خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / چگونه در اینستاگرام گروه ایجاد کنیم ؟ همراه با ۳ نکته

چگونه در اینستاگرام گروه ایجاد کنیم ؟ همراه با ۳ نکته

آموزش ساختن گروه در اینستاگرام

چگونه در اینستاگرام گروه ایجاد کنیم

از سری قابلیت های اصلی هر پیام رسانی، امکان چت کردن به صورت گروهی می باشد که در واقع این قابلیت جدیدا به اینستاگرام اضافه شده است. اینستاگرام یکی از اپلیکیشن های محبوب بوده که هر بار بروزرسانی می شود، امکانات جدیدتری به آن اضافه می شود و همین امر باعث شده تا کاربران گرایش بیشتری به سمت شبکه اینستاگرام داشته باشند.

(اینستاگرام با آپدیت های فراوانش به کاربران نشان داد که قابلیت های بسیاری را می تواند برای کاربران خود مهیا سازد؛ مثلا همین مورد گروه زدن در اینستاگرام می تواند برایتان مفید باشد….. یکی از ترفند های فعالیت گروهی در اینستاگرام این است که بتوانید به صورت تصویری در گروه فعالیت داشته باشید که به همین خاطر اگر مایل باشی؛ می خوام ترفند ایجاد تماس تصویری گروهی در اینستاگرام رو به شما دوست عزیز آموزش بدم که ۱۰۰ % میدونم که به کارت میاد…. یعنی شاید باورت نشه ولی همین الان میتونی در اینستاگرام چند نفر رو با خودت Connect کنی با کیفیت مناسب به صورت تصویری با هم تماس داشته باشید)

همانطور که میدانید یکی از قابلیت های اینستاگرام، بخش دایرکت می باشد که شما از این طریق می توانید با دوستان خود به صورت خصوصی گفتگو کنید. از این پس شما در این بخش میتوانید با چند کلیک ساده، یک گروه درست کنید. قبل از هرکاری در ابتدا پیشنهاد میکنم که حتما حتما به Play Store گوشی خود مراجعه کنید و اگر اینستاگرام خود را تا الان آپدیت نکرده اید؛ همین حالا نسخه جدیدش را بروزرسانی کنید سپس در ادامه برای آموزش ساختن گروه در اینستاگرام با سایت باشعوری همراه باشید.

آموزش ساختن گروه در اینستاگرام همراه با تصاویر

برای شروع کار همانطور که اشاره شد؛ باید به بخش دایرکت اینستاگرام وارد شوید که برای اینکار می بایست بر روی آیکن موشکی شکل که در بالای صفحه وجود دارد، کلیک کنید.

چگونه در اینستاگرام گروه ایجاد کنیم

پس از وارد شدن به بخش دایرکت، همانطور که در تصویر معلوم کرده ایم، در بالای صفحه یک آیکون وجود دارد که به شکل مربع بوده و در وسط آن یک قلم نیز قرار دارد. با این توصیفات، شما باید روی آن کلیک کنید.

درست کردن گروه در اینستاگرام

همانطور که مشاهده می کنید؛ یک صفحه جدید برایتان باز شده است که در واقع مربوط به مخاطبین شما می باشد. در کنار هر مخاطبین نیز یک دایره کوچک وجود دارد که برای انتخاب آنها می باشد یعنی در این قسمت شما باید اعضای گروه خود را مشخص کنید.

چگونه در اینستاگرام گروه بزنیم

پس از انتخاب دوستان خود در گروه، همانطور که در بالای صفحه اشاره شده، نام کاربری آن ها کاملا برایتان واضح می باشد و شما برای تکمیل ساخت گروه خود باید روی گزینه 《Chat》 که در بالا قرار دارد، کلیک کنید.

آآموزش تصویری گروه زدن اینستاگرام

خب تبریک میگم، گروه اینستاگرامی شما با موفقیت ایجاد شده است اما اگر می خواهید برای گروهتان اسم بگذارید؛ یک عبارت 《Name this group》 در بالای صفحه قرار دارد که پس از کلیک بر روی آن، صفحه کلید گوشی فعال می شود و شما می توانید نام گروه را تایپ کنید.

در ادامه هم به ۳ مورد از اصلی ترین ویژگی های گروه اشاره کرده ایم تا به صورت کامل با قابلیت گروه اینستاگرامی آشنا شوید:

اضافه کردن افراد در گروه اینستاگرام

برای اضافه کردن افراد جدید در گروه، باید روی اسم گروه و عکس ها که در بالای صفحه وجود دارد کلیک کنید تا وارد تنظیمات گروه شوید. سپس همانطور که در تصویر مشخص کرده ایم؛ گزینه ای به نام 《add people》 به فارسی (اضافه کردن شخص) وجود دارد که پس از کلیک بر روی آن می توانید از فرد مورد نظر خود را اضافه کنید.

اضافه کردن افراد در گروه اینستاگرام

چگونه یک نفر را از گروه اینستاگرام حذف کنیم

این سوالی است که برای بسیاری از عزیزان پیش آمده که در حقیقت با چند کلیک می توانید می توانید فرد مورد نظر خود را از گروه حذف نمایید. ابتدا شما باید به تنظیمات گروه خود وارد شوید (بر روی نام گروه خود کلیک کنید)

چگونه یک نفر را از گروه اینستاگرام حذف کنیم

اگر خوب مشاهده کنید، در کنار هر یک از اعضای گروه یک سه نقطه وجود دارد که باید روی آن کلیک کنید تا یک صفحه کوتاه برایتان باز شود. اولین گزینه ای که مشاهده میکنید؛ عبارت 《Remove user》 می باشد که پس از کلیک بر روی آن، فرد مربوطه از گروه حذف می شود.

حذف افراد از گروه اینستاگرام

نحوه حذف کردن گروه در اینستاگرام

در آخر اگر قصد حذف و پایان گروه خود را داشتید، در ابتدا باید به قسمت تنظیمات گروه مراجعه کنید سپس بر روی آخرین گزینه کلیک کنید که عبارت 《End Chat》 میباشد تا گروه اینستاگرام شما به کلی حذف شود.

نحوه حذف کردن گروه در اینستاگرام

 

از اینکه توانسته ایم سوال چگونه در اینستاگرام گروه ایجاد کنیم را برای شما عزیزان حذف کنیم، بسیار خرسندیم و امیدواریم که این مطلب برایتان مفید واقع شده باشد.

ترفند پنهان کردن وضعیت آنلاین اینستاگرام

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *