کند که لازم شما نیز از آن نسخه جدید بهره مند شوید. اگر واتساپ خود را به روز نگه دارید، دیگر مشکل ساعت و تاریخ برایتان پیش نمی آید.

رفع ارور Your phone date is inaccurate

به روز رسانی واتساپ

روی دکمه سبز در قسمت بالا کلیک کنید تا شما را مستقیما به صفحه نصب و به روز رسانی هدایت کنید (لازم به ذکر است که اپ گوگل پلی برای آپدیت واتساپ بهترین گزینه می باشد) پس همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم؛ روی دکمه سبز رنگ Update ضربه بزنید و منتظر بمانید تا واتساپ گوشی به روز رسانی شود.

اگر با آپدیت هم مشکل تنظیم تاریخ و ساعت واتس اپ حل نشد، پس حتما حالت اتوماتیک تنظیم ساعت در تنظیمات گوشی شما فعال نمی باشد: در قدم اول شما باید به تنظیمات موبایل وارد شوید که برای اینکار، نوار بالای گوشی را به سمت پایین بکشید سپس روی شکل چرخ دنده که همان Settings بوده، ضربه بزنید.

تغییر ساعت ارسال پیام در واتساپ

همانطور که در تصویر مشاهده میکنید، شما در صفحه تنظیمات گوشی قرار دارید که در این قسمت بنا به متفاوت بودن موبایل ها باید به تنظیمات عمومی یا سیستم وارد شوید؛ پس اگر گزینه «System» را در صفحه تنظیمات دارید، روی آن ضربه بزنید – اگر گزینه «General» در تنظیمات شما قرار دارد، روی آن کلیک کنید.

ارور تنظیم ساعت واتساپ

در صفحه جدیدی که برایتان باز می شود، در واقع تنظیمات عمومی و پرکاربرد گوشی شما می باشد و همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم؛ برای تغییر زمان ارسال پیام در واتساپ، شما باید روی گزینه «Date and time» کلیک کنید.

تاریخ دقیق واتساپ امروز

اگر ساعت گوشی شما اشتباه می باشد، در همین صفحه می توانید آن را تنظیم کنید اما برای رفع مشکل ساعت واتساپ، باید حالت اتوماتیک زمان و تاریخ گوشی را فعال کنید؛ پس همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم؛ باید دکمه گزینه «Automatic date and time» را فعال کنید.

اگر با تغییراتتنظیمات فوق، باز هم با مشکل تنظیم تاریخ و ساعت واتساپ مواجه شده اید، پس بهتره که واتساپ را به کلی از گوشی خود حذف کنید و دوباره آن را از گوگل پلی دانلود کنید. مظمئن باشید که ایندفعه ساعت واتساپ شما درست میشود (با حذف کردن whatsapp نیازی به نگرانی پاک شدن پیام ها نیست – خیالتون راحت باشه)

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

یک دیدگاه

  1. همه ی این کارهارو کردم درست نشد ، واقعا مزخرفه واتساپ حیف نیست تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *