خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش دانلود از یوتیوب بدون هیچ نرم افزاری در موبایل | Download با کیفیت بالا در ۳ مرحله

آموزش دانلود از یوتیوب بدون هیچ نرم افزاری در موبایل | Download با کیفیت بالا در ۳ مرحله

چگونه با گوشی از یوتیوب فیلم دانلود کنیم

آموزش دانلود از یوتیوب بدون هیچ نرم افزاری در موبایل همراه با تصاویر

اینو به جرات میتونم بگم که شبکه یوتیوب ارزشش با دانشگاه و کالج یکی هست، شایدم بیشتر. به همین خاطر ۹۰ درصد کاربران برای یادگیری و آموزش، به یوتیوب وارد می شوند. به همین خاطر فیلم هایی که کاربران مشغول تماشا کردن آن می باشند، از ارزش بالایی برخوردار است.

یکی از نکات غم انگیزی که باید اشاره کنم، این است که کاربران ایرانی، زمانی که در یوتیوب مشغول هستند، حجم اینترنت زیادی را کم می کند که خب البته برای این موضوع هیچ راه حلی وجود ندارد. به همین خاطر بسیاری از عزیزان به دنبال راهی می گردند تا بتوانند کلیپ مورد نظر خود را مستقیما از یوتیوب دانلود کنند.

برای بسیاری از عزیزان این سوال پیش آمده: چگونه با گوشی از یوتیوب فیلم دانلود کنیم؟ ابتدا باید اشاره کنم که سایت ها و نرم افزار های زیادی برای دانلود از یوتیوب وجود دارد اما در این پست، سایت باشعوری قصد دارد تا یک راه حل تضمینی همراه با عکس و تصاویر برای دانلود فیلم از یوتیوب گوشی اندروید و آیفون به شما عزیزان ارائه دهد.

چگونه با گوشی از یوتیوب فیلم دانلود کنیم؟

پس از روشن کردن فیلترشکن موبایل، وارد اپلیکیشن Youtube شوید و به سراغ کلیپ مورد نظر خود بروید. (اصلا نگران نباشید که فیلم یوتیوبی شما چند دقیقه باشد) سپس در قم بعدی باید لینک و آدرس کلیپ را کپی کنید. همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم؛ برای کپی لینک، باید روی گزینه «Share» کلیک کنید.

بهترین روش دانلود از یوتیوب

در مرحله بعد؛ تمامی شبکه های اجتماعی که قصد اشتراک آدرس فیلم یوتیوبی خود را دارید، برایتان ظاهر میشود و با کلیک بر روی (بر فرض مثال: تلگرام) شما می توانید لینک فیلم را با مخاطبین خود به اشتراک بگذارید. اما گزینه ای که در اینجا برایمان کاربرد دارد؛ «Copy link» می باشد و زمانی که روی آن کلیک کنید، بلافاصله لینک همان فیلم در کلیپبورد گوشی ذخیره می شود.

دانلود کلیپ از یوتیوب بدون نرم افزار

در مرحله بعد، باید وارد موتور جستجوی گوگل کروم «Chrome» موبایل خود شوید و در همان باکسی که سرچ می کنید؛ لینک کپی شده را در آن قسمت Paste یا الحاق کنید و آن را جستجو کنید تا کلیپ مورد نظر یوتیوب، در حالت وبسایت برایتان باز شود.

دانلود کلیپ از یوتیوب با گوشی اندروید

اگر به بالای صفحه دقت کنید؛ متوجه خواهید شد که یک آدرس با کلمات انگلیسی در دسترس می باشد، روی آن کلیک کنید تا بتوانید تغییراتی را در لینک برای دانلود از یوتیوب به وجود آورید.

دانلود کلیپ از یوتیوب برای ایفون

برای ویرایش لینک، پس از کلیک بر روی باکس، یک آیکن به شکل مداد در دسترس می باشد و بعد از اینکه روی آن کلیک کردید، آدرس آماده ویرایش می شود. (در ادامه برایتان نحوه دانلود کلیپ از اینستاگرام به روش تلگرام آماده کرده ایم.)

چگونگی دانلود از یوتیوب با کیفیت بالا

 

این مرحله خیلی مهم است، خواهش می کنم با دقت حواستان را جمع کنید؛ آدرسی که قصد ویرایش کردنش را داریم، یک کلمه youTube در اوایل لینک وجود دارد که قبل از حرف «y» شما باید ۲ عدد S وارد کنید. (به تصویری که برایتان آماده کردیم، دقت کنید) در آخر نیز روی گزینه سرچ بزنید (روی Go یا برو، ضربه بزنید )

چگونه با موبایل اندروید از یوتیوب فیلم دانلود کنیم

همانطور که متوجه شده اید، آدرسی که با اضافه کردن SS قبل از حرف y یوتیوب، تغییر دادیم. با جستجوی آن، وارد یک صفحه جدید شده ایم که در واقع سایت «Savefrom.net» می باشد و خیر خوب اینکه دکمه سبز رنگ «Download» بدون هیچ دردسری در دسترس شما قرار گرفته است. برای اون دسته از عزیزانی که می پرسند: چگونه از یوتیوب با کیفیت بالا دانلود کنیم؟ باید بگم که روش تغییر آدرس با SS بهترین گزینه بدون زحمت می باشد.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *