خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش تصویری گرفتن تیک آبی اینستاگرام با ۶ ترفند و راهکار

آموزش تصویری گرفتن تیک آبی اینستاگرام با ۶ ترفند و راهکار

چگونه می توان تیک آبی اینستاگرام رو دریافت کرد

آموزش تصویری گرفتن تیک آبی اینستاگرام با ترفند های رایگان

اینستاگرام امروزه به حدی برای کاربران محبوب بوده که خودش هم خبر نداره و جالبه بدونید که بیش از یک بیلیون نفر، Instagram را در گوشی خود نصب کرده اند که البته بخوایم حساب کنیم که هر نفر چند تا اکانت هم برای خودش بسازه که دیگه واویلااااااا طوری شده که بچه ۱۰ ساله هم میتونه به راحتی در اینستاگرام اکانت بسازه و به دنیای اینستاگرام سفر کنه؛ دنیایی که اگر همین حالا وارد بشی، دیگه برگشتنت با خدا بوده و باید به زور و جیغ و داد بقیه از پای گوشی بلند بشی.

ماجرایی که امروز می خوام براتون به صورت کامل شفاف سازی کنم، قضیه داغ و هیجانی تیک آبی بوده که محال ممکنه که در اینستاگرام باشی و پیج تیک دار رو ندیده باشی…. اگر بخوام از اول اول براتون توضیح بدم که البته خودتون هم تا جایی در جریانید، در زمان های ابتدایی ایسنتاگرام، خبری از تیک آبی نبود که البته به لطف اینستاگرام ( بعد از خرید آن توسط آقای مارک زاکربرگ) Instagram تحول عظیمی پیدا کرد و انقدر بهینه شده که دیگر مسائلی چون کپی رایت و محیط کاربری بسیار ساده و روان شده است….

اگر یادتون باشه، زمانی که بچه بودیم؛ یک کارتون در تلویزیون پخش میشد که جمله معروفش هم در آخر فیلم به این صورت بود: «مامور مخصوص حاکم بزرگ میتی کومون ( احترام بگذارید! )» شاید بخندید اما همچین قضیه ای در اینستاگرام نیز شبیه سازی شده، بله درست حدس زدید؛ تیک آبی که امروزه بیشتر برای صفحات سلبریتی ها، برند های معتبر، نهاد های دولتی درج شده است

اینستاگرام در اوایلی که قابلیت تیک آبی را به وجود آورد، در واقع فقط برای افراد مشهور، معروف و ستاره ها به صورت خودکار اضافه کرد که در واقع اینستاگرام با زبون بی زبونی میگه که اگر میخوای تیک آبی داشته باشی، پس بهتره اول بری و یه شخص معروف با چند میلیون فالوور بشی، اونوقت شاید بهت تیک آبی دادم…… شاید الان بیشتر عزیزان با گفتن این جمله دلسرد شده باشند اما اصلا نیازی به اشک ریختن نیست دوست من، تجربه ثابت کرده اگر چیزی رو میخوای، اونم با تمام وجود، بهش میرسی و اصلا شک نکن چرا که آدمیزاد با سیستم فکری ناخودآگاه، انقدر باهوش بوده که قادره تا قله قاف هم بره…..

امروزه اینستاگرام با آپدیت هایی که با سرعت نور منتشر میکنه، وضعیت رو به کلی عوض کرده و اون دورانی که باید یه فرد سلبریتی میشدی تا اینستا حسابت رو تیک دار بکنه، خدا بیامرزه…. جالبه بدونید که هستن حساب هایی که دو میلیون فالور دارن اما تیک آبی نداره، از اونور قضیه هم پیج هایی در اینستاگرام وجود دارند که ۵k دنبال کننده داره اما اینستاگرام بهش تیک آبی داده…..

نشان تیک اینستاگرام با اهمیت فوق العاده ای که داره اما خب بالاخره بیشتر عزیزان میگن که اصلا علامت تیک آبی اینستاگرام چیست و به چه دردی میخوره، من خودم به شخصه دوستانی دارم که البته نمیدونن که تیک آبی چی هست ولی همش میخوان ایسنتاگرام آن ها تیک دار شود و مدام سوال می پرسند که آخه چگونه می توان تیک آبی اینستاگرام رو دریافت کرد؟؟ (وای خدای من، ینی میشه اینستاگرام به من تیک آبی بده، خدایا خودمو سپردم به خودت)

دوست عزیزی که همین حالا داری مطلب رو میخونی، از همین اول باید بهت بگم که اگر فکر می کنی با تیک دار شدن پیج اینستاگرامت، قابلیت های ویژه ای به حساب شما اضافه میشه، سخت در اشتباهی چرا که هدف تیک آبی اینستاگرام فقط به دلیل پیج های اصل و پیج های جعلی بوده که سایت باشعوری می خواهد به صورت کامل و تصویری به شما عزیزان آموزش دهد و البته این مقاله بیشتر برای اون دسته از دوستان بوده که با عطش فراوانی می خواهند هر طوری که شده، نشان آبی را از اینستاگرام دریافت کنند، پس حتما حتما تا آخر مقاله با ما همراه باشید.

علامت تیک آبی اینستاگرام چیست؟

ماجرای تیک آبی اینستاگرام از اونجایی شروع شد که بشر بدون ایده و خلاقیتی فقط به دنبال آرزوهای یک شبه بوده و می خواد هر طوری که شده با کپی و جعلی هم قضیه خودش رو پیش ببره….. این قضیه رو گفتم که بدونید دقیقا به خاطر همین موضوع بوده که اینستاگرام با خودش فکر کرد که ای داد بی داد، ملت چرا دوست دارن کپی کاری جلو بیفتن….

در اوایل اگر می خواستی پیج لئوناردو دیکاپریو را در اینستاگرام پیدا کنید، زمانی که آن را در قسمت اکسپلور سرچ می کردید، با صحنه عجیبی روبرو می شدید که دقیقا میدونید چه صحنه ای رو میگم: «خدای من، مگر میشه که انقدر پیج دیکاپریو داشته باشیم؟ پیجی که منحصرا برای دیکاپریو بوده، کدومش هست؟؟» این موضوع باعث میشد تا کاربران به اشتباهی، صفحه یکی رو دنبال کنند که اصلا لئوناردو دیکاپریو نبوده و یه عمر به اشتباهی فکر می کردیم که خودشه اما بعدش متوجه میشویم که ای وای من، این همه مدت داشتیم اشتباهی میرفتیم.

دقیقا در همین نقطه بود که اینستاگرام ایده تیک آبی یا Verified Badge را پیاده سازی کرد تا از این پس اگر دنبال فرد معروفی بودید، با علامت تیک آبی به راحتی متوجه شوید که خود خودشه و در کسری از ثانیه آن را فالو کنید…. در واقع از زمانی که تیک آبی در اینستاگرام پدیدار شد، پیج های فیک و تقلبی به وضوح قابل مشاهده می باشد و می توانید مچشان را بگیرید. در یک تعریف کلی می توان گفت که تیک آبی پیج اینستاگرام به معنای احراز هویت اصلی اشخاص معتبر می باشد

البته خب لازم است به این موضوع اشاره کنم که بعضی از پیج ها هدفشان کپی برداری نمی باشد بلکه عاشق و طرفدار اون شخصیت بوده می خواهند عشقشان را با پیج زدن در اینستاگرام با نام او، ثابت کنند که این موضوع به Fanpage معروف بوده که دقیقا برای بسیاری از سلبریتی ها، خوانندگان، ورزشکاران صدق می کند (این ماجرا رو اشاره کردم تا خدایی نکرده توهینی به طرفدار ها نباشد، اما بهتر است بدانید که موضوع پیج های طرفداری، نصف به نصف بوده و قسمتی طرفداران و قسمتی دیگر را کپی کاران تشکیل داده اند)

چگونه می توان تیک آبی اینستاگرام رو دریافت کرد

حالا میرسیم به قسمت شیرین ماجرای تیک آبی اینستاگرام که امروزه بسیاری از عزیزان دوست دارند به این نشان قدرتمند دستیابی داشته باشند که البته خودمونیمااااااا اگر پیج تیک دار داشته باشی در واقع انگار صفحه اینستاگرامت کت و شلوار پوشیده و با شخصیت و با وقار نشسته گوشه اینستاگرام و این موضوع می تواند اعتبار خاصی را به شما دهد تا از این پس با جلوه لاکچری و متفاوتی در میان دنیال کننده هایتان ظاهر شوید….

با تحقیقاتی که انجام داده ایم، متوجه شدیم که یک سری پیش نیاز ها و ترفند های خاصی را باید در پیج پیاده سازی کرده تا اینستاگرام را قانع کنیم که عزیزم من صلاحیت تیک دار شدن رو دارم پس همین حالا نشان تیک آبی پیجم رو بهم بده … ترفند دریافت تیک آبی اینستاگرام را در ۶ اصل برایتان شفاف سازی کرده ام که باید به ترتیب، همه ی آن ها را در صفحه خود پیاده سازی کنید و البته لازم به ذکر است که در آخر، حق انتخاب با خود اینستاگرام می باشد و او تصمیم می گیرد که تیک آبی نام کاربری شما را فعال کند یا خیر…..

 

چگونه تیک ابی اینستا را فعال کنیم

مشخصات کامل حساب کاربری

این قضیه بسیار مهم می باشد و باید هر طوری که شده خودتان را به اینستاگرام معرفی کنید پس نباید تکه به تکه اینستاگرام را نادیده گرفت و اگر به تمامی اصول پایبند باشید، بی شک نتیجه اش را خواهید دید….. در مرحله اول باید مشخصات پیج خود را به صورت کامل شفاف سازی کنید به همین منظور باید یک بیو Bio برای پیج خود بگذارید، سعی کنید طوری بیوگرافی بنویسید که دقیقا نحوه فعالیت خود را به دنبال کنندگان تعریف کرده باشید که به همین منظور پیشنهاد می کنم در آن قسمت، حتما اسم و برند خود را در bio بیاورید و لازم به ذکر بوده که به هیچ وجه شخص دیگری را در بیو، منشن نکنید و از هشتگ دادن به بیوگرافی جلوگیری کنید. (اگر وبسایتی دارید، حتما لینک آن را در قسمت Site درج کنید)

نکته بعدی که حتما باید در نظر داشته باشید، اینه که به هیچ وجه صفحه خود را قفل یا private نکنید چرا که با اینکار اینستاگرام متوجه میشه که شاید دوست نداشته باشید که خودتون رو مطرح کنید و هر شخصی رو به پیج تون راه نمی دید پس اکیدا از این موضوع جلوگیری کنید. (اگر دقت کرده باشید، متوجه شده اید که در واقع هیچ یک از حساب های تیک دار، صفحه خود را قفل نکرده اند پس همین حالا حساب اینستاگرام را به حالت عمومی تغییر دهید)

بعضی از دوستان سوالاتی می پرسند که اگر حساب رو به حالت بیرنسی تغییر بدم، آیا اینستاگرام به من تیک آبی می دهد یا خیر…. در رابطه با حساب های بیزنسی باید بگم اصلا موردی نداره و اتفاقا برای شما امتیاز نیز محسوب می شود چرا که Insta متوجه میشه که شما از برنامه ریزی خاصی برخوردار هستید و می خواهید به صورت منظم در اینستاگرام حضور داشته باشید (در واقع در حساب بیزینسی شما نوع فعالیت خود را با توجه به کتگوری ها معرفی می کنید که بسیار می تواند برایتان مثبت تلقی شود)

نکته بعدی اینکه حتما با این ترفندی که میگم به پیج خود رنگ و رخ بدهید به گونه ای که اگر اینستاگرام صفحه ی شما را چک کرد، متوجه شود که که از دیسیپلین خاصی برخوردار هستید…. حالا این ترفند چیه؟؟؟ استوری های مهم و مرتبطی که برای نیاز فالوور ها حیاتی می باشد را هایلایت کنید تا پروفایل پیج شما دارای هایلایت های مهمی باشد به طوری که همه سوالات از ذهن دنبال کنندگان پاک شود

میزان فعالیت و نظم حساب اینستاگرام

اگر می خوای تو هر کاری موفق باشی بهتره که از همون اول یک نظم و ترتیب خاصی را برای خودت مهیا سازی کنی تا وسط کار به مشکلی برخورد نکنی….. دقیق باید همین تکنیک رو در اینستاگرام نیز پیاده سازی کنی…. حالا یعنی چی؟؟ ببینید دوستان باید برای استوری و پست گذاشتن در اینستاگرام، ساعت هایی را مشخص کنید و طبق همان زمان فعالیت داشته باشید (نه بیشتر و نه کمتر)

ساعت های خاصی را برای پست گذاشتن در نظر بگیرید و با فاصله های متفاوت نیز استوری منتشر کنید که البته پیشنهاد می کنم، تعداد استوری هایتان از پست ها بیشتر باشد به گونه ای که حلقه رنگی پروفایلتان هیچوقت خاموش نشود (یعنی اینطوری بهت بگم که اگر تیک آبی میخوای، حتی یک روز هم نباید بدون پست و استوری سپری بشه)

اینستاگرام عاشق پیج هایی بوده که فعالیتشان واقعا قابل تحسین می باشد پس اگر خودتان هم حوصله ندارید که بعضی روز ها پست بگذارید، باید شخصی رو برای این کار استخدام کنید تا با پست گذاری پی در پی بتوانید فعالیت روزمره را به گوش مسئولین اینستاگرام برسانید

نکته ای که در این قسمت لازم است بگم اینه که تمام پتانسیل خود را فقط در یک پیج و صفحه صرف کنید، یعنی اگر می خواهید چند اکانت را به تیک آبی برسانید، سخت در اشتباه هستید چرا که فقط یکی از آن ها را می توانید تیک دار کنید پس لازم نیست که الکی هزینه های گزاف داشته باشید برای مثال ۴ پیج تیک دار رو فقط باید توی خواب ببینید پس همین حالا وقتت رو برای یک پیج تعیین کن و البته در ادامه ترفند هایی رو معرفی میکنم که به کمک پیج ها بتوانید به پیج اصلی امتیاز دهید

علامت تیک آبی در اینستاگرام به چه معناست

برای پیج اینستاگرام اعتبار کسب کنید

برای شروع این تکنیک در ابتدا یک مثال برای شما میزنم تا قضیه کاملا برای شما باز شود؛ فرض کنید که به تازگی یک مغازه راه اندازی کرده اید اما در ابتدا هیچکس شما را نمی شناسد (البته به غیر از کسانی که از جلوی مغازه عبور می کنند) در این نقطه شما دست به اقداماتی می زنید تا برای مغازه خود اعتبار کسب کنید مانند تخفیف ها و جشنواره ها و …. البته این موضوع رو مثال زدم که بگم فقط برای فالور ها اعتبار کسب نکنید بلکه باید اعتبار خود را در هم صنف های خود نیز ارتقا دهید برای شروع باید نکات زیر را یک به یک رعایت کنید تا آوازه صفحه شما در اینستاگرام پخش شود:

شما باید در نظر داشته باشید که آیدی یا همان لینک پیج شما مثل ویروس پخش شود که خب اگر فرد مشهوری هستی یا خدمات خوبی ارائه میدی باید بگم که این موضوع برات راحت تر هست چرا که دنبال کنندگان پیج شما را در اکسپلورر سرچ می کنند، آیدی شما را در پست، استوری و کامنت ها منشن می کنند. (در واقع زمانی اعتبار کسب کردی که کاربران شما را در اکسپلور اینستاگرام جستجو می کنند و این همان سوخت موشکی بوده که برای مسئولین اینستاگرام بسیار مهم است پس همین حالا نسبت به آن اقدام کنید)

خب اگر خیلی هم معروف نیستید، باید خودتان آستین بالا بزنید و آیدی خود را مثل ویروس پخش کنید، دقیقا مو به موی آن را اجرا کنید تا بتوانید جایگاه و اعتبار برای پیج خود کسب کنید که برای اینکار می توانید از دنبال کننده ها درخواست کنید تا زمانی که پست می گذارند، آدرس پیج شما را در کپشن یا تصویر منشن کنند و به همین خاطر اعتبار پیج شما ارتقا می یابد (در این موضوع هیچ کوتاهی به خرج ندهید چرا که ۵۰ درصد کار رو می توانید از همین تکنیک اجرا کنید)

نکته ای که حتما باید در نظر داشته باشید اینه که اگر شخصی در اینستاگرام تیک آبی داشته باشه و برای شما کامنت بگذارد یا اینکه آیدی صفحه شما را منشن کند (استوری و پست فرقی نداره) این موضوع می تواند حکم سوخت جت را برای پیج شما ایفا کند و ارزش صفحه شما را چند برابر کند (پس اگر جای شما بودم همین حالا به شخصی که پیج تیک آبی داره و هم صنف شما هست، درخواست می کردم که آیدی من رو رو در استوری، پست و کامنت منشن دهد)

یادتان باشد که اعتبار یک پیج اینستاگرام به تعداد دنبال کننده ها می باشد پس باید فالوور هایتان را زیاد کنید که البته بهتر است حداقل ۱۰۰ هزار تا داشته باشید، در نظر داشته باشید که در این موضوع اصلا نمی توان اینستاگرام را گول زد، پس همین الان بهتره که فکر خرید فالوور اینستاگرام را به کلی از ذهنتان بیرون کنید چرا که اینستاگرام خیلی خیلی باهوش بوده و می تواند دنبال کننده های فیک و واقعی را به راحتی آب خوردن تشخیص دهد.

بهترین حالت برای تقویت و زیاد شدن دنبال کنند ها، استفاده از هشتگ های مرتبط بوده که با همین ترفند می توانید با یک تیر، دو نشون بزنید….. حالا این دو نشون چی هست؟؟؟ در واقع با هشتگ دادن، پست و استوری های شما در معرض سرچ کاربران قرار می گیرد و به همین خاطر اشخاصی که شما را سرچ کرده اند پس حتما خواهان آن پست می باشند و به همین ترتیب، پیج شما را فالو میکنند – دلیل دوم هم دقیقا مربوط به کسب اعتبار بوده که با این ترفند می توانید جایگاه های بیشتری برای پیج خود بسازید که با توجه به الگوریتم های اینستاگرام می تواند برای شما امتیاز مثبت تلقی شود (یادتان باشد که به هیچ عنوان از هشتگ های اسپم وار استفاده نکنید؛ منظورم اینه که به یک پست، ۵۰ تا هشتگ نزنی که با این کار خودتان را از دید اینستاگرام می اندازید و اینستاگرام هم پست های شما را از سرچ هشتگ ها حذف می کند “تا ۱۰ تا هشتگ مرتبط کافی می باشد”)

پس یادتان باشد که باید طوری جایگاه خود را در اینستاگرام ارتقا دهید که اگر روزی یک پست منتشر کردید، فالوور هایتان با سرعت نور، آن پست را لایک کرده (طوری پست بزنید تا تعداد لایک ها زیاد شود) همچنین View پست هایتان باید بالا باشد

تفکیک حساب جعلی با پیج اورجینال

حالا میرسیم سر اصل مطلب که در واقع شما باید یا علی بگی و بری برای ساخت ریشه هایی که اینستاگرام آن ها چک می کند تا با توجه به آن ها تصمیم بگیرد که علامت تیک آبی را به شما بدهد یا خیر…. پس شما کاری که باید انجام دهید، اینه که چند پیج فیک و جعلی راه اندازی کنید، دقت داشته باشید که باید اسم و نام همان پیج اصلی را برای پیج های فیلک انتخاب کنید که البته با تغییرات کوچک…..

همانطور که در ابتدا اشاره شد، اصل قضیه و قانون تیک آبی اینستاگرام برای نشان دادن پیج اصلی نسبت به حساب های تقلبی می باشد که خب این گزینه می تواند به دو صورت انجام شود؛ یا اینکه شما یک آدم معروف هستید و بقیه برای شما fan page یا همان پیج طرفداری درست می کنند یا اینکه باید خودتان دست به کار شوید و حداقل ۵ پیج اینستاگرام بسازید….

توجه داشته باشید که حتما باید پیج های فیک را طوری بسازید که شبیه به پیج اصلی باشد و نکته ای که باید به آن اشاره کنم، اینه که حتما باید پیج های فیک را دقیقا مانند پیج اصلی شبیه سازی کنید؛ در واقع شما باید به نحوی در پیج های تقلبی فعالیت داشته باشید که دقیقا در پیج اصلی خود مشغول بوده اید، هر چه قدر قوی تر در پیج فیک ها کار کنید، به نفعتان خواهد بود (با توجه به این قضیه پیشنهاد می کنم که حتما یک تیم برای اینکار بسازید چرا که پست گذاری روزانه برای پیج فیک ها کار یک نفر نمی باشد و حتما باید با چند نفر انجام شود)

نکته ای که فوق العاده در زمینه ساخت پیج فیک ها مهم می باشد، اینه که به هیچ وجه با یک گوشی، حساب های دیگر را نسازید چرا که اگر در آخر برای اینستاگرام درخواست تیک آبی بفرستید، اینستاگرام با چک کردن پیج های تقلبی به راحتی متوجه می شود که شما دستی در کار داشته اید و تمام این ماجرا ها صحنه سازی بوده است – اما خب در این قضیه می توان اینستاگرام را گول زد، فقط باید حواستان باشد که برای ساخت یک پیج از یک شماره همراه یا ایمیل استفاده نکنید.

در واقع حساب هایی که در اینستاگرام ساخته می شود، مهر و امضای آی پی سیستم ها روی آن درج می شود (برای مثال اینستاگرام به خوبی می داند که با گوشی سامسونگ j7 pro مدل C458 سه اکانت با یک ایمیل ساخته اید) به همین خاطر است که میگم باید از گوشی های دیگر برای ساخت حساب های فیک اقدام کنید و برای هر کدام از شماره و ایمیل های متفاوت استفاده کنید تا اینستا از کار شما بویی نبرد

چگونه اینستاگرام خود را تیک دار کنیم

قدرت شبکه سازی را فراموش نکنید

اگر یادتان باشه در ترفند های قبلی آوردم که باید اعتبار خود را ارتقا دهید (با توجه به هشتگ ها در پست، استوری و کامنت و ….) میخوام یک ترفند خاصی رو به شما عزیزان معرفی کنم که اینستاگرام بدون فکر، نشان تیک آبی را به شما عطا کند؛ ببینید دوستان اول از همه باید به جرات بگم که این کار را نمی توانید به تنهایی انجام دهید و باید توسط یک تیم انجام شود چرا که خب حجم کار هایی که برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام انجام می شود، بسیار حجیم بوده و خلاصه که عمرا بتونید یک نفره آن را انجام دهید

از آنجایی که این مسئله بسیار مهم است، اینستاگرام زمانی به شما تیک آبی می دهد که دو اصل رعایت شده باشد: نمایش پیج اصلی نسبت به پیج های تقلبی – میزان اعتبار شما در داخل اینستاگرام و همچنین *خارج از اینستاگرام* یعنی علاوه بر اینکه در پیج های فیک هم فعالیت می کنید، باید صفحه برند خود را در شبکه های دیگر نیز راه اندازی کنید و به صورت جدی در آن فعالیت داشته باشید.

۴ شبکه اصلی و مرتبط در این زمینه وجود دارد که باید در آن ها حتما فعالیت داشته باشید تا از آن طرف اعتبار خارجی نیز کسب کنید. در واقع اگر اینستاگرام را به یک کشور شبیه سازی کنیم، شبکه های اجتماعی دیگر نیز مانند کشور های گوناگون می باشد و به همین خاطر یکی از معیار های ارزش آفرین در تصمیم گیری مسئولین اینستاگرام این است که پیج شما تا چه حد در شبکه های دیگر نیز مشغول به کار بوده….

آن چهار شبکه ای که باید به صورت رسمی در آنجا حضور داشته باشید را به ترتیب برایتان می گم تا از همین امروز استارت کار رو بزنید: اولین شبکه ای که می تواند نقش اساسی تیک دار شدن پیج شما را ایفا کند، facebook فیسبوک می باشد و باید در آن نیز حساب بسازید، دقیقا با همان نام برند خودتان و اینکه هر روز در فیسبوک پست بگذارید، پس یکی از رمز های گرفتن تیک آبی از اینستاگرام اینه که حساب اینستاگرام خود را به فیسبوک وصل کنید تا همبستگی بین این دو تا ایجاد شود

(اگر واقعا تیک آبی میخوای بزار یک رازی رو بهت بگم، اونم اینه که همانطور که خودتان هم می دانید؛ مالک اینستاگرام خود فیس بوک می باشد و به همین منظور اگر قرار باشد اینستاگرام به شما تیک آبی بدهد، می توانید با فعالیت خود در فیسبوک نیز آن ها را خشنود کنید و از طرفی با فعالیت در فیسبوک به اینستاگرام نیز اعتبار می دهید پس فیسبوک در این زمینه حکم طلا را برای حساب شما دارد که اصلا نباید نادیده گرفته شود)

دومین شبکه ای که باید در آن حضور داشته باشید، شبکه توییتر بوده که دقیقا مانند فیسبوک از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و باید به نسبتی که در اینستاگرام و فیسبوک فعالیت دارید، در توییتر نیز حضور داشته باشید (اگر تا به حال صفحه توییتر نساخته اید، همین حالا می توانید با استفاده از آموزش ساخت اکانت توییتر نسبت به آن اقدام کنید) در توییتر نیز هر روز باید توییت منتشر کنید تا اینستاگرام متوجه فعالیت منظم شما در شبکه توییتر شود (یادتان باشد که حتما در زمان ساخت حساب توییتر، نام کاربری خود را دقیقا مانند اینستاگرام درست کنید)

۲ شبکه دیگر نیز گوگل و یوتیوب می باشد که اگر در آن ها نیز فعالیت داشته باشید، ناخودآگاه به صفحه اینستاگرام خود امتیاز می دهید که برای شروع می توانید یک کانال در یوتیوب بسازید و فعالیت ویدئویی خود را در آنجا آغاز کنید – اگر وبسایتی داشته باشید که خیلی عالی می تواند به پیج شما اهمیت دهد و نام برند شما در گوگل می تواند بسیار در دریافت تیک آبی موثر باشد چرا که گوگل از ابر قدرت های شبکه های اصلی بوده که اینستاگرام برای دادن تیک آبی در فعالیت های موتور جستجوی گوگل نیز دقت می کند.

پیج های توییتر، فیسبوک، یوتیوب در گرفتن تیک آبی نقش مهره های شطرنج را برای پیج اینستاگرام ایفا می کند و شما با همین حرکت می توانید به مراد دلتان برسید، البته تا یادم نرفته باید یک قانونی را در آخر برایتان شفاف کنم؛ اونم اینه که حساب هایی که شما در فیسبوک، توییتر و کانال میسازید باید لینک پیج اینستاگرامی که قصد تیک دار شدنش را دارید، در آن حساب ها لحاظ کنید که در واقع با همین لینک سازی ساده می توانید فعالیت داغ خود را به گوش مسئولین اینستا برسانید. (یعنی اگر لینک ندهید انگار هر چی زحمت کشیده بودید، پر شده رفته پس حواستان به این نکته باشد)

قوانین شخصیت پیج اینستاگرام

اگر می خواهید تیک آبی اینستاگرام را فعال کنید پس باید در نظر داشته باشید که Instagram فقط به حساب هایی تیکه آبی می دهد که ببیند شما در چارچوب اخلاقی فعالیت دارید نه اینکه پیجی داشته باشید که فقط پست های اخبار زرد منتشر کنید (اخبار زرد به معنای رسوایی کردن دیگران، تهمت زدن، شبهه وارد کردن به دیگران یا دست آویز کردن موضوعات احساسی برای سوء استفاده بردن از آنها، اطلاق می‌گردد) پس اگر خدایی نکرده پیجی دارید که خلاف موضوعات اخلاقی فعالیت دارید، از همین لحظه قید تیک آبی اینستاگرام را بزنید.

پیج های متعددی در زمینه غیر اخلاقی فعالیت داشته اند که اینستاگرام نه تنها تیک آبی نمی دهد بلکه پیج و حساب آن ها را به کل قفل می کند و از صحنه ماجرا حذف می شوند. همچنین اگر پست هایی منتشر می کنید که با عکس العمل شکایت فالور ها مواجه می شوید هم می تواند موثر باشد؛ یعنی اگر حساب شما از طرف افراد متعددی ریپورت یا بلاک شود، اینستاگرام در زمان تصمیم گیری همه جوانب را در نظر میگیرد پس اگر همه موقعیت هایتان اوکی باشد اما با همین یک مورد، اینستاگرام نسبت به پیج شما دلسرد می شود.

آموزش ارسال درخواست تیک آبی اینستاگرام

اگر همه موارد فوق را که برایتان توضیح داده ایم رعایت کنید، که همین ترفند هایی که برایتان آورده ایم، می تواند یکی دو ماه وقت شما را بگیرد (بهتره که فعالیت شبکه های خود را مدتی ادامه دهید تا اینستاگرام متوجه فعالیت عالی و نظم پیج شما شود) در آخر نیز باید درخواست خود را برای گرفتن تیک آبی صفحه اینستاگرام ثبت کنید که در ادامه باید قدم به قدم آن را رعایت کنید.

در قدم اول باید به تنظیمات اینستاگرام رجوع کنید که برای اینکار باید به صفحه پروفایل خود بروید و از بالای صفحه روی گزینه سه خطی کلیک کنید تا منوی دسترسی ها باز شود سپس همانطور که در تصویر مشاهده میکنید؛ گزینه «Settings» برایتان قابل مشاهده بوده که باید روی آن کلیک کنید.

تنظیمات تیک آبی اینستاگرام

پس از کلیک بر روی تنظیمات، صفحه جدیدی برایتان باز می شود که تمام دسترسی های تغییرات اینستاگرام تان در دسترس می باشد و در قدم بعدی باید به تنظیمات حساب خود وارد شوید که به همین خاطر باید روی گزینه «Account» کلیک کنید.

فعال سازی تیک آبی اینستاگرام

در صفحه بعدی می توانید به تنظیمات حساب کاربری خود دسترسی داشته باشید اما از آنجایی که قصد داریم اینستاگرام حساب ما را تایید کند و علامت تیک آبی پیج ما را فعال کند، به همین منظور خود اینستاگرام گزینه ای را در دسترس ما قرار داده است که می توانید هر وقت دوست داشتید، درخواست خود را ثبت کنید: گزینه «Request Verification» در پایین صفحه تنظیمات درج شده است که باید روی آن کلیک کنید. (البته با کلیک بر روی این گزینه صفحه برایتان باز نمی شود البته اگر در موقعیت ایرانی اقدام کنید چرا که ایران جزو لیست تحریم می باشد اما لازم به نگرانی نیست چرا که با یک VPN یا به قول خودمان فیلتر شکن، کار شما را راه می اندازد)

آموزش درخواست تیک آبی اینستاگرام فارسی

در قدم نهایی برایتان یک صفحه باز می شود که باید دقت داشته باشید که همه چیز را دقیق درج کنید: بخش «Username» که دقیقا خود آدرس پیج شما بوده و لازم نیست تغییری بدهید (به صورت پیش فرض لحاظ شده است) گزینه «Full name» نیز دقیقا همان نامی است که در پروفایل خود لحاظ کرده اید (در تنظیمات پروفایل یک گزینه «نام کامل» وجود دارد که باید نام خود را در آن جا قرار دهید “فرقی هم نداره که نام خودتان باشد یا نام برندتان”)

گرفتن رایگان تیک آبی اینستاگرام

گزینه ای هم جدیدا به عبارت «Known As» اضافه شده است که در واقع بعضی پیج ها هستند که برای خودشان لقب دارند و بیشتر با آن اسم نیز معروف می باشند که البته این گزینه اختیاری می باشد و اگر به آن صورت معروف نیستید، می توانید این گزینه را خالی بگذارید. در گزینه «Category» نیز باید نوع دسته بندی پیج خود را مشخص کنید؛ برای مثال اگر پیجی در زمینه آهنگ و موسیقی دارید، می توانید دسته بندی Music را انتخاب کنید یا اگر در زمینه ورزشی فعالیت داشته باشید، باید گزینه Sport را تیک بزنید (اینستاگرام می خواهد نوع فعالیت شما را از زبان خودتان متوجه شود) اگر در زمینه ای فعالیت دارید که دسته بندی مرتبط در لیست Category قرار ندارد، می توانید گزینه Other را تیک بزنید.

مهم ترین گزینه ای که در صفحه ارسال درخواست تیک آبی اینستاگرام قرار دارد، گزینه «Please attach a photo of your ID» بوده که در واقع شما باید یک مدرک شناسایی برای instagram ارسال کنید: دقت داشته باشید که مدرک شما باید عکس دار و تایید شده توسط دولت باشد و مشخصات کامل شما مانند: نام و نام خانوادگی، محل و تاریخ تولد و … در آن درج شده باشد. این مدرک شناسایی حتما حتما باید به زبان انگلیسی باشد که به همین خاطر می توانید از پاسپورت خود استفاده کنید. (گزینه آبی رنگ Choose File در آن قسمت در دسترس شما بوده که با کلیک بر روی آن می توانید عکس پاسپورت خود را از گالری موبایل بارگذاری کنید)

جمع بندی و سخن آخر در مورد Verified Badge

پس یادتان باشد که اگر قصد دارید تا ترفند دریافت تیک آبی اینستاگرام به صورت رعایت شود ابتدا باید اعتبار پیج خود را داخلی و خارجی تقویت کنید و از همه مهمتر اینکه پیج های فیکی بسارید که که فعالیتشان از خود پیج اصلی نیز بیشتر باشد. موضوع اصلی که در آخر باید به آن اشاره کنم، اینه که اجرای همه مراحل به معنای دریافت قطعی اینستاگرام نیست بلکه در نهایت خود اینستا تصمیم می گیرد که آیا تیک آبی را به شما تقدیم کند یا خیر…

نکته ای که باید در مورد این قضیه بدانید که بسیار هم مهم بوده اینه که برخی از سایت ها و کانال ها هستند که اردعا دارند می توانند تیک آبی اینستاگرام شما را فعال کنند و مبلغی برای این کار نیز در نظر می گیرند. یادتان باشد که شما نباید ریالی برای تیک پیج اینستاگرام تان خرج کنید و همانطور که گفتمیم فقط تصمیم گیران instagram هستند که تعیین می کنند حساب شما تیک آبی بگرید یا خیر.

همچنین در پایان کار به یاد داشته باشید که اگر برای اینستاگرام درخواست تیک آبی فرستادید، اینستاگرام بعد از چند روز درخواست شما را مورد ارزیابی قرار می دهد که اگر قبول شده باشید، یک گزینه آبی رنگ برای شما ارسال می کند و شما هم با کلیک بر روی آن می توانید تیک آبی پیج خود را فعال کنید. اما حواستان باشد که اگر رد شده باشید، داخل پیجتان یک پیام ارسال می شود و شما هم تا ۵ ماه نباید نسبت به گرفتن تیک آبی اقدامی کنید اما بعد از پنج ماه مجاز هستید که دوباره تلاش کنید. (پیشنهاد میکنم حتما در کارتان مداومت داشته باشید تا بالاخره بتوانید مهر و امضای رئیس را زیر برگه خود ثبت کنید)

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *