خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش حذف اکانت تلگرام با گوشی و لینک مستقیم برای اندروید و آیفون

آموزش حذف اکانت تلگرام با گوشی و لینک مستقیم برای اندروید و آیفون

چگونه تلگرام را دیلیت اکانت کنیم

آموزش تصویری مرحله به مرحله حذف اکانت تلگرام با گوشی و لینک مستقیم برای اندروید و آیفون

حتما شما هم از کاربرانی هستید که قصد حذف حساب تلگرام خود را دارید و به همین جهت به دنبال گزینه 《Delete account》 در اپلیکیشن تلگرام می گردید؛ لازم است اشاره کنم که از طریق برنامه تلگرام نمی توانید دیلیت اکانت کنید چرا که همچنین گزینه ای در تلگرام قابل دسترس نیست.

به همین خاطر شما می بایست از طریق سایت Telegram نسبت به این موضوع اقدام نمایید. فرقی هم نداره که شما از تلگرام طلایی، موبوگرام یا ایکس استفاده می کنید. در نهایت باید از سایت رسمی تلگرام، حساب خود را حذف کنید.

پس برای دوستانی که برایشان سوال پیش آمده: چگونه تلگرام را دیلیت اکانت کنیم؟ در مرحله اول، باید به لینک مستقیم Deactivate تلگرام وارد شوید (ابتدا فیلترشکن گوشی خود را روشن کرده سپس روی دکمه آبی رنگ پایین کلیک کنید) و در ادامه با سایت باشعوری همراه شوید.

لینک مستقیم دیلیت اکانت تلگرام

چگونه تلگرام را دیلیت اکانت کنیم؟

پس از وارد شدن به لینک مذکور، همانطور که مشاهده می کنید؛ تلگرام از شما میخواهد که در ابتدای کار وارد حساب تلگرامی خود شوید که برای این کار باید شماره ای که قصد حذف حساب تلگرامش را دارید، وارد نمایید (کد ۹۸ ایران در ابتدای شماره را فراموش نکنید) سپس بر روی دکمه آبی رنگ《Next》 کلیک کنید.

آموزش حذف حساب تلگرام با گوشی

در این قسمت، تلگرام برای حساب شما یک کد ارسال می کند که باید وارد اپلیکیشن تلگرام خود شوید و همانطور که مشاهده می کنید؛ این کد شامل حروف کوچک و بزرگ انگلیسی می باشد. (اگر برایتان سوال پیش آمده که چگونه در واتساپ دلیت اکانت کنیم؟ برای راهنمایی بیشتر با ما همراه شوید.)

آموزش تصویری حذف اکانت تلگرام با لینک مستقیم

نکته ای که لازم است در این قسمت یادآوری کنم؛ این است که حتما حروف کوچک را کوچک و حروف بزرگ را بزرگ تایپ کنید که دقیقا کد را به همین ترتیب باید در قسمت 《Confirmation code》وارد کنید سپس بر روی دکمه آبی رنگ 《Sign in》 کلیک کنید.

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت تلگرام

در صفحه بعدی، تلگرام به شما هشدار می دهد: اگر حساب خود را حذف کنید؛ تمامی چت ها و مخاطبین نیز برای همیشه پاک خواهد شد قابل برگشت نمی باشد. همچنین از تمامی کانال ها و گروه هایی که عضو یا ایجاد کننده هستید، خارج خواهید شد.

دیلیت اکانت تلگرام چگونه است

در آخر نیز از شما میپرسد: 《Why are you leaving》 به فارسی: چرا می خواهید حساب خود را ترک کنید؟ که البته احتیاجی به جواب دادن این گزینه نیست، فقط بر روی دکمه آبی رنگ Delete my account کلیک کنید.

حذف کامل اکانت تلگرام delete telegram

در مرحله بعد؛ یک صفحه کوتاه برایتان ظاهر می شود که میخواهد اطمینان شما را نسبت به حذف اکانت تلگرام تان حاصل کند که شما باید روی دکمه قرمز رنگ 《Yes, delete my account》 کلیک کنید تا کار شما تمام شود. (در ادامه می توانید نسبت به دیلیت اکانت توییتر نیز اقدام کنید)

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *