خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش پست گذاشتن در توییتر همراه با تصاویر در ۵ دقیقه

آموزش پست گذاشتن در توییتر همراه با تصاویر در ۵ دقیقه

چگونه در توییتر پست بگذاریم

آموزش پست گذاشتن در توییتر همراه با تصاویر

بسیاری از کاربران هستند که به تازگی شبکه اجتماعی توییتر را در موبایل خود نصب کرده اند و آشنایی زیادی با این پیام رسان ندارند. به همین دلیل نمی دانند که چطور باید در توییتر پست بگذارند اما بهتر است نکته ای را از همین ابتدا برایتان یادآوری کنم که اصطلاح پست گذاشتن به اون صورت در توییتر کاربرد ندارد. چرا که از این پس به خاطر داشته باشید، شما در توییتر؛ توییت می گذارید.

توییت گذاشتن اصطلاحی منحصر به فرد خود شبکه توییتر می باشد که بیان عامیانه خودمان، همان پست گذاشتن می باشد که به خاطر اینستاگرام این واژه مد شده است. به همین جهت برای بسیاری از دوستان مبتدیان عزیز، این سوال پیش آمده که اصلا چگونه در توییتر پست بگذاریم؟ برای دریافت پاسخ خود در ادامه با سایت باشعوری همراه باشید تا آموزش تصویری لحظه به لحظه توییت گذاشتن را به شما عزیزان ارائه دهیم.

چگونه در توییتر پست بگذاریم؟

همانطور اپلیکیشن توییتر را باز کرده اید، در همان صفحه مشاهده می کنید که یک دایره آبی رنگ در پایین صفحه قرار دارد و در وسط آن نیز یک پر پرنده با علامت مثبت برایتان وجود دارد. شما در اینجا تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی این گزینه کلیک کنید.

آموزش تصویری پست گذاشتن در توییتر

همانطور که مشاهده می کنید؛ یک صفحه جدید برایتان باز شده است که با سوال what’s happening مواجه می شوید. در این قسمت می توانید متن خود را تایپ کنید تا پست یا توییت شما فقط به صورت متن منتشر شود اما اگر می خواهید که عکس با متن توییت کنید؛ در پایین صفحه، عکس ها از گالری به صورت قطاری در دسترس می باشد که می توانید روی آنها کلیک کنید.

آموزش توییت گذاشتن در توییتر

پس از انتخاب عکس مورد دلخواه، همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم؛ عکس به صورت واضح برای توییت کردن آماده می باشد که در بالای عکس نیز یک گزینه 《add a comment》 وجود دارد که می توانید متن خود را در آن قسمت برای تصویر بنویسید. پس از اتمام کار، برای منتشر کردن پست خود، یک گزینه آبی رنگ در بالای صفحه وجود دارد که با کلمه 《Tweet》 مشخص می باشد.

چگونه در توییتر توییت بزنیم

همانطور که مشاهده کردید؛ عکس شما در توییتر منتشر شد (توییت شدن) و لازم است یادآوری کنم که توییت شما فقط برای دنبال کنندگان تان دیده می شود (مانند اینستاگرام) و آن ها می توانند توییت شما را لایک کنند و برایش کامنت بگذارند.

نحوه پست زدن در توییتر

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

یک دیدگاه

  1. سلام من هر گاه خواستم عمدتا عکسی را توییت کنم نمی شود و این پیام می آید. این رسانه در دسترس نیست زیرا محتوایی دارد که تصمیم گرفته آید که نبیند. حالا شما می توانید کمک کنید من چه کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *