خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش آگهی گذاشتن در برنامه دیوار | قدم به قدم و تصویری

آموزش آگهی گذاشتن در برنامه دیوار | قدم به قدم و تصویری

چگونه در برنامه دیوار آگهی بگذاریم

آموزش آگهی گذاشتن در برنامه دیوار همراه با تصاویر مرحله به مرحله

یکی از محبوب ترین سایت ایرانی که امروزه مورد استقبال بسیاری از فارسی زبان ها قرار گرفته است؛ سایت یا اپلیکیشن دیوار بوده که در واقع جایگاهی را برای کاربران فراهم کرده است تا بتوانند محصولات دست دوم، ملک و …. خود را به صورت آگهی ثبت کنند. در حقیقت با این ویژگی، عرضه و تقاضا به راحتی آب خوردن به یکدیگر وصل می شود.

برای مثال فکر کنید که همین الان دنبال یک دست مبلمان دست دوم می گردید که اگر در بازار واقعی بخواهید همچین معامله ای را انجام دهید؛ باید چندین مکان را بروید و از نزدیک به چند جای مختلف سر بزنید تا نهایتا بتوانید یک دست مبلمان خریداری کنید. در صورتی که همین الان در کسری از ثانیه می توانید برنامه دیوار را باز کنید و به دسته بندی مبلمان بروید سپس همانطور که مشاهده می کنید، برنامه دیوار تمام آگهی های فروش مبلمان را نسبت به موقعیت نزدیک به شما پیشنهاد می دهد.

یا حتی شاید شما نیازمند یک شغل باشید و به دنبال کار بگردید، می توانید به دسته بندی استخدام و کاریابی مراجعه کنید و شغل مورد نظر خود نسبت به مهارت خود انتخاب کنید. اما شاید شما یکی از عزیزانی باشید که میخواهید یک آگهی در برنامه دیوار ثبت کنید به همین خاطر سایت باشعوری تصمیم گرفته تا آموزش صفر تا صد آگهی در دیوار را به شما دوستان ارائه دهد.

پس اگر برایتان سوال پیش آمده که چگونه در برنامه دیوار آگهی بگذاریم؟ اگر هنوز اپلیکیشن دیوار را دانلود نکرده اید، همین حالا می توانید آن را از گوگل پلی یا بازار دانلود کنید (البته اگر سیستم عامل اندروید داشته باشید)

چگونه در برنامه دیوار آگهی بگذاریم؟

قبل از آگهی گذاشتن در برنامه دیوار، ابتدا شما می بایست حساب خود را با شماره تلفن خود ثبت کنید تا وارد اکانت دیوار خود شوید؛ برای اینکار روی «دیوار من» در پایین صفحه کلیک کنید. سپس همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، در بالای صفحه گزینه «ورود به حساب» در دسترس می باشد که باید روی آن ضربه بزنید.

چگونگی ثبت اگهی در دیوار

در قدم بعدی نیز شماره موبایل خود را وارد کنید تا دیوار برایتان یک کد احراز هویت به همین شماره بفرستد. بعد از درج شماره خود، روی دکمه قرمز رنگ «بعدی» کلیک کنید. (در این قسمت از کار شما وارد حساب دیوار خود شده اید)

 

آموزش زدن آگهی در دیوار

در مرحله بعد به صورت رسمی نسبت به ثبت آگهی خود در دیوار اقدام می کنید که برای این کار باید روی باید روی گزینه «ثبت آگهی» در پایین صفحه ضربه بزنید.

چگونگی اگهی زدن در دیوار

پس از کلیک بر روی گزینه فوق، شما باید دسته بندی محصول خود را به صورت دقیق بیان کنید. برای مثال در این پست ما یک آگهی برای فروش گوشی ثبت کردیم و برای انتخاب دسته بندی ابتدا روی لوازم الکترونیکی سپس از زیر دسته بندی ها روی موبایل و تبلت، همچنین گوشی موبایل انتخاب کنید (در انتخاب زیر دسته بندی ها دقت کنید تا آگهی شما در جایگاه نامربوط ثبت نشود)

چگونه در دیوار آگهی دهیم

پس از انتخاب دسته بندی، در مرحله بعدی باید محتوای آگهی خود را درست کنید (همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، در بالای صفحه گزینه «راهنمای ثبت آگهی» قرار دارد که بهتر است مطالعه شود تا از مقررات مطلع شوید)

آموزش درج آگهی در دیوار

در ابتدا شما باید از محصول خود عکس بگیرید پس باید روی گزینه «افزودن عکس» کلیک کنید تا با دوربین گوشی بتوانید عکس برداری کنید. پس از عکس گرفتن روی تیک بالای صفحه ضربه بزنید تا عکس مربوطه در آگهی ثبت شود (تا ۵ تا عکس مجاز می باشد)

نحوه قرار دادن آگهی در دیوار

پس از عکس گذاشتن، نوبت عنوان می باشد؛ همان عنوانی که اصلی که با حروف بزرگ نوشته می شود برای آگهی (سعی کنید عنوان خود را جذاب و واضح بنویسید تا مخاطب گمراه نشود) پس از نوشتن عنوان، توضیحات آگهی خود را بنویسید (مثلا بگید که گوشی هوآوی رو ۲ ساله دارم، ۳۲ گیگ هست و قابلیت فلان چیز رو داره و ……) توضیحات رو حتما با جزئیات بنویسید تا مخاطب هیچ سوالی براش پیش نیاد. پس از کامل کردن این صفحه، روی دکمه قرمز رنگ بعدی کلیک کنید.

اموزش ثبت اگهی در دیوار جدید

در قدم بعدی شما باید جزئیات آگهی خورد را وارد کنید (به ترتیب برایتان توضیح میدهم)

آموزش تصویری درج آگهی در دیوار

محدوده آگهی: منطقه استانی خود را انتخاب کنید (دیوار تمامی محدوده ها درج کرده است و شما فقط باید آن محدوده را فعال کنید)
نوع آگهی: این گزینه شامل دو حالت؛ فروشی و درخواستی بوده که می توانید آن را مشخص کنید

سایر ویژگی ها بنا به نوع محصول متفاوت می باشد مثلا در این جا اگر دقت کنید ما از آگهی فروش گوشی استفاده کرده ایم و به این خاطر باید در آگهی مشخص کنید که سازنده موبایل چی هست (که در اینجا هوآوی را انتخاب کردیم) و همچنین باید تایید کنیم که پشتیبانی از چند سیم کارت را داراست یا خیر

قیمت: این گزینه در اکثریت دسته بندی ها قرار دارد که می توانید قیمت محصول خود را به تومان وارد کنید (زمانی که آگهی شما منتشر میشه در لیست دیوار، عنوان و عکس و قیمت نمایش داده می شود)

مایلم معاوضه کنم: این گزینه را اگر فعال کنید دیگر لازم به قیمت گذاری نمی باشد چرا که شما قصد دارید محصول خود را به محصول دیگری معاوضه کنید که در صورت اینکار باید تیک گزینه را فعال کنید. پس از تکمیل کردن این صفحه، روی دکمه قرمز رنگ بعدی ضربه بزنید.

انتشار آگهی در دیوار

در مرحله بعد باید شماره موبایلی که قصد دارید برای معامله با دیگران ارتباط برقرار کنید را وارد کنید تا مخاطبین در صورت رضایت با همین شماره تماس بگیرند. با گزینه «چت دیوار فعال شود» مخاطبین می توانند با شما چت و گفتگو داشته باشند تا بتوانید به سوالاتشان جواب دهید. (البته اگر بخواهید می توانید تیک این گزینه را غیر فعال کنید تا دیگران نتوانند با شما چت کنند) همچنین با گزینه «شماره تلفن در آگهی نمایش داده نشود» نیز می توانید تیک آن را فعال کنید تا مخاطبین شماره شما را مشاهده نکنند (به دلیل اینکه پس از انتشار آگهی توسط مخاطبین به صورت بمباران، زنگ خور تان بالا می رود)

نحوه گذاشتن آگهی فروش در دیوار

پس از کلیک بر روی دکمه قرمز رنگ «تایید» آگهی شما در صف انتشار می رود تا در صورت رعایت قوانین آگهی، در لیست آگهی ها منتشر شود.

نحوه گذاشتن آگهی فروش در دیوار

با گزینه «ارتقای آگهی» می توانید برای آگهی خود نردبان بزنید (نردبان یعنی اینکه با پرداخت ۵ هزار تومان می توانید آگهی را تا زمان دریافت آگهی تازه تر در همان دسته بندی و شهر، به عنوان اولین آگهی نمایش داده می شود)

با گزینه «پیش نمایش» می توانید حالت نمایش آگهی خود را مشاهده کنید که به چه صورت درآمده است (شاید با دیدن پیش نمایش خواستید یک تغییری در آگهی خود ایجاد کنید)

با گزینه «ویرایش» می توانید آگهی خود را ویرایش کنید چرا که شاید چیزی را از قلم انداخته باشید و تازه یادتان افتاده باشد.

با گزینه «حذف» نیز می توانید نسبت به پاک کردن آگهی خود اقدام کنید.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *