خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش خاموش کردن تیک آبی واتساپ | به ظاهر نخواندن پیام دیگران

آموزش خاموش کردن تیک آبی واتساپ | به ظاهر نخواندن پیام دیگران

چگونه تیک آبی واتساپ را غیر فعال کنیم

آموزش خاموش کردن تیک آبی واتساپ همراه با تصاویر

گاهی اوقات به دلایل شخصی، می خواهید پیام واتساپ مخاطب مورد نظر را بخوانید اما دلتان نمی خواهد که او متوجه Seen کردن شما شود. در واقع خواندن و Seen کردن در واتساپ به این گونه است؛ زمانی که شما برای فردی پیام میفرستید شامل ۲ حالت می شود: ۱- اگر اینترنت گوشی آن شخص وصل باید اما پیامتان را نخواند؛ دو تیک خاکستری ثبت می شود. ۲- اگر اینترنت آن شخص وصل باشد و پیام شما را بخواند؛ دو تیک آبی لحاظ می شود.

پس نتیجه میگیریم که با نمایش ۲ تیک آبی در واقع پیام به صورت کامل خوانده شده است. اگر دلتان می خواهد که پیام را طوری بخوانید که برای آن مخاطب تیک آبی نخورد، حتما برایتان سوال پیش می آید: چگونه تیک آبی واتساپ را غیر فعال کنیم؟ در پاسخ باید بگم شما با ۳ روش متفاوت می توانید نسبت به این موضوع اقدام نمایید که در سایت باشعوری به صورت کامل به موضوع خاموشی بودن تیک آبی رسیدگی شده است.

چگونه تیک آبی واتساپ را غیر فعال کنیم؟

اولین روشی که باید یاد بگیرید، خاموش کردن تیک آبی واتساپ از طریق تنظیمات مربوطه می باشد که اخیرا با آپدیت آخرین نسخه واتساپ متوجه شده ایم. ابتدا شما باید وارد Setting واتساپ شوید (با کلیک بر روی گزینه سه نقطه در بالای صفحه)

مخفی کردن تیک آبی پیام واتساپ

سپس همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم؛ روی گزینه «Account» به فارسی: حساب کلیک کنید که دقیقا در اولین ردیف گزینه ها لحاظ شده است.

خواندن پیام واتساپ با تیک خاکستری واتساپ

پس از ورود به صفحه تنظیمات حساب واتساپ، در قدم بعدی شما باید روی اولین گزینه «Privacy» کلیک کنید که در واقع همان گزینه حریم خصوصی واتساپ می باشد.

خواندن پیام واتساپ بدون تیک آبی

در مرحله بعد، گزینه ای با عبارت «Read receipts» به فارسی: (رسید خواندن) در اواسط صفحه قرار دارد که اگر دکمه این گزینه خاموش باشد بدین معنا بوده که هر شخصی برایتان پیامی بفرستد، شما زمانی که آن را می خوانید، تیک آبی طرف مقابل آبی نمی شود و فقط همان دو تیک خاکستری باقی می ماند.

ترفند خواندن پیام واتساپ بدون تیک آبی

بستن تیک آبی با رفتن به تنظیمات واتساپ که در مراحل فوق به آن اشاره شد، یک نکته ای دارد و آن هم این است که تیک آبی برای هیچ یک از مخاطبین روشن نمی شود و این یعنی تمامی مخاطبینی که در واتساپ دارید، شامل این موضوع می شوند و از این پس تمامی اشخاص با دو تیک خاکستری شما مواجه می شوند. (آیا تا به حال برایتان سوال پیش نیامده که چطور مخاطب مورد نظر را در واتساپ مخفی کنم؟ برای یادگیری این ترفند حتما کلیک کنید)

اما شاید شما از آن دسته افرادی باشید که یک یا دو نفر از مخاطبین شما شامل تیک خاکستری شما شوند به همین دلیل ۲ روش دیگر برای خواندن پیام واتساپ بدون تیک آبی وجود دارد:

۱- زمانی که مخاطب مورد نظر برایتان پیام ارسال می کند، در ابتدا برایتان نوتیفیکیشن یا همان اعلان، بالای صفحه موبایل به نمایش درمی آید و شما برای اینکه پیامش خوانده نشود، می توانید از همان نوتیفیکیشن جوابش را بدهید که دقیقا روی همان اعلان، گزینه «Reply» در دسترس می باشد.

۲- دومین حالت نیز به این صورت بوده که شخص مورد نظر برایتان در واتساپ پیام می فرستد اما شما قبل از اینکه وارد چت شوید؛ اینترنت موبایل را خاموش کرده سپس پیامش را می خوانید. به همین خوشمزگی

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *