خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش فعال سازی دارک مود اینستاگرام گوشی اندروید تنها در ۵ دقیقه

آموزش فعال سازی دارک مود اینستاگرام گوشی اندروید تنها در ۵ دقیقه

چگونه حالت شب اینستاگرام را فعال کنیم

آموزش فعال سازی دارک مود اینستاگرام گوشی اندروید همراه با تصاویر

خیلی از علاقه مندان شبکه اجتماعی مخصوصا اینستاگرام، به تم مشکی علاقه زیادی دارند (که البته این موضوع در هنگامی که شب ها از اینستاگرام استفاده می کنید؛ باعث می شود تا به چشم هایتان آسیبی وارد نشود، به دلیل اینکه اگر شب ها به صفحه روشن نگاه کنید؛ چشم هایتان اذیت می شود پس اگر هم به صفحه سیاه علاقه نداشته باشید؛ به نفعتون هست که حتما در شب هنگام ها این موضوع رو اجرا کنید)

نکته ای که قبل از شروع هر چیزی باید به آن اشاره کرد؛ این است که اینستاگرام آن زمان ها فقط برای گوشی های آیفون، قابلیت دارک مود را اجرا می کرد اما امروزه طی آپدیت های پی در پی، متوجه شدیم که اینستاگرام قابلیت Dark mode را به گوشی های اندروید نیز اضافه کرده است اما تلخی ماجرا از جایی شروع میشه که فقط گوشی های اندروید ۹ و ۱۰ شامل دارک مود اینستاگرام می شوند.

یعنی اینکه موبایل های اندروید زیر ۹ نمی توانند از حالت دارک مود اینستاگرام پشتیبانی کنند اما خب بالاخره هر قفلی، کلید مخصوص خودش را داره و بالاخره که باید بازش کنیم. سایت باشعوری پس از تحقیق هایی که در این ماجرا انجام داده است، متوجه شده که اندروید های زیر هشت هم می توانند دارک مود اینستاگرام خود را فعال کنند… می پرسی چگونه حالت شب اینستاگرام را فعال کنیم ؟؟؟ فقط کافیه که در ادامه با آموزش های تصویری و قدم به قدمی برایتان آماده کرده ایم، همراه شوید.

چگونه حالت شب اینستاگرام را فعال کنیم؟

برای فعال سازی دارک مود اینستاگرام ابتدا باید خود را به آخرین نسخه به روزرسانی کنید تا در ادامه مشکلی برایتان پیش نیاید سپس اپلیکیشن Dark mode خود را در گوشی نصب کنید. این اپلیکیشن در حال حاضر جزو پرطرفدارترین ها بوده که توانسته ۱۰ میلیون نصب فعال داشته باشد. با استفاده از این اپ می توانید اینستاگرام خود را همیشه در حالت تم مشکی برای خود داشته باشید (حتی اگر گوشی شما اندروید ۶، ۷، ۸ باشه)

دانلود برنامه اندروید Dark mode اینستاگرام

حالت شب اینستاگرام اندروید 7

پس از نصب اپلیکیشن Dark Mode ، وارد برنامه شوید سپس همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم؛ ۳ گزینه در دسترس شما قرار دارد: (اگر تا الان حالت شب واتساپ خود را فعال نکرده اید؛ پیشنهاد میکنم به آموزش فعال سازی دارک مود واتساپ سر بزنید)

حالت شب اینستاگرام چگونه فعال میشود

  • Day mode: با این گزینه می توانید حالت روشن یا سفید اینستاگرام خود را فعال کنید (شاید زمانی خواسته باشید که اینستاگرامتان تم روشن داشته باشد)
  • Night mode: با فعال کردن این گزینه می توانید حالت شب یا همان دارک مود را برای فضای اینستاگرام فعال کنید که با کلیک بر این این گزینه، از همان لحظه اینستاگرامتان مشکی می شود.
  • Auto mode: این گزینه هم می تواند برایتان مفید باشد چرا که بعضی از دوستان دوست دارند که در زمان روز، اینستاگرامشان روشن و در شب هنگام؛ اینستاگرامشان به حالت شب تغییر پیدا کند.

تم مشکی اینستاگرام برای اندروید

سایر گزینه های داخل اپ به دلیل کم بودن اهمیت شان، مورد استفاده قرار نمی گیرد چرا که ۳ گزینه اصلی فوق بهترین حالت این اپلیکیشن می باشد.

پس از فعال کردن گزینه Night mode از داخل آن اپلیکیشن، سریعا به اینستاگرام خود بروید تا نتیجه آن را مشاهده کنید؛ همانطور که فهمیدید، حالت شب اینستاگرام تان فعال شده است (دیگه لازم نیست به خاطر اینستاگرام بری گوشی اندروید ۱۰ بخری)

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *