خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام فقط در ۵ دقیقه

آموزش دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام فقط در ۵ دقیقه

چگونه اکانت اینستاگرام را دی اکتیو کنیم

آموزش تصویری دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام

حتما شما هم از سری کاربرانی هستید که روزانه چندین ساعت خود را در اینستاگرام صرف می کنید و همین عادت باعث شده تا ضرر های زمانی شامل حال شما شود و به کار های دیگری که می خواهید انجام دهید، نمی رسید. بسیاری از دوستان در اینجور مواقع به فکر دیلیت اکانت اینستاگرام خود می افتند تا به کلی با اینستاگرام شان خداحافظی کنند.

جالبی این قضیه این است که دقیقا همین دوستان پس از مدتی از کار خودشان (حذف اکانت) پشیمان می شوند و دوباره می خواهند سراغ اینستاگرام بروند. اینستاگرام اخیرا در رابطه با همین موضوع، قابلیتی به نام دی اکتیو یا غیر فعال کردن موقت برای کاربران عرضه کرده است تا از این پس شما با خیال آسوده درب اینستاگرام تان را قفل کنید و برای مدتی که می خواهید، کنار بگذارید.

برای دی اکتیو کردن اینستاگرام شما نمی توانید از خود برنامه یا اپلیکیشن استفاده نمایید بلکه حتما می بایست از خود سایت اینستاگرام برای غیر فعال کردن موقت استفاده کنید، حالا فرقی هم نداره که از کامپیوتر یا گوشی اقدام کنید. (فقط باید وارد مروگری مثل گوگل یا کروم شوید) می دانم؛ حتما برایتان این سوال پیش آمده که چگونه اکانت اینستاگرام را دی اکتیو کنیم؟ پس برای پاسخ در ادامه با سایت باشعوری همراه شوید.

چگونه اکانت اینستاگرام را دی اکتیو کنیم؟

خب همانطور که اشاره کردیم؛ برای شروع کار باید به سراغ سایت اینستاگرام برویم سپس گزینه Deactivate را فعال کنیم:

سایت اینستاگرام

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، سایت اینستاگرام از شما می خواهد که به حساب خود وارد شوید که برای اینکار نام کاربری خود را در قسمت اول و گذرواژه اکانت خود را در قسمت دوم وارد کنید و کلیک بر روی دکمه آبی رنگ Log in وارد اکانت اینستاگرام تان شوید.

نحوه دی اکتیو موقت اینستاگرام

 

در اینجا شما وارد اینستاگرام خود شده اید و همانطور که مشاهده می کنید؛ فضای وب سایت هیچ فرقی با خود اپلیکیشن ندارد. اگر همچنان قصد غیرفعال کردن حساب اینستاگرام خود را دارید؛ ابتدا وارد بخش پروفایل خود شوید سپس همانطور که در تصویر نیز برایتان مشخص کرده ایم؛ بر روی دکمه Edit Profile کلیک کنید.

سایت حذف موقت اکانت اینستاگرام

 

این قسمت همانطور که خودتان در جریان هستید، برای ویرایش پروفایل شما می باشد اما گزینه ای که ما در اینجا باهاش کار داریم که در واقع در خود اپلیکیشن در دسترس نبود، گزینه «Temporarily disable my account» می باشد که دقیقا آخر صفحه قرار دارد و شما باید روی آن کلیک کنید.

لینک دیلیت اکانت موقت اینستاگرام

پس از باز شدن صفحه جدید، همانطور که مشاهده می کنید؛ اینستاگرام شما را با قوانین دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام آشنا می کند که لازم به خواندن همه ی آن ها نیست. کمی به پایین صفحه بروید تا به سوال «Why are you disabling your account» برسید که در واقع اینستاگرام دلیل غیر فعال کردن حساب تان را می پرسد و شما باید پاسخ خود را از داخل باکس انتخاب کنید: (پیشنهاد میکنم پاسخ just need a break انتخاب کنید)

چگونه حساب اینستاگرام خود را دی اکتیو کنیم

دومین باکس با گزینه «To continue، please re-enter your password» در واقع از شما می خواهد که رمز کاربری حساب اینستاگرام تان را دوباره وارد کنید سپس برای پایان کار، یک دکمه آبی رنگ «Temporarily disable account» در پایین صفحه قرار دارد و با کلیک بر روی آن حساب اینستاگرام تا دی اکتیو و غیر فعال می شود.

نکاتی در مورد دی اکتیو کردن موقت اکانت اینستاگرام

پس از دی اکتیو شدن، بلافاصله حساب داخل اپلیکیشن اینستاگرام نیز بسته می شود
لازم به نگرانی نیست؛ تمامی پست ها و فالوور های اینستاگرام بدون هیچ تغییری بایگانی می شود و زمانی که دوباره وارد حسابتان شوید، تمانی اطلاعات تان دقیقا مثل قبل باقی مانده است.
پس از دی اکتیو شدن موقت حساب اینستاگرام تان، دیگر کسی نمی تواند نام کاربری شما را پیدا کند (یعنی اگر user name شما را در اکسپلور و سرچ اینستاگرام جستجو کنند، هیچ اثری از شما نمی بینند)
هر زمانی که بخواهید دوباره می توانید وارد حساب اینستاگرام خود شوید و صرفا لازم نیست که از خود سایت اقدام کنید (برای اکتیو شدن دوباره در اینستاگرام، ممکن است چند ساعت طول بکشد که خب اصلا جای نگرانی نیست)

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *