خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش تنظیمات محدود کردن کامنت در اینستاگرام کمتر از ۵ دقیقه

آموزش تنظیمات محدود کردن کامنت در اینستاگرام کمتر از ۵ دقیقه

چگونه کامنت اینستاگرام را محدود کنیم

آموزش تنظیمات محدود کردن کامنت در اینستاگرام همراه با تصاویر

امروزه بسیاری از کاربران اینستاگرامی، علاوه بر تماشای استوری ها، برای کامنت های پست اینستاگرام، وقت زیادی اختصاص می دهند که می توان به جرات گفت که دومین رتبه سرگرمی در اینستاگرام، بعد از استوری به کامنت تعلق می گیره، یعنی شما فکرشو بکن که یکی از پیج های محبوب، پستی منتشر کرده و بلافاصله با سیلی از کامنت های مواجه می شود.

یکی از موضوعات مهمی که در این پست می خواهیم به صورت کلی به آن بپردازیم؛ اعمال تنظیمات محدود شدن کامنت ها بوده که می توانید به راحتی تعریف کنید که چه اشخاصی می توانند برای پست شما کامنت بگذارند و چه افرادی نمی توانند زیر پست، نظر بدهند – بله به همین راحتی می توانید فیلتر هایی را برای پست خود در نظر بگیرید تا از این پس با مشکلی رو به رو نشوید.

البته لازم به ذکر میباشد که قابلیت محدود سازی کامنت به لطف آپدیت های جدید اینستاگرام بوده است پس پیشنهاد می کنم که همین الان سراغ اپ گوگل پلی رفته و اینستاگرام خود را به آخرین نسخه به روزرسانی کنید تا سهولت کاربری در محیط برنامه اینستاگرام برایتان میسر شود. پس اگر برای شما هم سوال پیش آمده که چگونه کامنت اینستاگرام را محدود کنیم؟ بهتره در ادامه با سایت باشعوری همراه شوید تا به شما ترفند هایی را آموزش دهیم که دیگر شخصی نتواند در زیر پست شما، کامنت های توهین آمیز و بی ادبانه ارسال کند.

چگونه کامنت اینستاگرام را محدود کنیم؟

برای ویرایش تنظیمات کامنت، ابتدا شما باید به تنظیمات اینستاگرام وارد شوید که برای اینکار به صفحه پروفایل خود مراجعه کرده سپس همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم؛ روی گزینه سه خطی در بالای صفحه ضربه بزنید تا منوی دسترسی ها برایتان باز شود سپس صفحه را به سمت پایین هدایت کنید و روی گزینه Settings کلیک کنید.

تنظیمات کامنت در اینستاگرام

پس از ورود به صفحه تنظیمات اینستاگرام، در قدم بعدی شما باید به بخش حریم خصوصی مراجعه کنید که برای اینکار در ردیف سوم، گزینه ای به نام «Privacy» با یک علامت قفل قرار دارد که باید روی آن کلیک کنید.

مشکل محدود شدن کامنت اینستاگرام

در صفحه بعدی، شما به تمامی تنظیمات حریم خصوصی اینستاگرام خود دسترسی دارید که در این بخش باید به سراغ تنظیمات نظرات بروید پس همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم؛ دقیقا در اولین ردیف، باید روی گزینه «Comments» ضربه بزنید.

کنترل کامنت ها در اینستاگرام

در صفحه بعدی، شما وارد تنظیمات نظرات اینستاگرام شده اید که البته لازم به ذکر است که این تنظیمات فقط مربوط به کامنت پست های اینستاگرام شما می باشد. اولین گزینه در صفحه؛ «Allow Comments From» بوده که می توانید تعیین کنید که چه گروه از افرادی می توانید در کامنت نوشتن، دسترسی داشته باشند.

قطع دسترسی دیگران برای کامنت گذاشتن

روی گزینه فوق کلیک کنید تا یک صفحه جدید برایتان باز شود سپس همانطور که در تصویر مشاهده می کنید؛ ۴ گزینه برای شما قرار دارد که میتوانید یکی از آن ها را انتخاب کنید: اولین گزینه «Everyone» بوده که یعنی همه می توانند زیر پست کامنت بگذارند – دومین گزینه با عبارت «People you Follow and your Followers» بوده که یعنی تمامی دنبال کنندگان شما + کسانی که شما آن ها را دنبال می کنید، می توانند برای شما کامنت ارسال کننند – گزینه «People you Follow» یعنی فقط افرادی که من آن ها را دنبال می کنم، می توانند برای پست های من نظر بنویسند – آخرین گزینه نیز «your Followers» که یعنی افرادی که شما را دنبال می کنند، اجازه دارند تا برای شما کامنت بگذارند.

انتخاب کردن افراد برای کامنت گذاشتن در پست

دقت داشته باشید، که به صورت پیشفرض اینستاگرام، حالت Everyone فعال می باشد که دسترسی به همه ی افراد برای کامنت گذاشتن باز می باشد و شما می توانید در صورت دلخواه، یکی از گزینه های فوق را انتخاب کنید (لازم به ذکر است که دکمه های گزینه فوق ممکن است برایتان باز نشود که اصلا لازم به نگرانی نیست و فقط شما باید از یک فیلترشکن و VPN استفاده کنید)

گزینه دوم در صفحه تنظیمات کامنت ، «Block Comments From» بوده که با استفاده از آن می توانید افرادی را صرفا در بخش نظرات، بلاک کنید تا دیگر نتوانند برای پست های شما کامنت بگذارند. (با مراجعه به این گزینه می توانید با سرچ کردن افراد و انتخاب آنها تعیین کنید که چه کسانی در نظر گذاشتن، ممنوع شوند)

فیلتر کردن خودکار کلمات توهین آمیز در کامنت اینستاگرام

حتما برای شما هم پیش آمده که یک پست در صفحه خود منتشر می کنید و افرادی هستند که از کلمات توهین آمیز در کامنت استفاده می کنند و یا اینکه نظرات بی ادبانه می گذارند. به لطف آپدیت های اینستاگرام، از این پس می توانید کلمات نامناسب را در کامنت ها فیلتر کنید تا دیگر شخصی نتواند از آن کلمات در نظرات استفاده کند.

فیلتر کردن کلمات توهین آمیز اینستاگرام

دقیقا در همین تنظیمات نظرات که در تصویر بالا به آن اشاره شده است، گزینه ای با عبارت «Manual Filter» قرار دارد که به صورت پیشفرض غیر فعال میباشد. دکمه ای در کنار آن قرار دارد که با کلیک بر روی آن به رنگ آبی درمی آید که پس از فعال شدن آن، چندین گزینه دیگر در زیر آن اضافه می شود.

همانطور که مشاهده می کنید؛ در زیر همان گزینه، یک کادر نوشتاری قرار دارد که می توانید آن کلمات نامناسب را در این قسمت تایپ کنید – لازم به ذکر است که بعد از نوشتن هر کلمه از ویرگول انگلیسی استفاده کنید.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *