خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش تصویری حذف آگهی از دیوار در ۳ مرحله

آموزش تصویری حذف آگهی از دیوار در ۳ مرحله

چگونه آگهی خود را از دیوار پاک کنیم

آموزش تصویری حذف آگهی از دیوار

پس از آگهی گذاشتن در برنامه دیوار، احتمالا بعد از مدتی تصمیم می گیرید تا آگهی خود را حذف کنید (حالا فرقی هم نداره که آگهی شما به فروش رفته باشد یا اینکه کلا از آگهی منصرف شده اید) در نظر داشته باشید که آگهی شما پس از یک ماه به صورت خودکار پاک خواهد شد که در این صورت می توانید دوباره نسبت به ثبت آگهی اقدام کنید.

بسیاری از دوستان هستند که آگهی های زیادی در برنامه دیوار ثبت می کنند (در واقع بیش از یک آگهی) و همین امر موجب می شود در زمان حذف آگهی کمی گیج شوند. اما جای هیچ نگرانی وجود ندارد چرا که شما پنج دقیقه بعد از انتشار آگهی نیز می توانید آن را حذف کنید.

اگر شما هم سوال می کنید که چگونه آگهی خود را از دیوار پاک کنیم؟ بهتر است در ابتدا یادآوری کنم که حتما اپلیکیشن دیوار خود را از گوگل پلی یا بازار به آخرین نسخه به روزرسانی کنید تا در روند آموزش به مشکلی برخورد نکنید. پس در ادامه با سایت باشعوری همراه شوید تا به صورت قدم به قدم و تصویری شما عزیزان را هدایت کنیم.

چگونه آگهی خود را از دیوار پاک کنیم؟

پس از اینکه وارد اپ دیوار شده اید، همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم؛ در پایین صفحه پنج گزینه اصلی قرار دارد که برای شروع باید به گزینه «دیوار من» وارد شوید تا به صفحه اصلی حساب دیوار خود منتقل شوید.

چگونگی حذف آگهی از برنامه دیوار

در صفحه بعدی چندین گزینه در دسترس شما قرار دارد که برای آگهی خود را باز کنید؛ باید روی گزینه «آگهی های من» کلیک کنید (اگر می خواهید بازدید های کلی آگهی های خود را یکجا تماشا کنید، می توانید از گزینه «بازدید های اخیر» استفاده کنید؛ صرفا جهت اطلاع گفتم داخل پرانتز)

طریقه حذف آگهی از دیوار

در صفحه بعدی، تمامی آگهی شما برایتان باز می شود که در این حالت باید روی آگهی ای که قصد پاک کردنش را دارید کلیک کنید (برای مثال در این تصویر من می خواهم آگهی کتابی که گذاشتم و منتشر شده رو حذف کنم، پس به دقت تصویر های قدم به قدم را تماشا کنید)

چطور آگهی خود را از دیوار حذف کنیم

در صفحه بعدی، تنظیمات مربوط به آگهی شما باز می شود که می توانید در صورت تغییر آگهی از گزینه «ویرایش» استفاده کنید اما اگر هنوز هم قصد حذف آگهی از دیوار را دارید؛ باید روی گزینه «حذف» با با آیکن سطل زباله مشخص شده است، ضربه بزنید.

همانطور که در تصویر در حال مشاهده هستید، در صفحه جدید، دیوار از شما می خواهد که علت حذف آگهی خود را مشخص کنید (توجه: در صورت حذف آگهی منتشر شده تا ۲۴ ساعت امکان ارسال مجدد این آگهی را نخواهید داشت)

آموزش تصویری حذف آگهی از دیوار

  • در دیوار فروش رفت
  • از راه دیگری فروختم
  • مشتری پیدا نشد
  • از فروش منصرف شدم
  • دلایل دیگر

پس از اینکه دلیل پاک کردن آگهی خود را مشخص کرده اید، در پایین صفحه روی دکمه قرمز رنگ «تأیید» کلیک کنید که در واقع کار شما در این صفحه به پایان می رسد و اگر به آگهی خود نگاه کنید، متوجه می شوید که روی آگهی شما برچسب قرمز حذف خورده است و از لیست آگهی های برنامه دیوار محو می شود.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *