خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش تغییر زبان اینستاگرام نسخه جدید به ۲ زبان فارسی و انگلیسی

آموزش تغییر زبان اینستاگرام نسخه جدید به ۲ زبان فارسی و انگلیسی

چگونه زبان اینستاگرام را تغییر دهیم

آموزش تغییر زبان اینستاگرام نسخه جدید همراه با تصاویر

امروزه اینستاگرام یکی از تاثیرگذارترین شبکه اجتماعی جهانی شده است که در هر کشور باز زبان خود از این پیام رسان استفاده می کنند. از این رو اینستاگرام دارای صفحات متفاوتی می باشد که در واقع از گزینه های بیشماری ساخته شده است.

مخصوصا اگر به تازگی اینستاگرام خود را نصب کرده اید؛ حتما با این همه گزینه های متفاوت دچار سردرگمی شده اید. با این حال در اولویت اول شما باید زبان اینستاگرام را طوری تنظیم کنید که خودتان راحت تر بتوانید گزینه ها را تشخیص دهید.

عزیزانی هستند که زبان انگلیسی را برای اینستاگرام خود بهتر تشخیص می دهند و افرادی دیگر فقط از زبان فارسی استفاده می کنند (در این آموزش ما سعی کرده ایم که تنظیمات تغییر زبان را برای افرادی که با انگلیسی مشکل دارند و میخواهند زبان اینستا را به فارسی تغییر دهند، آماده کرده ایم)

به همین منظور برای بسیاری از دوستان این سوال پیش آمده که چگونه زبان اینستاگرام را تغییر دهیم؟ و برای پاسخ به این سوال ابتدا باید به این نکته اشاره کنم که برای توضیحات تغییر زبان، از نسخه جدید اینستاگرام استفاده شده است و به همین خاطر پیشنهاد می کنم که حتما به Play Store گوشی مراجعه کرده و اینستاگرام را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید سپس در ادامه با سایت باشعوری همراه شوید.

چگونه زبان اینستاگرام را تغییر دهیم؟

برای شروع کار همانطور که خودتان آگاه هستید باید به بخش Setting اینستاگرام وارد شوید (به قسمت پروفایل بروید سپس در بالای صفحه روی آیکن ۳ خط کلیک کرده تا منو برایتان باز شود و همانطور که در پایین منو مشاهده می کنید؛ گزینه setting در دسترس شما می باشد) پس از باز کردن تنظیمات، حال نوبت به این رسیده که بر روی گزینه 《Account》 به فارسی: (حساب) کلیک کنید.

چگونه زبان اینستاگرام را از فارسی به انگلیسی تغییر دهیم

همانطور که مشاهده می کنید؛ یک صفحه جدید برای شما باز شده است و فقط کافیه که شما بر روی سومین گزینه به نام 《Language》 به فارسی (زبان) کلیک کنید.

چگونه زبان اینستاگرام را تغییر دهیم

در این قسمت شما می توانید زبان مورد دلخواه خود را انتخاب کنید که البته بیشتر از فارسی استفاده می شود (صفحه را با انگشت خود به سمت پایین هدایت کنید و همانطور که دیدید، زبان فارسی هم شامل این لیست می باشد) پس از اینکه روی زبان فارسی کلیک کردید، اینستاگرام به صورت خودکار به فارسی ترجمه می شود.

آموزش تصویری تغییر زبان اینستاگرام جدید

از اینکه توانسته ایم آموزش تغییر زبان اینستاگرام نسخه جدید را به شما عزیزان ارائه دهیم، بسیار مفتخریم و امیدواریم که توضیحات تا حد کافی برایتان گویا و مفید واقع شده باشد.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *