خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش لینک گذاشتن در وضعیت واتساپ کمتر از ۱۰ ثانیه

آموزش لینک گذاشتن در وضعیت واتساپ کمتر از ۱۰ ثانیه

چگونه در استاتوس واتساپ لینک قرار دهیم

آموزش لینک گذاشتن در وضعیت واتساپ همراه با تصاویر

بی شک میتوان گفت که پیام رسان واتساپ یکی از بهترین اپلیکیشن ها در حوضه خود می باشد که باعث شده تا بتوانیم بدون مشکل با دوستان و آشنایان خود در ارتباط باشیم.

در واتساپ نیز مانند اینستاگرام میتوانید لینک مورد نظر را در وضعیت قرار دهید اما خب خیلی شسته رفته هم نمیتوان اینکار را انجام داد (منظور از شسته رفته اینه که مثل اینستاگرام نمی توانید لینک بگذارید تا انگشت خود را به سمت بالا اسلاید کنید و وارد لینک شوید) ولی نگران نباشید حداقل بیایید اینطور به موضوع نگاه کنیم که شما به راحتی می توانید لینک خود را در استاتوس لحاظ کنید (قانونی که در اینستاگرام باید حداقل ۱۰ هزار فالوور داشته باشید)

با این توصیفات حتما برای شما عزیزان نیز این سوال پیش آمده که چگونه در استاتوس واتساپ لینک قرار دهیم؟ برای پاسخ به این سوال پیشنهاد میکنم برای شروع کار، به play store خود مراجعه کنید تا از آپدیت بودن نسخه آخر واتساپ مطمئن شوید.

چگونه در استاتوس واتساپ لینک قرار دهیم؟

ابتدا لینکی که قصد دارید آن را در استاتوس قرار دهید را کپی کنید (لینک گوگل یا اینستاگرام) سپس برای لینک گذاری در وضعیت واتساپ شما باید به قسمت type status مراجعه کنید (به صفحه وضعیت یا استاتوس مراجعه کرده و بر روی آیکن و شکل قلم کلیک کنید)

همانطور که مشاهده میکنید شما در این قسمت می بایست یک متن برای وضعیت خود بنویسید که البته فعلا این کار را انجام نمی دهیم و به جای آن شما باید روی صفحه با انگشت خود نگه دارید تا گزینه paste یا چسباندن برایتان ظاهر شود که با کلیک روی آن، لینک شما در صفحه ظاهر می شود.

آموزش لینک گذاشتن در وضعیت واتساپ

حال نوبت آن است تا بر روی آیکن سبز رنگ موشکی که برای ارسال می باشد؛ کلیک کنید تا وضعیت شما در پروفایل واتساپ تان منتشر شود. هر شخصی که وضعیت شما را باز کند با لینک شما مواجه می شود که با کلیک بر روی آن، یک عکس با کمی از محتوای آن لینک برایش ظاهر می شود (تصویر شاخص سایت یا عکس پست اینستاگرام)

لینک گذاشتن در استاتوس واتساپ

به غیر از این راه، شما دیگر گزینه ی دیگری برای لینک گذاشتن در وضعیت واتساپ ندارید (اصلا فکرش را هم نکنید که میتوانید لینک را با عکس در وضعیت خود بگذارید😁) البته امیدواریم که واتساپ هم مانند اینستاگرام، قابلیت لینک گذاری در تصویر و ویدئو را برای کاربران لحاظ کند.

راستی می دانستید که میتوانید وضعیت واتساپ خود را طوری منتشر کنید که آن مخاطب مورد نظر نتواند استاتوس شما را مشاهده کند؛ به همین جهت ما برای شما عزیزان آموزش محدود کردن افراد از استاتوس را تهیه کرده ایم.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *