خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش تغییر پس زمینه صفحه ورود ویندوز ۷ با انجام ۳ مرحله ساده

آموزش تغییر پس زمینه صفحه ورود ویندوز ۷ با انجام ۳ مرحله ساده

چگونه تصویر پس زمینه صفحه ورود ویندوز 7 را تغییر دهیم

آموزش تغییر پس زمینه صفحه ورود ویندوز ۷ همراه با تصاویر قدم به قدم

دوستانی که از ویندوز هفت روی سیستم خود استفاده می کنند، می دانند که زمانی که برای ویندوز پسورد می گذارید و سیستم خود را روشن می کنید، در همان صفحه ای که می خواهید رمز کامپیوتر را وارد کنید، بک گراند یا تصویر زمینه ای آبی قرار دارد که به صورت پیش فرض روی صفحه لاگین ویندوز اعمال شده است.

موضوعی که در این پست می خواهید به صورت کلی به شما عزیزان آموزش دهیم، اینه که بسیاری از دوستان هستند که برایشان سوال پیش آمده که چگونه تصویر پس زمینه صفحه ورود ویندوز ۷ را تغییر دهیم؟ بالاخره دوست دارند تا یک بک گراند زیبا برای صفحه ورود و Logon ویندوز هفت انتخاب کنند.

لازمه اشاره کنم که برای عوض کردن تصویر زمینه ورود ویندوز ۷ لازمه که نرم افزار هایی را برای اینکار نصب کنید که البته در سایت باشعوری می خواهیم یک ترفندی رو به شما عزیزان آموزش بدیم تا دیگر لازم به نصب برنامه اضافی در ویندوز هفت نباشید و یک راست سراغ تغییر بک گراند صفحه logon بروید.

چگونه تصویر پس زمینه صفحه ورود ویندوز ۷ را تغییر دهیم؟

اگر از صفحه بک گراند ساده logon خسته شده اید و می خواهید هر چه زودتر از شر آن خلاص بشید و یه تصویر زمینه حرفه ای جایگزین کنید پس همین الان طبق دستورات رجیستری که براتون تدارک دیدم، با هم پیش برید. (نکته هایی که در مراحل میخوام براتون توضیح بدم رو مو به مو انجام بدید چرا که اگر یک حروف اضافه یا کم بزنید، ممکنه تصویر زمینه شما تغییر نکند پس حواستون به قدم به قدم آموزش باشه)

مرحله اول:

آموزش تغییر تصویر پس زمینه صفحه login ویندوز 7

برای شروع ابتدا باید به نرم افزار Run مراجعه کنید که برای اینکار از دو طریق می توانید اقدام کنید: روی گزینه Start (در پایین و سمت چپ صفحه) کلیک کنید و از قسمت سرچ، کلمه «Run» را تایپ کنید و سپس روی نرم افزار کلیک کنید – را حل دوم هم اینه که کلید ترکیبی Start + R را به صورت همزمان کلیک کنید تا نرم افزار run دقیقا مشابه تصویری که برایتان مشخص کرده ایم؛ باز می شود که یک جای خالی در وسط آن قرار دارد و در این قسمت باید کلمه «Regedit» را تایپ کنید و سپس روی دکمه ok کلیک کنید.

تنظیمات بک گراند لاگین ویندوز هفت

در قدم بعدی، یک پنجره جدید برایتان باز می شود و شما تنها کاری که باید در این قسمت انجام بدید، اینه که از بالای پنجره، گزینه ای به نام Edit قرار دارد که نشانگر موس را روی آن قرار دهید و سپس روی گزینه «Find Next» کلیک کنید.

تغییر صفحه ی شروع ویندوز ۷

پس از کلیک بر روی گزینه فوق، یک پنجره جدید کوچک دیگر برایتان باز می شود که در آن قسمت باید عبارت «OEMBackground» را تایپ کنید (توجه داشته باشید که باید حروف بزرگ و کوچک را دقیقا مانند عبارتی که آورده ایم، ذکر کنید ) پس از درج عبارت، روی دکمه find next کلیک کنید.

 

صفحه لاگین ویندوز 7

پس از انجام مراحل فوق، چند لحظه ای باید صبر کنید تا فایل رجیستری مورد نظر در سیستم شما پیدا شود سپس همانطور که در تصویر مشاهده میکنید، فایل OEM Background در همان صفحه برایتان پیدا شده است و شما نیز باید روی آن دوبار کلیک کنید.

آموزش تغییر تصویر پس زمینه ویندوز 7

سپس در پنجره ی جدیدی که برایتانت باز می شود؛ در قسمت Value Data عدد ۰ صفر قرار دارد که شما باید آن را به عدد ۱ تغییر دهید و روی دکمه ok کلیک کنید.

مرحله دوم:

پس از انجام مراحل فوق، علامت ضربدر پنجره ها رو بزنید و آن ها را ببندید و حال شما باید سراغ مرحله دوم بروید که برای اینکار نیز دوباره باید روی Start کلیک کنید و همانطور که در تصویر اشاره شده، عبارت «gpedit.msc» را در کادر سرچ استارت، تایپ کنید سپس روی نرم افزار کلیک کنید.

پس از باز شدن پنجره، همانطور که مشاهده می کنید؛ در قسمت سمت چپ تصویر، فایل هایی در زیر یکدیگر قرار دارند که شما ابتدا باید روی فایل «Administrative Template» کلیک کنید.

گزینه تغییر بک گراند صفحه ورود در ویندوز 7 کجاست

 

سپس از زیر فایل های فوق، روی فایل System کلیک کرده تا زیر دسته بندی ها برایتان باز شود و از همان جا نیز روی فایل Logon کلیک کنید.

عوض کردن تصویر زمینه لاگین ویندوز 7

 

پس از انجام مراحل فوق، گزینه هایی با عبارات طولانی در سمت راست پنجره ظاهر می شود که شما در این قسمت باید روی آخرین گزینه، یعنی: «Always use custom Logon Background» کلیک کنید.

تغییر بک گراند صفحه login ویندوز 7

پس از کلیک روی گزینه فوق، یک پنجره برایتان باز می شود که در این قسمت، دقیقا مانند تصویری که برایتان باز کردیم، باید دکمه گزینه «Enable» را فعال کنید سپس از قسمت پایین روی Apply بزنید و روی ok کلیک کنید.

تغییر صفحه خوش آمد گویی ویندوز 7

مرحله سوم:

در مرحله بعدی که باید بسیار دقیق انجام شود، به این صورت بوده که باید از قسمت My Computer به درایو C رفته و آدرسی که در ادامه برایتان گذاشته ایم را طی کنید (حالا برای چی گفتم درایو C؟ برای اینکه در ادامه باید وارد فایل Windows شوید که البته این فایل برای بعضی دوستان، در درایو D قرار دارد – ولی هدف ما این است که نهایتا شما وارد فایل ویندوز شوید)

نرم افزار تغییر صفحه لاگین ویندوز 7

پس از باز کردن فایل ویندوز، در قدم بعدی، از همان قسمت، فایل System32 را باز کرده سپس از همان جا به فایل oobe رفته و داخل آن یک پوشه به نام info بسازید و داخل آن نیز یک فایل backgrounds (اس آخر بکگراند را حتما بگذارید – خیلی مهمه) اضافه کنید (ممکن است این مراحل در بعضی سیستم ها آماده باشد اما اگر چنین فایل هایی وجود نداشته، شما باید آستین را بالا زده و خودتان دست به کار شوید)

حالا کاری که در قدم آخر باید انجام بدید، اینه که بک گراند یا همان تصویر زمینه مورد نظر را کپی کرده و در همان فایل backgrounds قرار دهید و نکته ای که حتما باید در رابطه با عکسی که برای تصویر زمینه ورودی انتخاب می کنید، اینه که باید حجم عکس، زیر ۲۵۶ kb کیلوبایت باشد و نکته دوم هم اینه که عکس رو با نام backgroundDefault در فایل backgrounds ذخیره کنید.

خب تبریک میگم؛ اگه واقعا ۳ مراحل فوق رو مو به مو انجام بدید، حالا سیستم خود را shut down کنید و دوباره روشن کنید و از بک گراند حرفه ای و زیبای خود در قسمت logon لذت ببرید.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *