خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / ترفند داشتن دو اکانت اینستاگرام در یک گوشی اندروید | نصب دومین حساب در یک اینستا

ترفند داشتن دو اکانت اینستاگرام در یک گوشی اندروید | نصب دومین حساب در یک اینستا

چگونه دو اکانت در اینستاگرام داشته باشیم

ترفند داشتن دو اکانت اینستاگرام در یک گوشی اندروید

یکی از قابلیت های با ارزشی که اینستاگرام برای کاربران خود فراهم کرده است، این است که کاربران می توانند همزمان در یک گوشی و یک اپ اینستاگرام، چندین اکانت را داشته باشند (برای مثال فکر کنید که یک حساب اینستاگرام دارید که البته اکانت شخصی شما می باشد؛ حسابی که در آن با اقوام و دوستان خود در ارتباط هستید. در همین همین دوره می خواهید یک پیج دیگر نیز بسازید که همزمان با با پیج شخصی در آن فعالیت کنید. حالا نکته ای که در این میان پیش میاد، این است که می خواهید حساب شخصی شما در اکانت کاری تداخلی ایجاد نکند و در یک اینستاگرام بتوانید دو اکانت مجزا را داشته باشید)

بعضی از دوستان برای این کار، حسابی می سازند و زمانی که می خواهند از آن اکانت استفاده کنند؛ از حساب قبلی اینستاگرام Sign out میکنند خارج می شوند و سپس به حساب جدید خود وارد می شوند. اما جالب است بدانید که اصلا نیازی به این دردسرها نیست چرا که شما بدون اینکه از حساب اولی خود خارج شوید، می توانید یک حساب دیگر را نیز به اینستاگرام اضافه کرده و در هر زمان که مایل باشید، می توانید صفحه خود را جا به جا کنید.

خب حتما به خاطر این داستان، می پرسید که آخه چگونه دو اکانت در اینستاگرام داشته باشیم؟ در ابتدا لازم است اشاره کنم که حتما حتما به گوگل پلی خود سر بزنید و اینستاگرام خود را به آخرین نسخه به روز رسانی کنید چرا که ممکن است اینستاگرام تان قدیمی باشد و حالت چندین اکانت داشتن را در گوشی شما اجرا نکند؛ پس Update فراموش نشود و در ادامه با سایت باشعوری همراه شوید.

چگونه دو اکانت در اینستاگرام داشته باشیم؟

پس از اینکهاینستاگرام خود را باز کردید، در قدم بعدی به home page یا همان صفحه پروفایل خود بروید و همانطور که در تصویر برایتان اشاره شده است؛ در بالای عکس پروفایلتان نام کاربری قرار دارد که باید انگشت خود را روی آن لمس کنید تا گزینه «Add Account» برایتان به نمایش درآید.

دو حساب اینستاگرام در یک گوشی

البته یک حالت دیگر هم برای گزینه «اضافه کردن حساب» قرار دارد که ابتدا باید به تنظیمات اینستاگرام تان وارد شوید (در بالای صفحه یک آیکن سه خطی افقی قرار دارد که با کلیک بر روی آن می توانید از منویی که برایتان ظاهر شده است، روی گزینه «setting» کلیک کنید) سپس همانطور که در تصویر مشاهده میکنید؛ منوی تنظیمات را با انگشت به سمت پایین هدایت کنید تا گزینه «Add Account» برایتان قابل مشاهده باشد.

ساخت اکانت دوم اینستاگرام

فرقی نداره که از کدوم روش روی گزینه add account کلیک می کنید، مهم اینجاست که تصویر بالا برایتان ظاهر شود: گزینه آبی رنگ «Log Into Existing Account» به شما می گوید که اگر از قبل حساب دارید یا ساخته اید می توانید همین حالا با وارد کردن نام کاربری و رمز (البته خدا کنه رمزشو یادت مونده باشه) به حساب مورد نظر خود وصل شوید. اما اگر قصد ساخت حساب جدیدی در اینستاگرام دارید که به عنوان دومین اکانت در اینستاگرام همزمان با حساب اولی فعالیت داشته باشید؛ می توانید از گزینه «Create New Account» به فارسی: ایجاد حساب جدید، کلیک کنید.

چگونگی ورود به حساب دوم اینستاگرام

اگر می خواهید که یک حساب جدید بسازید، پس از کلیک بر روی گزینه فوق، صفحه جدید برایتان باز می شود که از شما می خواهد؛ User name یا همان نام کاربری خود را بسازید (البته در نظر داشته باشید، اسمی که به انگلیسی تایپ می کنید؛ از همان نام، چندین حساب ساخته شده است، فقط باید طوری نام کاربری بسیازید تا با سایرین متفاوت باشید) پس از تایپ یوزرنیم خود، روی دکمه آبی رنگ Next کلیک کنید.

صفحه لاگین اینستاگرام

در صفحه بعد، اینستاگرام از شما می پرسد که چگونه می خواهید حساب خود را بسازید؛ به همین منظور شما باید از دو روش ساخت حساب با ایمیل یا ایجاد حساب با شماره همراه اقدام کنید که برای این کار، در پایین صفحه، عبارت «Sign up with email or phone number» در دسترس بوده که باید روی آن کلیک کنید.

نحوه داشتن چند اکانت اینستاگرام همزمان

در صفحه جدیدی که برایتان باز شد می توانید از شماره موبایل خود برای ایجاد حساب اینستاگرام استفاده کنید یا اینکه فقط از طریق ایمیل اقدام کنید. در هر دو صورت اکانت شما ساخته می شود فقط ببینید از کدام روش راحت تر هستید (خب معلومه دیگه، با شماره موبایل سرع میتونی حسابتو بسازی) در آخر نیز روی دکمه آبی رنگ next ضربه بزنید. (تا حالا برایتان سوال پیش نمیامده که چگونه با کامپیوتر در اینستاگرام پست بگذاریم  پیشنهاد میکنم حتما از این آموزش مفید بهره مند شوید)

آموزش داشتن چند اکانت در اینستاگرام در یک گوشی

در صفحه بعد نیز باید رمز یا password خود را برای حسابتان تایپ کنید که این کار مختص به خودتان بوده، البته به یاد داشته باشید که شما تا سقف ۶ کاراکتر می توانید رمز اینستای خود را وارد کنید. در آخر شما باید روی گزینه next بزنید تا به مرحله بعد بروید.

ساخت دو یا چند حساب کاربری در اینستاگرام

در مرحله بعد، اینستا می خواهد از سن شما مطلع شود (الیته مهم نیست که سن خود را دقیق وارد کنید، فقط طوری بزنید که بالای شش سال به نظر برسید) پس از پر کردن صفحه «Add your Birthday» بر روی دکمه next کلیک کنید.

در صفحه بعد اینستاگرام برای اینکه حساب خود را با موفقیت ساخته اید، خوش آمد گویی گفته است و برای اینکه حساب خود را کامل بسازید باید روی دکمه آبی رنگ «Complete Sign Up» ضربه بزنید (در ادامه روند اینستاگرام از شما می خواهد تا یک عکس پروفایل برای حساب خود انتخاب کنید و اینکه مخاطبین خود را در نیز تعیین کنید) از این پس شما یک حساب جدید در اینستاگرام دارید.

مدیریت همزمان دو اکانت اینستاگرام

خب تبریک میگم به اینکه امروز یه حساب دیگر نیز به اینستاگرام تان اضافه کرده اید، حالا نکته ای که باید به آن اشاره کنم؛ این است که چطور از حسابی به حساب دیگر منتقل شوید: برای ابنکار دوباره به صفحه خانه یا پروفایل خود بروید سپس همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم؛ روی نام کاربری خود کلیک کنید؛ همانطور که متوجه شده اید؛ ۲ اکانت شما در پایین صفحه در دسترس تان قرار دارد و شما هر زمانی که بخواهید می توانید به اون یکی حساب پرش داشته باشید. به همین سادگی و خوشمزگی.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *