خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش رنگی نوشتن در استوری اینستاگرام کمتر از ۳ ثانیه

آموزش رنگی نوشتن در استوری اینستاگرام کمتر از ۳ ثانیه

چگونه متن استوری را رنگی کنیم

رنگی نوشتن در استوری اینستاگرام همراه با تصاویر

حتما برای شما هم پیش آمده که طبق معمول می خواهید برای اینستاگرام خود استوری بگذارید ولی اینبار قصد دارید تا یک متن بر روی عکس خود تایپ کنید که در حقیقت قصد رنگی کردن آن را دارید.

شاید از خود سوال کنید که چگونه متن استوری را رنگی کنیم ؟ در جواب این سوال باید بگم که قبل از انجام هر کاری باید مطمئن شوید که اینستاگرام شما از آخرین نسخه برخوردار می باشد پس همین حالا قبل از آموزش بهتره که بری و اینستاگرام رو آپدیت کنی.

راستی تا یادم نرفته اینو هم بگم که اگر می خواهید به صورت حرفه ای قابلیت تماس تصویری اینستاگرام رو یاد بگیرید بهتره که همین حالا روی لینک کلیک کنید اگر هم که وارد هستید پس در ادامه با سایت باشعوری برای رنگی کردن متن استوری همراه شوید

چگونه متن استوری را رنگی کنیم ؟

ابتدا برای رنگی نوشتن در استوری اینستاگرام باید یک نوشته بر روی عکس قرار دهیم؛ برای این کار می بایست بر روی آیکون (Aa) که در سمت راست بالا قرار دارد ضربه بزنید تا استوری شما به حالت نوشتاری درآید و متن دلخواه خود را بر روی استوری خود قرار دهید.

چگونه متن استوری را رنگی کنیم

بعد از اینکه متن خود را در استوری تایپ کردید حال نوبت آن است که رنگ مورد نظر را بر روی متن اعمال کنید که برای اینکار در قسمت پایین عکس ۳ صفحه رنگ برای شما آماده می باشد که با کلیک بر روی هر کدام، متن شما رنگی می شود.

نوشتن متن رنگی در اینستاگرام

حتی شما می توانید کاور رنگی هم بر روی متن خود اعمال کنید که برای اینکار اگر به بالای سمت چپ استوری خود دقت کنید می بینید که حرف (A) در وسط یک مربع اعمال شده است «در تصویر ذیل دورش خط کشیده شده» و زمانی که بر روی آن کلیک کنید، کاور رنگی بر روی متن شما اعمال می شود و شما می توانید با رنگ هایی که در قسمت پایین برای شما مهیا شده، رنگ کاور متن خود را تغییر دهید.

قابلیت های استوری اینستاگرام

یک ترفند جذاب دیگر برای نوشتن متن رنگی در اینستاگرام وجود دارد که بسیار جالب و مفید می باشد. همانطور که در قسمت پایین مشاهده می کنید؛ رنگ هایی برای شما وجود اما در سمت چپ که اولین گزینه برای شما است یک آیکون برای شما وجود دارد که به شکل قطره چکان می باشد. اگر بر روی آن بزنید می بینید که می توانید رنگی از روی عکس خود انتخاب یا Select کنید.

تغییر رنگ استوری اینستاگرام

این برای زمانی کاربردی است که می خواهید رنگ متن خود را از روی عکس استوری بردارید و بر روی متن اعمال کنید. کاربردش هم بسیار ساده می باشد؛ فقط کافیه که انگشت خود را به سمت رنگ دلخواه خود بکشید یا Drag کنید و زمانی که انگشت خود را رها می کنید می بینید که رنگ مورد نظر شما انتخاب شده و بر روی متن شما اعمال شده است (این کار را برای کاور رنگی هم می توانید انجام دهید)

تغییر فونت فارسی در استوری اینستاگرام

راستی یک نکته هم دلم نیومد نگم و اونم تغییر فون متن استوری هستش؛ برای تغییر سایز متن در سمت چپ تصویر گزینه ای برای شما مهیا شده است که به شکل خط عمودی می باشد که اگر انگشت خود را به سمت بالا و پایین بکشید متوجه می شوید که اندازه متن شما کم و زیاد شده است.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *