خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش عدم نمایش شماره تلفن در تلگرام با ۴ کلیک ساده

آموزش عدم نمایش شماره تلفن در تلگرام با ۴ کلیک ساده

ترفند مخفی کردن شماره در تلگرام

عدم نمایش شماره تلفن در تلگرام

زمانی که شما تلگرام را در گوشی نصب می کنید؛ Telegram از شما میخواهد که دسترسی به مخاطبین خود را تنظیم کنید که پس از تایید شما، تمامی مخاطبینی که شماره آن ها را در گوشی ذخیره کرده اید؛ تلگرامشان برای شما به نمایش در می آید.

اما یکی از دغدغه هایی که بسیاری از دوستان با آن دست و پنجه نرم میکنند، این است که دوست ندارند شماره همراهشان در تلگرام برای دیگران به نمایش درآید (یعنی اینکه اگر طرف اومد تو PV شخصی شما و وارد بخش پروفایلتان شد؛ شماره شما از ایشون مخفی بماند که در غیر اینصورت، به راحتی شماره شما را برمی دارد)

یک فرمولی رو براتون تو این قسمت یادآوری میکنم؛ اونم به این صورت هست که اگر فردی در تلگرام به شما پیام داد، بلافاصله به قسمت پروفایلش بروید؛ اگر شماره اون طرف رو دیدی، بدون که اون شخص هم میتونه شماره تو رو ببینه… حالا اگر به پروفایلش رفتی و شماره ای در کار نبود و فقط آیدی اون طرف رو تونستی ببینی؛ یعنی اینکه آن شخص شماره شما رو نمیتونه ببینه و …..

حالا اگر با خودت میپرسی که چطوری پس به من پیام داده، حتما به آیدی شما رو از یه جایی پیدا کرده و در این صورت پیشنهاد می کنم؛ اگر طرف مزاحمتی داره، اونو بلاک یا ریپورت کنید یا اینکه اگر آیدی شما برای خیلی ها لو رفته، میتونی از قسمت تنظیمات تلگرام، بری و آیدی تو تغییر بدی….

در رابطه با همین موضوع متوجه شدیم که با به روزرسانی های پی در پی تلگرام، قابلیت مخفی کردن شماره را حتی برای مخاطبین نیز امکان پذیر شده است که این نشان می دهد که ویژگی حفظ حریم خصوصی در تلگرام تقویت شده است… پس اگر برایتان سوال پیش آمده که چگونه شماره خود را در تلگرام مخفی کنیم؟ در ادامه با سایت باشعوری همراه شوید تا قدم به قدم ترفند پنهان کردم شماره در تلگرام را همراه با تصاویر به شما عزیزان آموزش دهیم

چگونه شماره خود را در تلگرام مخفی کنیم؟

اگر می خواهید در تلگرام شماره مشخص نشود باید طبق این مراحلی که برایتان توضیح می دهم جلو برویم. برای شروع می بایست به قسمت تنظیمات – Settings تلگرام خود وارد شوید که در واقع برای اینکار در قسمت بالا که اسم Telegram می باشد – کنارش ۳ خط افقی وجود دارد که با کلیک بر روی آن، آپشن های تلگرام برایتان ظاهر می شود. سپس همانطور که واضح است، یکی مانده به آخر گزینه تنظیمات وجود دارد که پس از کلیک بر روی آن به مرحله بعد منتقل می شوید

چگونه شماره خود را در تلگرام مخفی کنیم

خب همانطور که مشاهده می کنید دوباره برایتان یک صفحه باز می شود که تمامی آن ها مربوط به تنظیمات تلگرام است. همانطور که قصد دارید شماره خود را حذف کنید به طوری که برای مخاطبین تلگرام شما نمایش داده نشود، شما در این قسمت باید به تنظیمات حریم خصوصی تلگرام وارد شوید که برای این کار باید بر روی گزینه Privacy and Security کلیک کنید.

چگونه شماره خود را در تلگرام پنهان کنیم

بله دوباره شما به صفحه ی جدیدی منتقل شده اید که البته تمامی آن ها مربوط به تنظیمات حریم خصوصی شما می باشد مثلا در اینجا می توانید تایین کنید که پروفایل شما توسط همه دیده شود یا فقط مخاطبین موبایل شما و یا اینکه اگر برای تلگرام خود پسورد نگذاشته اید می توانید از همین صفحه برای رمز گذاشتن اقدام کنید. اما ا مبحث خود دور نمی شویم و برای مخفی سازی شماره خود در این قسمت شما باید بر روی گزینه Phone Number که در ردیف دوم قرار دارد کلیک کنید.

چگونه شماره تلفن خود را در تلگرام مخفی کنیم

کار شما در این قسمت تقریبا تمام شده است که با یک کلیک ساده به طور کل پایان می پذیرد اما بگذارید برایتان این صفحه را توضیح دهم: همانطور که در قسمت اول می بینید؛ از شما سوال کرده که چه کسانی می توانند شماره موبایل شما را مشاهده کنند که در پاسخ ۳ گزینه برای شما قرار داده است (همه – مخاطبین من – هیچکس) برای عدم نمایش شماره تلفن در تلگرام شما باید بر روی گزینه Nobody کلیک کنید. در قسمت دوم هم از شما سوال کرده که چه کسانی می توانند شما را با شماره موبایل پیدا کنند که در پاسخ ۲ گزینه (همه – مخاطبین من) قرار داده است و شما می توانید به اختیار خود این حالت رو هم انتخاب کنید.

چگونه شماره موبایل خود را در تلگرام مخفی کنیم

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *