خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / نحوه سوال پرسیدن در استوری اینستاگرام با ۳ روش پیشنهادی

نحوه سوال پرسیدن در استوری اینستاگرام با ۳ روش پیشنهادی

چگونه در استوری اینستاگرام سوال بپرسیم

نحوه سوال پرسیدن در استوری اینستاگرام همراه با تصاویر

اگر صاحب پیج پر بازدیدی هستید و یا اگر شخصا می خواهید یک سوال در استوری خود قرار دهید و نمی دانید که چطور باید اینکار را انجام داد در ابتدا باید بگویم که شما با ۳ روش می توانید سوال خود را در استوری اینستاگرام مطرح کنید.

(روزانه از سمت کاربران استوری هایی فراوانی منتشر می شود که اکثریت آن ها فقط عکس و فیلم های خام و بی کیفیت هستند… اینو میخوام بگم که همین الان که داری این مطلب رو میخونی، شاید از ۱۰۰% فقط ۱۰ درصد ترفند های استوری گذاشتن رو بلد باشی…. پس الباقی چی میشه؟؟؟ اینجاست که باید همین الان دستت رو به من بدی تا با تمام فوت و فن های استوری گذاشتن ، آشنات کنم و مطمئن باش که میتونی الباقی عمرت رو مثل ریش سفید استوری ساز بگذرونی )

اینستاگرام قابلیت هایی را برای شما عزیزان ارائه داده است تا شما بتوانید به شکل های بهتری سوال خود را بپرسید به طوری که حتی می توانید به صورت ۲ جوابه درست کنید و یا اینکه برای سوال خود چندین جواب آماده کنید تا مخاطبین بهتر بتوانند به سوالات شما جواب دهند پس اگر برایتان سوال پیش آمده که چگونه در استوری اینستاگرام سوال بپرسیم در ادامه با سایت باشعوری همراه شوید تا شما را با قابلیت های سوال اینستاگرام آشنا کنیم.

چگونه در استوری اینستاگرام سوال بپرسیم؟

برای شروع کار همانطور که می دانید باید به قسمت افزودن استوری بروید که خب روش های متعددی برای اینکار وجود دارد برای مثال می توانید از صفحه اصلی پروفایل خود بر روی عکس پروفایل که یک علامت به علاوه وجود دارد، کلیک کنید تا به قسمت افزودن استوری وارد شوید.

نحوه سوال پرسیدن در استوری اینستاگرام

سپس عکس مورد نظر خود را از قسمت گالری انتخاب کنید. در این قسمت که کار اصلی شما شروع می شود باید به بخش ابزار های استوری مراجعه کنید (با اسلاید کردن به سمت بالا یا کلیک بر روی شکلک بالای صفحه)

پرسیدن سوال در استوری به شکل Questions

برای فعال کردن قابلیت Questions در استوری، همانطور که گفته شد باید به بخش ابزار ها رجوع کنید که پس از اینکار همانطور که در تصویر مشخص کرده ایم؛ گزینه ای به همین نام وجود دارد که معادل فارسی اش «سوال» می شود.

پرسیدن سوال در استوری به شکل Questions

پس از کلیک بر روی آن، همانطور که به وضوح قابل مشاهده می باشد، یک باکس برایتان باز می شود که البته شما می توانید رنگ این باکس را نیز تغییر دهید (برای تغییر رنگ باکس سوال، یک گزینه در بالای آن قرار دارد که به شکل توپ رنگی می باشد که پس از هر بار کلیک بر روی آن، رنگش تغییر می کند)

پرسیدن سوال در استوری به شکل Questions

در قسمتی که عبارت «Ask me a question» وجود دارد، شما باید این عبارت را پاک کرده و سوالی که خودتان در ذهن دارید را روی آن تایپ کنید و پس از اتمام سوال خود، بر روی گزینه «Done» کلیک کنید تا باکس سوالی شما روی عکس استوری قرار بگیرد.

پرسیدن سوال در استوری به شکل Poll

از دیگر روش های سوال پرسیدن در استوری اینستاگرام، استفاده از قابلیت Poll می باشد که البته این گزینه به نظر سنجی بیشتر معروف می باشد اما خب تو زمینه سوالی هم کاربرد خودش را دارد. در حقیقت با این قابلیت شما می توانید یک سوال با دو جواب مطرح کنید.

پرسیدن سوال در استوری به شکل Poll

برای فعال کردن گزینه نظرسنجی اینستاگرام، باید به بخش ابزارآلات استوری مراجعه کنید سپس همانطور که در شکل مشاهده می کنید؛ روی گزینه POLL کلیک کنید تا برایتان فعال شود.

پرسیدن سوال در استوری به شکل Poll

سپس همانطور که قبلا ذکر شد، در این قسمت شما باید سوال خود را در ابتدا تایپ کنید و در پایین آن که یک باکس سفید رنگ وجود دارد؛ باید دو جواب مجزا برای سوال خود تعیین کنید که نهایتا پس از اتمام کار، بر روی گزینه «Done» کلیک کنید تا روی عکس استوری نمایان شود.

پرسیدن سوال در استوری به شکل Quiz

یک روش دیگر نیز برای سوال پرسیدن در استوری اینستاگرام وجود دارد که به این قابلیت Quiz می گویند. این قابلیت که در واقع به شکل آزمون و امتحان بوده، شما می توانید یک سوال تعیین کنید و چندین جواب (تعداد اختیاری است) برایش بگذارید و جالبش اینجاست که سوال درست را نیز خودتان می توانید تعیین کنید تا مخاطبین زمانی که بر روی هر کدام کلیک کرده اند، از درستی و غلط بودنش مطلع شوند.

پرسیدن سوال در استوری به شکل Quiz

برای فعال کردن قابلیت Quiz بر روی عکس استوری اینستاگرام، شما در ابتدا باید به بخش ابزارآلات استوری مراجعه کنید و همانطور که در شکل اشاره کرده ایم، می توانید آن را انتخاب کنید تا برایتان باز شود.

پرسیدن سوال در استوری به شکل Quiz

شما در این قسمت می توانید سوال خود را در اولین قسمت تایپ کنید و سپس جواب های خود را در باکس های (abc) قرار دهید. نکته ای که باید در قسمت باکس جواب ها دقت داشته باشید، این است که جواب درست شما طوری تعیین می شود که شما بر روی دایره های کناری سوال ها کلیک کنید (به رنگ سبز در می آید) سرانجام پس از اتمام کار بر روی گزینه «Done»کلیک کنید تا Quiz یا آزمون بر روی صفحه استوری شما نمایان شود.

نکاتی در مورد سوال پرسیدن در استوری اینستاگرام

پس از اینکه سوال شما بر روی عکس استوری شما فعال شد، لازم است اشاره ای داشته باشم که می توانید آن ها را با دو انگشت خود، بزرگ یا کوچک کنید و در هر قسمت از تصویر که بخواهید می توانید با اشاره انگشت جا به جا کنید. (اگر برایتان سوال پیش آمده که چگونه متن استوری را رنگی کنیم؟ در ادامه با ما همراه باشید.)

سوال های جالب برای استوری اینستاگرام

از اینکه تا آخر این مطلب همراه ما بودید، بسیار خرسندیم و امیدواریم که این موضوع برایتان مفید واقع شده باشد. اگر هم سوالی در این مورد برایتان پیش آمد؛ خوشحال می شویم که برایمان ارسال کنید تا بتوانیم در اولین فرصت پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *