خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش حذف اکانت فیسبوک برای همیشه با ۵ کلیک ساده

آموزش حذف اکانت فیسبوک برای همیشه با ۵ کلیک ساده

چگونه فیسبوک خود را دیلیت اکانت کنیم

آموزش حذف اکانت فیسبوک برای همیشه همراه با تصاویر

یکی شبکه های بسیار جالب و دوست داشتنی که امروزه مورد پسند بسیاری از عزیزان قرار گرفته، اپلیکیشن Facebook بوده که می توانید به راحتی با افراد در سراسر جهان در ارتباط باشید. اما نکته ای که بسیار حائز اهمیت می باشد اینه که بعضی از دوستان به دلایل شخصی می خواهند حساب خود را برای همیشه و به کلی از فیس بوک حذف کنند به طوری که اصلا انگار چنین چیزی وجود نداشته.

لازم به ذکر است که در ابتدا یاد آوری کنم که با دیلیت اکانت فیسبوک ، تمامی اطلاعات مربوط در حساب کاربری از جمله فعالیت با افراد مختلف و چت کردن با آن ها، پست هایی که منتشر کرده اید و خلاصه هر چیزی که دار و نداره شما در حساب فیسبوک شما میباشد، یک شبه پاک می شود و دیگر قابل بازیابی نمی باشد و هیچ جای پشیمانی ندارد.

فرقی ندارد که به چه دلیلی می خواهید حساب فیسبوک خود را غیر فعال کنید، مهم اینه که شما تصمیم به دیلیت اکانت فیسبوک خود دارید و به همین جهت برایتان سوال پیش آمده که چگونه فیسبوک خود را دیلیت اکانت کنیم؟ برای پاسخ باید بگم که شما می توانید تمامی مراحل حذف حساب فیسبوک را تنها با گوشی خود انجام دهید و لازم نیست که حتما از کامپیوتر و دسکتاپ استفاده کنید.

سایت باشعوری یکی از منابع مطمئن در جهت آموزش ترفند شبکه های اجتماعی بوده که میتوانید تمامی آموزش ها را به صورت یکجا همراه با تصویرهای قدم به قدم برای خود داشته باشید و لازم به ذکر است که برای حذف اکانت فیسبوک از دو گزینه گوگل و خود برنامه facebook استفاده کرده ایم تا بتوانید به راحتی آب خوردن نسبت به غیر فعل سازی دائمی اکانت خود اقدام نمایید.

چگونه فیسبوک خود را دیلیت اکانت کنیم؟

در ابتدا شما باید VPN گوشی خود را روشن کنید چرا که اپ فیسبوک در لیست شبکه های فیلترینگ می باشد. پس از اینکه فیلتر شکن گوشی خود را روشن کردید، شما می توانید از ۲ طریق نسبت به حذف حساب فیس بوک خود اقدام کنید: اگر می خواهید از مرورگر و گوگل وارد صفحه حذف اکانت فیسبوک شوید، باید روی دکمه آبی رنگ زیر کلیک کنید تا لینک مستقیم برایتان باز شود.

Delete Account Facebook

پس از کلیک، صفحه ای برایتان باز می شود که در ابتدا از شما می خواهد تا وارد حساب کاربری facebook خود شوید و شما نیز در این صفحه باید نام کاربری و رمز عبور خود را به ترتیب وارد نمایید. پس از وارد شدن به حساب، شما عملا در مرحله پاک کردن حساب فیسبوک خود شده اید اما اجازه دهید برای اینکه اطلاعات شما کامل شود، شما را به نحوی نسبت به پاک کردن اکانت فیسبوک راهنمایی کنم که بتوانید از خود برنامه facebook در گوشی اندروید اقدام کنید تا به راحتی بتوانید حساب خود را حذف نمایید (البته هیچ فرقی هم نداره که از کدام روش استفاده می کنید، جالبی قضیه اینه که تمامی مراحل دو روش مانند یکدیگر می باشد و هیچ فرقی با یکدیگر ندارند)

دیلیت اکانت فیسبوک با لینک مستقیم

پس از اینکه وارد اپ فیسبوک شدید، همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم، در بالای فیسبوک، نوار دسته بندی دسترسی ها در اختیار شما قرار دارد که در ابتدا باید روی دسته بندی شکل سه خطی عمودی که در سمت راست تصویر قرار دارد، ضربه بزنید سپس از صفحه ای که برای شما باز شده، با انگشت خود به سمت پایین بکشید. در این قسمت شما باید روی گزینه «Settings and Privacy» کلیک کنید تا گزینه های دیگری برایتان فعال شود و در قدم بعدی روی گزینه اصلی «Settings» ضربه بزنید.

حذف اکانت فیسبوک از گوشی اندروید

در قدم بعدی، شما وارد صفحه تنظیمات فیسبوک شده اید که در واقع باید به سمت پایین، صفحه را پایین بکشید و همانند تصویری که به آن اشاره کرده ایم، باید روی گزینه «Account Ownership and Control» کلیک کنید که در واقع مربوط به تنظیمات و کنترل حساب کاربری تان می باشد.

چگونه حساب کاربری فیسبوک را حذف کنیم

در صفحه بعدی، شما با سه گزینه رو به رو می شوید که باید روی گزینه «Deactivation and Deletion» کلیک کنید که در واقع همان گزینه وسطی می باشد: به فارسی همان غیر فعال و حذف می شود پس نگران نباشید چرا که مسیری که به شما آموزش می دهیم به قصد پاک کردن و حذف حساب کاربری فیسبوک می باشد…

غیر فعال شدن حساب کاربری در فیس بوک

در قدم بعدی، فیسبوک از شما میخواهد که می خواهید با اکانت خود چه کاری انجام دهید؟ در واقع شما در این مرحله با دو گزینه رو به رو هستید، اولین گزینه که «Deactive Account» می باشد، به معنی اینه که میتوانید حساب خود را غیر فعال کنید، به صورتی که دیگر اطلاعات صفحه شما در دید بقیه مخفی می ماند و غیر فعال می باشد؛ یعنی شما می توانید حساب خود را تا مدتی که دوباره به فیسبوک برگردید، متوقف کنید. اما با این گزینه، حساب شما به کلی حذف نمی شود.

حذف کامل اکانت فیس بوک برای همیشه

اگر قصد دارید که حساب و اکانت خود را به کلی حذف کنید باید از گزینه «Delete Account» استفاده کنید – البته حواستان باشد که در ابتدا باید دکمه مشکلی در کنار آن گزینه را فعال کنید سپس همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم، باید روی دکمه آبی رنگ «Continue to Account Deletion» کلیک کنید.

در صفحه بعدی که برایتان باز می شود، در واقع قدم های پایانی شما می باشد اما قبل از اینکه حساب خود را دیلیت یا حذف کنید، Facebook میخواهد دلیل حذف حساب شما را بداند که به همین جهت، ۵ گزینه در دسترس می باشد: «I spend too much time on facebook» به معنی اینه که من وقت زیادی را در فیسبوک می گذرانم – «I have a privacy concern» به معنی؛ دلایل شخصی – «I dont feel safe on facebook» به معنی اینه که من در فیسبوک احساس امنیت نمی کنم – «my account was hacked» به معنی اینه؛ حساب من در فیسبوک هک شده

در صورت تمایل می توانید یک از گزینه هایی که به دلایل شما مربوط می شود کلیک کنید اما واجب نیست که حتما دلیل خود را به فیسبوک بگویید – شما می توانید بدون در نظر گرفتن دلایل، سریعا روی دکمه آبی رنگ «Continue to Account Deletion» کلیک کنید.

دیلیت اکانت کامل فیس بوک

در صفحه بعدی که آخرین مرحله کارتان می باشد، باید صفحه را به سمت پایین بکشید و همانطور که در تصویر مشاهده میکنید؛ دکمه نهایی «Delete Account» آبی رنگ در اختیار شما قرار دارد که با کلیک روی آن، کار شما یکسره می شود (لازم به ذکر می باشد که اگر می خواهید اطلاعات حساب فیسبوک خود را در اختیار داشته باشید، روی گزینه «download info» کلیک کنید تا بتوانید اطلاعات مهم خود را دانلود کنید)

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *