خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش تغییر رمز فراموش شده در اینستاگرام | بازیابی پسورد کمتر از ۳ دقیقه

آموزش تغییر رمز فراموش شده در اینستاگرام | بازیابی پسورد کمتر از ۳ دقیقه

چگونه رمز فراموش شده اکانت اینستاگرام را پیدا کنیم

آموزش تغییر رمز فراموش شده در اینستاگرام همراه با تصاویر

اینستاگرام یکی از اپلیکیشن های های محبوب و پرطرفدار بوده که مورد استفاده روزمره کاربران می باشد. به طوری که هر فرد چندین اکانت اینستاگرام را در گوشی خود دارد. یکی از موضوعاتی که برای بسیاری از عزیزان پیش آمده و برای خیلی از ما مشکل ساز شده است، اینه که حسابی را در اینستاگرام میسازیم اما بعد از مدتی، رمز و پسورد آن را فراموش می کنیم.

البته قبل از هر چیزی باید بگم، زمانی که شما حساب اینستاگرام خود را ایجاد می کنید و برای آن یک پسورد تعیین می کنید، بهتر است تا آن رمز را روی یک کاغذ نوشته و در جایی مخفی کنید. همچنین می توانید آن رمز را در دفترچه یادداشت گوشی خود تایپ کنید و برای خود نگه دارید. به شخصه بسیاری از افراد را دیده ام که بعد از فراموش کردن رمز اکانت اینستاگرام خود، به کلی قید آن حساب را می زنند و یک پیج دیگر ایجاد می کنند.

در واقع همین فراموش کردن رمز اینستاگرام نیز مشکلی بوده که حتما برای شما هم پیش آمده (همین حالا که داری محتوا رو مطالعه می کنی، حتما با خودت کلی کلنجار میری که ای وای من، نکنه حسابم رو به کلی از دست بدم، ای کاش اون رمز رو یادم نمیرفت، اون همه پست هایی که منتشر کردم، چی میشه؟ اون همه فالور هایی که داشتم پس چی؟)

لازم به این همه نگرانی نیست چرا که اگر شما واقعا صاحب آن اکانت اینستاگرام باشید، می توانید رمز فراموش شده اینستاگرام را بازیابی کنید. پس اگر با خود می پرسید: چگونه رمز فراموش شده اکانت اینستاگرام را پیدا کنیم؟ بهتره از همین ابتدا اشاره کنم برای بازیابی رمز اینستاگرام شما می توانید از دو طریق نسبت به این موضوع اقدام کنید:

می توانید از شماره موبایل خود برای تغییر رمز اینستاگرام استفاده کنید یا اینکه اگر در زمان ساخت حساب، ایمیل خود را به اینستاگرام وصل کرده باشید، به راحتی می توانید از طریق حساب ایمیلی که از قبل در اینستاگرام وارد کرده بودید، پسورد اینستاگرام خود را بازیابی کنید و در نظر داشته باشید که غیر از این دو راه، به هیچ وجه نمی توانید از ترفند دیگری استفاده کنید. برای آموزش کامل در ادامه با سایت باشعوری همراه شوید.

چگونه رمز فراموش شده اکانت اینستاگرام را پیدا کنیم؟

لازم به ذکر است که فراموشی رمز عبور اینستاگرام در دو موقعیت می باشد که هر کدام از آن ها را به صورت جداگانه به شما عزیزان آموزش می دهیم؛ موقعیت اول به این صورت بوده که شما داخل اکانت خود قرار دارید اما به هر دلیلی می خواهید رمز پیج اینستاگرام خود را تغییر دهید. محض اطلاع باید بگم که برای تعویض پسورد اینستاگرام ، شما حتما باید روز قدیمی را یادتان باشد تا با استفاده از آن بتوانید یک رمز جدید برای پیچ خود تعریف کنید (خوبی این موضوع اینه که برای امنیت حساب اینستاگرام تان بسیار مفید می باشد)

اما خب نیازی به نگرانی نیست چرا که اینستاگرام قابلیتی مطمئن برای صاحب حساب ها طراحی کرده است که با استفاده از آن می توانید به راحتی آب خوردن، رمز اینستاگرام خود را که فراموش کرده بودید، بازیابی کنید. (اگر میخوای حساب فیسبوک رو به اکانت ایسنتاگرام وصل کنی، همین حالا روی اتصال اکانت اینستاگرام به فیسبوک کلیک کنید.)

ساده ترین روش برای بازیابی رمز اینستاگرام

برای شروع شما باید به تنظیمات اینستاگرام وارد شوید که برای اینکار ابتدا به صفحه پروفایل پیج بروید سپس روی گزینه سه خطی در بالای صفحه اینستاگرام خود کلیک کنید. همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم؛ یک منوی دسترس از بقل صفحه برایتان باز می شود که درست در پایین همان صفحه، گزینه «Settings» قرار دارد.

تغییر رمز اینستاگرام بدون داشتن رمز قبلی

در صفحه بعدی شما به تمامی تنظیمات اینستاگرام دسترسی دارید اما از آنجایی که ما قصد عوض كردن پسورد اينستاگرام فراموش شده را داریم باید به بخش امنیتی حساب وارد شویم که برای اینکار، دقیقا در ردیف چهارم، گزینه ی «Security» قرار دارد که باید روی آن کلیک کنید.

فراموش کردن رمز اینستاگرام

پس از وارد شدن به صفحه تنظیمات امنیتی اینستاگرام، همانطور که در تصویر مشاهده می کنید؛ در ردیف اول، گزینه ای به نام «Password» قرار دارد که برای امور تغییر رمز اینستاگرام به درد بخور می باشد.

چگونه رمز عبور اکانت اینستاگرام را بازیابی کنیم

همانطور که مشاهده می کنید، شما در صفحه تنظیمات پسورد اینستاگرام میتوانید رمز عبور را تغییر دهید که ردیف اول باید رمز قبلی را وارد کنید و ردیف دوم و سوم را نیز، یک پسورد جدید بگذارید سپس روی تیک آبی بالای صفحه کلیک کنید تا رمز حساب شما تغییر کند اما از آنجایی که رمز قبلی را فراموش کرده اید، باید وارد نقشه دوم شویم که به منظور تغییر رمز اینستاگرام بدون داشتن رمز قبلی از آن استفاده می شود.

تغییر پسورد اینستاگرام با ایمیل

برای اون دسته از عزیزانی که سوال می پرسند: چگونه رمز فراموش شده اینستاگرام را بازیابی کنیم؟ در زیر همان کادر ها، عبارتی آبی رنگ قرار دارد: «Forgot Password» که باید روی آن کلیک کنید. پس از ضربه زدن روی آن گزینه، پیغامی در وسط صفحه برایتان باز می شود که می گوید: ما آدرس بازیابی پسورد اینستاگرام را به همان ایمیل شما ارسال کرده ایم.

تعویض رمز اینستاگرام ورژن جدید

شما پس از مشاهده پیام فوق باید وارد حساب ایمیل خود شوید (می توانید از موتور جستجوی گوگل کروم استفاده کنید و وارد ایل خود شوید) همانطور که متوجه شده اید، در این باکس، یک ایمیل جدید از سمت اینستاگرام برایتان ارسال شده است. پس از باز کردن پیام، یک کادر آبی رنگ در وسط صفحه قرار دارد که با عبارت «Reset Password» قابل مشاهده می باشد.

فراموشی رمز اینستاگرام فارسی

پس از کلیک بر روی کادر فوق، آدرس و لینک بازیابی رمز اینستاگرام برایتان باز می شود که شما می توانید رمز جدید خود را بدون داشتن رمز قبلی، ۲ بار وارد کنید و پس از کلیک بر روی تیک آبی بالای صفحه، رمز اینستاگرام شما به کلی تغییر می کند. (اگر پسورد حساب جیمیل خود را فراموش کرده اید و برایتان سوال پیش آمده که چگونه رمز جیمیل فراموش شده را تغییر دهیم؟ همبن حالا برای آموزش تصویری روی لینک کلیک کنید.)

چگونه رمز فراموش شده اینستاگرام را بازیابی کنیم؟

موقعیت دوم به این صورت بوده که شما از حساب اینستاگرام خود خارج شده اید و می خواهید وارد آن شوید اما رمز عبور خود را فراموش کرده اید که در این صورت باید روی لینک مستقیم زیر کلیک کنید تا با استفاده از بتوانید مراحل پيدا كردن رمز فراموش شده اينستاگرام را طی کنید.

لینک مستقیم بازیابی پسورد ایسنتاگرام

لینک را می توان در موتور جستجوی کروم نیز باز کرد اما بعد از اینکه وارد آدرس شده اید، همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم،؛ باید نام کاربری یا همان username یوزرنیم حساب خود را در کادر تایپ کنید سپس روی دکمه آبی رنگ «Send Login Link» کلیک کنید.

لینک مستقیم تغییر رمز اینستاگرام

پس از کلیک بر روی گزینه فوق، اینستاگرام برای شماره تلفنی که با استفاده از آن حساب را ساخته اید، یک لینک برایتان ارسال می کند که در آن صفحه، دو کادر وجود دارد باید رمز جدید خود را ۲ بار تکرار کنید تا پسورد اینستاگرام تا بازیابی شود. (توجه داشته باشید که اگر ایمیل خود را روی اینستاگرام همگام سازی کرده باشید، لینک مستقیم بازیابی رمز اینستاگرام به همان آدرس ایمیل فرستاده می شود)

نکته: توجه داشته باشید که اگر از قبل، ایمیلی در ایسنتاگرام خود اضافه نکرده اید، اینستاگرام به صورت خودکار، آدرس بازیابی رمز اینستاگرام را به شماره سازنده حساب، ارسال می کند.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *