خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش ساخت گروه در سروش | قدم به قدم در ۲ دقیقه

آموزش ساخت گروه در سروش | قدم به قدم در ۲ دقیقه

چگونه در سروش پلاس گروه بسازیم

آموزش ایجاد و ساخت گروه در سروش همراه با تصاویر

یکی از بهترین و با کیفیت ترین پیام رسان های داخلی برای چت و گفتگو با مخاطبین، اپلیکیشن سروش پلاس بوده که می توانید به راحتی با دوستان خود چت شخصی داشته باشید، در کانال های مورد علاقه عضو شوید و پست بخوانید و همچنین به صورت گروهی هم می توانید با یکدیگر گفتگو داشته باشید.

یکی از ویژگی هایی که باعث شده تا بسیاری از کاربران به سمت اپ سروش مراجعه کنند، قابلیت فایل بندی چت ها می باشد؛ یعنی که به صورت خودکار در همان پیام رسان، فایل و ستون گروه ها جدا بوده و همچنین چت های شخصی هم به صورت جداگانه در یک فایل دیگر برایتان مشخص می شود – از آنور قضیه هم می توانید به صورت جداگانه، تمامی کانال های خود را در یک ردیف برای خود داشته باشید: دقیقا همین نظم و ترتیب خاص می تواند بسیار برایتان مفید باشد.

برای مثال اگر می خواهید به گروه خانوادگی خود سر بزنید، می توانید از سر تیتر ها، روی گزینه «گروه» کلیک کنید و در همان ستون، به دنبال گروه مورد نظر خود باشید و در کسری از ثانیه می توانید در گروه فعال باشید و چت خود را آغاز کنید. اما شاید روزی برسد که قصد داشته باشید برای خود یک کانال در سروش ایجاد کنید و ب همین طریق بتوانید با مخاطبین مورد نظر خود، به صورت گروهی، چت و گفتگو داشته باشید….

به دلیل اینکه به تازگی اپ سروش پلاس را در گوشی خود نصب کرده اید، خب به شما حق می دهم که در ابتدا، فضای کاربری کمی برایتان پیچیده باشد، اما خب اصلا لازم به نگرانی نیست چرا که بسیار سداده بوده و می توانید فقط در عرض ۲ دقیقه، یک گروه سروش برای خود درست کنید.

دقیقا در همین نقطه بوده که بسیاری از دوستان برایشان سوال پیش می آید که چگونه در سروش پلاس گروه بسازیم؟ قبل از پاسخ باید بگم که اگر مدت هاست که سروش را در گوشی خود دارید، پیشنهاد می کنم که اول از طریق بازار یا گوگل پلی، آن را آپدیت کنید تا در روند کاری برایتان مشکلی پیش نیاد…

سایت باشعوری با تکیه بر تخصص تمامی شبکه های اجتماعی، مفتخر است تا همه ی ترفند های پیام رسان ها اپ های داغ کاربری را برای شما به راحتی آب خوردن، آموزش دهد تا بتوانید از این پس بدون هیچ سوالی در پیام رسان های رده بالا، فعالیت داشته باشید پس با دقت در ادامه با ما همراه شوید

چگونه در سروش پلاس گروه بسازیم؟

پس از اینکه وارد پیام رسان سروش شدید، باید روی گزینه منو دسترسی ها کلیک کنید؛ در بالای صفحه، گوشه سمت راست، یک شکل سه خطی قرار دارد که اگر روی آن گزینه کلیک کنید، نواری از سمت راست برایتان باز می شود و همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم؛ دقیقا در ردیف دوم، گزینه «گروه جدید» قرار دارد که برای شروع باید روی آن کلیک کنید.

چگونه در پیام رسان سروش گروه ایجاد کنیم

در مرحله بعد، صفحه جدیدی برایتان باز می شود که باید مشخصات اصلی گروه خود را لحاظ کنید: دکمه آبی رنگی که به شکل دوربین می باشد برای انتخاب عکس گروه می باشد که اگر روی آن کلیک کنید، به گالری موبایل خود منتقل می شوید و می توانید عکس مورد نظر گروه خود را انتخاب کنید – ردیف اول که با عبارت «نام گروه» در دسترس می باشد؛ باید نام مورد نظر خود را تایپ کنید – در ردیف بعدی شما باید توضیحاتی را برای گروه خود تایپ کنید (توضیحاتی که بیانگر فعالیت گروه تان می باشد و می توانید قوانینی هم در آن قسمت لحاظ کنید – اگر دوست داشتید، می توانید آدرس لینک هم در قسمت توضیحات درج کنید) پس از پایان کار، در بالای صفحه، یک شکل تیک در دسترس می باشد که باید روی آن کلیک کنید.

گروه زدن در سروش پلاس

در صفحه بعدی، سروش پلاس از شما می خواهد تا کاربران گروه خود را تعیین کنید، به همین خاطر به صورت پیش فرض، تمامی اشخاصی که شما شماره همراه آن ها را دارید و آنها هم در پیام رسان سروش، حساب ایجاد کرده اند و فعال می باشند، در اختیار شما قرار دارند و می توانید آن ها را عضو گروه خود کنید – در نظر داشته باشید که در کنار هر مخاطب، گزینه مربع شکلی قرار دارد که اگر روی آن کلیک کنید، به صورت تیک فعال می شود که بیانگر انتخاب آن شخص برای گروه می باشد – به یاد داشته باشید که شما می توانید فقط تا سقف ۵۰۰۰ کاربر را در گروه خود عضو کنید نه بیشتر. پس از انتخاب اعضا هم روی گزینه تیک بالای صفحه کلیک کنید.

ساختن گروه در سروش

خب تبریک میگم چرا که گروه شما با موفقیت ایجاد شده و از همین لحظه به بعد می توانید با مخاطبین خود چت و گفتگو داشته باشید. لازم به ذکر است که در گروه هم می توانید مانند چت شخصی، فرمت های گوناگونی مانند: تصویر، ویدیو، فایل، آهنگ و … را در گروه ارسال کنید.

برای اینکه با تنظیمات گروه خود هم آشنا شوید، لازم است در مورد آن ها هم برایتان توضیح دهم چرا که بسیار مفید ی می باشد. برای شروع، روی نوار بالای صفحه که همان اسم گروه تان درج شده، کلیک کنید، همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم، متوجه می شوید که صفحه جدیدی برایتان باز می شود که اطلاعاتی مانند: تعداد اعضا، صدای اعلان، حذف تاریخچه گفتگو و فایل هایی که در گروه ارسال کرده اید.

چگونه در سروش لینک گروه بسازیم

در بالای سمت راست، گزینه به شکل سه نقطه در دسترس شما می باشد که باید روی آن کلیک کنید؛ همانطور که مشاهده می کنید؛ یک لیست کوچک سفید رنگ برایتان باز می شود که اولی آن «ویرایش» می باشد: با گزینه ویرایش می توانید نام، توضیحات، عکس گروه خود را تغییر دهید.

گزینه بعدی «لینک گروه» بوده که اگر روی آن ضربه بزنید، صفحه جدیدی برایتان باز می شود که لینک اصلی گروه در اختیارتان قرار دارد می توانید آن لینک را پخش کنید و برای هر کسی که می خواهید ارسال کنید تا از طرق آن بتواند وارد گروه شما شده و عضو شود.

آخرین گزینه هم مربوط به «ترک گروه و حذف آن» می باشد که این گزینه برای زمانی است که قصد دارید، گروه خود را به کلی حذف کنید. در اینجا شما آماده اید تا بتوانید به صورت کامل از گروه خود در سروش پلاس استفاده کنید. با آپدیت هایی که سروش از خود منتشر می کند، احتمالا قابلیت هایی به گروه اضافه می شود که در آن صورت، در همین مطلب برایتان به روز رسانی می کنیم – راستی اگر قصد دارید تا یک کانال در سروش بسازید ، همین حالا روی متن قرمز شده کلیک کنید تا به صورت صفر تا صد و تصویری برایتان توضیح دهیم.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *