خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش خواندن پیام های حذف شده واتساپ با ۲ کلیک ساده

آموزش خواندن پیام های حذف شده واتساپ با ۲ کلیک ساده

چگونه پیام های حذف شده در واتساپ را بخوانیم

آموزش خواندن پیام های حذف شده واتساپ همراه با تصاویر

read deleted messages whatsapp – حتما برای شما هم پیش آمده زمانی که نوتیفیکیشن گوشی شما به صدا در می آید، بدو به طرف گوشی خود می روید که متوجه می شوید شخصی به پیام رسان واتساپ شما پیام فرستاده است، اما زمانی که شما واتساپ را باز می کنید و وارد چت شخصی می شوید، می بینید که او پیام را پاک کرده است و شما نیز فقط با پیام «This message was deleted» رو به رو می شوید.

در این مرحله شما از دست مخاطب مورد نظر عصبانی می شوید و برای او پیام می فرستید که آخه اون چی بود که ارسال کردی و اصلا برای چی پیام رو پاک کردی؟؟؟ مورد پیام حذف شده در واتساپ یکی از مشکل هایی بوده که بسیاری از دوستان با آن دست و پنجه نرم می کنند اما بالاخره زمان آن رسیده که مچ آن ها را سر بزنگاه بگیریم تا دیگر چیزی برای پنهان کردن نداشته باشند….

من خودم به شخصه برای رفع مشکل پیام پاک شده، تنظیمات واتساپ را زیر و رو کردم و متوجه شدم که هیچ گزینه ای برای آن وجود ندارد اما خب همیشه به این موضوع فکر می کردم و مدام از خودم سوال می کردم: چگونه پیام های حذف شده در واتساپ را بخوانیم؟ به همین جهت نکته ای که ذهنم را مشغول کرده بود، گزینه نوتیفیکیشن یا همان اعلانات بود.

زمانی که پیامی برای شما ارسال می شود، در زمان روشن بودن اینترنت، در همان زمان یک نوتیفیکیشن از همان پیام برایتان باز می شود که در واقع در همان نوار بالای گوشی شما قابل مشاهده می باشد و اگر روی آن کلیک کنید، درجا به پیام ارسال شده وارد می شوید و می توانید آن را بخوانید…..

در واقع در این پست می خواهم شما عزیزان را با بک اپلیکیشن خاص معرفی کنم که با استفاده از آن بتوانید نوتیفیکیشن ها را داخل آن ذخیره کنید. همانطور که اشاره شد؛ پیامی که برای شما ارسال می شود، در ابتدا به صورت نوتیفیکیشن برای تان ارسال می شود سپس طرف مقابلی که برایتان آن پیام را ارسال کرده است، تصمیم به پاک کردن پیام در واتساپ می گیرد.

در همین ابتدای ارسال و انتهای حذف پیام، شما می توانید با استفاده از همین برنامه ای که به شما آموزش می دهم، به صورت خودکار در اپلیکیشن ذخیره شده و شما هر زمان که گوشی خود را چک کنید، می توانید متوجه شوید که پیامی که براتان حذف شده، محتوای آن چه چیزی می باشد.

در سایت باشعوری همراه ما باشید تا شما عزیزان را با بهترین ترفند های واتساپ آشنا کنیم تا دیگر بتوانید مانند یک حرفه ای در پیام رسان whatsapp فعالیت داشته باشید از هر چیزی در آن سر در بیاورید.

چگونه پیام های حذف شده در واتساپ را بخوانیم؟

? how to see deleted messages on whatsapp  اپلیکیشنی که با استفاده از آن می توانید پیام های حذف شده واتساپ را بخوانید و ببینید، اپ Notisave بوده که دانلود آن، نه تنها واتساپ، بلکه می توانید به منظور دیدن پیام های حذف شده تلگرام و اینستاگرام نیز از همین اپلیکیشن استفاده کنید پس برای برای دانلود اپلیکیشن notisave همین حالا روی دکمه سبز پایین کلیک کنید..

دانلود اپلیکیشن Notisave

پس از باز شدن اپ نوتیسیو در گوگل پلی، روی دکمه سبز رنگ instal کلیک کنید تا برنامه روی گوشی شما دانلود شود. (لازم به ذکر است که برای آموزش خواندن پیام های حذف شده واتساپ از گوشی Android استفاده شده است و این اپ مختص به گوشی های اندرویدی می باشد)

برنامه دیدن پیام های حذف شده واتساپ

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید، برنامه در گوشی شما دانلود و نصب شده است پس در قدم اول شما باید یکسری تنظیمات و نصب اولیه notisave را انجام دهید. در اسلاید و صفحه اولی که در اپلیکیشن رو به رو می شوید به شما می گوید که کار اصلی آن حفظ و ذخیره اعلانات Save notification می باشد و شما باید روی علامت فلش پایین صفحه کلیک کنید.

چگونه پیام های پاک شده واتساپ را بازیابی کنیم

در قدم بعدی یک سوال برای شما نشان داده می شود «Allow access to notifications» که به معنی اینه از شما می پرسد می خواهید به اعلانات گوشی شما دسترسی داشته باشد؟ شما نیز باید روی گزینه Allow کلیک کنید تا اپلیکیشن بتواند به تمامی نوتیفیکیشن های شما دسترسی داشته باشد.

مشاهده پیام های پاک شده واتساپ

در قدم بعدی برای شما یک پیام باز می شود که البته لازم به خواندن آن نیست و شما باید روی next کلیک کنید که البته این پیام به معنی اینه که شما می توانید تمامی اعلانات را در یک پلتفرم همگام سازی کنید.

چگونه پیام های پاک شده از طرف فرستنده را در پیام رسان whatsapp بخوانیم

در قدم بعدی، به صورت خودکار به تنظیمات نوتیفیکیشن گوشی وارد می شوید که در این قسمت باید دکمه آبی رنگ گزینه Notisave را فعال کنید که در واقع با این کار شما به برنامه اجازه داده اید که به اعلانات گوشی شما دسترسی داشته باشد. پس از کلیک بر روی آن دکمه، روی گزینه Allow ضربه بزنید.

نرم افزار خواندن پیام های حذف شده در واتس اپ

در مرحله بعدی همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ام؛ تمامی اپ های گوشی شما در یک لیست به شما نشان داده می شود و شما باید تعیین کنید که میخواهید از اعلانات کدام یک استفاده نمایید. به یاد داشته باشید که تمامی برنامه ها به صورت پیش فرض فعال می باشد که البته پیشنهاد می کنم با کلیک بر روی دکمه all app همه ی آن ها را غیر فعال کنید اما از آنجایی که قد دارید تا گزینه خواندن پیام های پاک شده واتساپ ، تلگرام و اینستاگرام را فعال کنید؛ می توانید از همین لیست، دکمه های واتساپ و ….. را روشن کنید.

چگونه پیام های پاک شده واتساپ را بازگردانی کنیم

خب تبریک میگم، شما از همین لحظه میتوانید به تمامی پیام های حذف شده دسترسی داشته باشید و اگر شخصی در تلگرام و واتساپ به شما پیام دهد و آن را حذف کند، در واقع شما در داخل همین اپ می توانید از این قضیه با خبر شوید.

خواندن پیام حذف شده توسط فرستنده در واتس اپ اندروید

برای مثال یکی از دوستان من به اسم مصطفی در واتساپ به من یک پیام ارسال کرد که به این صورت میباشد: «بیشعور عکس نوشته های سایت باشعوری رو دیدی…» و بلافاصله آن را را پاک کرد اما از آنجایی که من اپ Notisave را در گوشی خودم نصب کرده بودم، رفتم داخل آن اپ و دیدم که مصطفی در واتساپ برای من یک پیام حذف شده فرستاده….

چگونه پیامهای پاک شده در واتس اپ را برگردانیم

در واقع پیام ها داخل باکس زنگوله در پایین صفحه قرار می گیرد که اگر روی آن کلیک کنید، متوجه می شوید که چه کسانی به شما پیام داده اند. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، من پیام مصطفی رو باز کردم و پیامی که برام فرستاده بود رو خواندم، در زیر همن پیام، عبارت «this message was deleted» قرار دارد که به شما می گوید؛ این پیام حذف شده است اما از آنجایی که در این اپ، تمامی نوتیفیکیشن هایی که به گوشی شما ارسال می شود، در همان لحظه ضبط و ذخیره می شود، از این به بعد می توانید پیام های حذف شده را به این صورت مشاهده کنید.

خواندن پیامهای حذف شده در واتساپ

فرقی نداره که پیام یک جمله یا یک متن طولانی باشد؛ فقط یادتان باشد که محتوا های متنی را می توانید با این اپ مشاهده کنید – اگر شخصی برایتان عکس یا ویئو ارسال کند و آن را حذف نماید، متاسفانه نمی توانید دیگر آن را داخل notisave ببینید

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *