خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش ایجاد دو اکانت واتساپ در یک گوشی تنها کمتر از ۵ دقیقه

آموزش ایجاد دو اکانت واتساپ در یک گوشی تنها کمتر از ۵ دقیقه

چگونه در واتساپ دو اکانت داشته باشیم

ایجاد دو اکانت واتساپ در یک گوشی

پیام رسان واتساپ یکی از روان ترین اپ های چت و گفتگو برای کاربران بوده که به همین دلیل مرود پسند بسیاری از عزیزان قرار گرفته است (خداروشکر دیگه واتساپ، دنگ و فنگ های فیلترینگ رو نداره و به راحتی آب خوردن میتونی با مخاطبین خودت چت کنی)

با تحقیقاتی که انجام دادیم، متوجه شدیم که بسیاری از دوستان برایشان سوال پیش آمده که چگونه در واتساپ دو اکانت داشته باشیم؟ به همین خاطر در تنظیمات واتساپ برای ۲ اکانت شدن واتساپ جستجو کردیم؛ با کلی مطالعه که در این مورد کردیم، فهمیدیدم که اصلا واتساپ در خود اپ، همچین قابلیتی نداره اما خب از آنجایی که هیچ گره ای نیست که باز نشه، در این پست می خواهیم به یک ترفند بسیار زیبا اشاره کنیم که پس از آن، شما صاحب دومین حساب واتساپ در یک گوشی باشید.

جالبیه قضیه این که شما می توانید به صورت همزمان از ۲ واتساپ در یک گوشی استفاده کنید (لازم به ذکر است که برای دوبل کردن واتس اپ در این پست از گوشی اندروید سامسونگ استفاده شده است) (یکی از ترفند های جالبی که باید در مورد وضعیت واتساپ بدانید؛ ترفند مخفی کردن استاتوس از دیگران می باشد؛ به طوری که به بعضی از افراد اجازه نگاه کردن به وضعیت را نمی دهید؛ پس حتما روی لینک کلیک کنید )

چگونه در واتساپ دو اکانت داشته باشیم ؟

شاید از جمله افرادی باشید که نمی خواهید واتساپ کاری با شخصی درهم باشد و امروز به این فکر افتاده باشید که حتما باید واتساپ موبایلم رو دوبلش کنم. برای انجام این کار باید بگم که اصلا هم سخت نیست و شما با وارد شدن به تنظیمات گوشی خود می توانید از این قابلیت بهره مند شوید.

نکته جالبش اینه که هر زمان برای شما پیامی به هر یک از اکانت ها فرستاده شود به صورت مجزا برایتان نوتیفیکیشن ارسال خواهد شد و شما دیگر برای قاطی پاتی شدن واتساپ شخصی و کاری هیچ مشکلی نخواهید داشت.

 

اگر واتساپ در گوشی ندارید پیشنهاد می کنم اول از همه به سراغ اپلیکیشن Google Play بروید و پس از نصب آن طی مراحلی که برایتان شفاف سازی کرده ایم با سایت باشعوری همراه شوید.

چگونه در واتساپ دو حساب داشته باشیم ؟

خب برای شروع کار ابتدا شما باید وارد تنظیمات – Setting گوشی خود شوید و در نوار جستجو عبارت Dual Apps یا Dual Messenger را وارد کنید. همانطور که مشاهده می کنید این گزینه برای شما نمایان شده است است و برای بقیه ماجرا باید روی آن کلیک کنید.

چگونه در واتساپ دو اکانت داشته باشیم

این گزینه برای پیام رسان هایی وجود دارد که امکان دوبل کردن برخوردار می باشد و همانطور که در تصویر مشاهده می کنید در موبایل من ۳ گزینه تلگرام، واتساپ و اسکایپ قابل دوبل کردن می باشند و از آنجایی که ما می خواهیم در واتساپ دو حساب داشته باشیم در اینجا دکمه Whatsapp را فعال می کنیم.

چگونه در واتساپ دو حساب داشته باشیم

خب تبریک میگم کار شما با موفقیت انجام شده است که در حقیقت با رنگی شدن دکمه متوجه می شویم که واتساپ ما دوبل شده است. اگر شک دارید می توانید به صفحه اپلیکیشن موبایل خود بروید. همانطور که معلوم است کار نشد ندارد و در گوشی شما دو اکانت واتساپ موجود شده است.

واتساپ با دو شماره در یک گوشی

اگر دقت کرده باشید یکی از واتساپ های شما، در گوشه ای از آیکون؛ رنگ نارنجی مشاهده می کنید که در حقیقت آن نشان دهنده ی دومین واتساپ شما می باشد و با ضربه بر روی آن می بینید که از شما می خواهد که شماره ی جدید خود را وارد کنید.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

27 دیدگاه

  1. از آموزش دو واتساپ از شما تشکر میکنم

  2. سلام راهنمایی سایتتون خیلی به دردم خورد تشکر فروان.

  3. سلام تنظیمات گوشی من وقتی قسمت جستجو dual messenger رو تایپ کردم اصلا گزینه ای برا من‌نیاورد این یعنی گوشی من این قابلیت رو نداره؟گوشی من سامسونگj7هست

  4. سلام
    ممنونم بابت راهنماییتون
    اما ،با وجود پیام هاتون که خوندم،میخواستم بگم که من مدل گوشیم j7هست و زبان گوشم هم دوگانه هست ،اما روی صفحه اصلی گوشیم چیزی اضافه نشد
    میشه بیشتر کمکم کنین
    🙏🏼

  5. وقت بخیر،ممنون از راهنماییتون.
    من واتساپ دوم رو نصب کردم ولی در قسمت کانتکت ها هیچ شماره ای رو نشون نمیده،نه شماره هایی که در سیم کارت دومم سیو هست و نه شماره های سیم کارت ۱،چیکار باید بکنم که کانتکهارو نشون بده؟

  6. سلام ،
    روی تبلت لنوو مدل A3500 چطور باید این کارو انجام داد ؟

  7. عالی خیلی ممنون از راهنماییتون

  8. آموزش بسیار کاربردی و عالی ای بود
    ولی گوشی من که شیائومی هستش…با گزینه ی برنامه های همزاد تونستم دو اکانتی کنم که البته هر گوشی ای یه تنظیمات خاص داره…ولی در کل آموزش عالی ای بود

  9. در گوشی سامسونگ جی تو داخل تنظیمات گوشی دنبال چه عبارتی بروم dual app پیدا نمی کنم؟
    ممنون میشم

  10. باسلام ، ممنونم از ترفند خوبتون ولی برای من فعال نشد گوشیم سامسونگA52016 هست ، آیا این نوع گوشی پشتیبانی نمیکنه ؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

  11. سلام وققتون بخیر
    بعد از نصب اندروید ۱۱ روی گوشی سامسونگ s20 اولترا ، واتساپ دومم به درستی کار نمی کنه، یعنی نه هیچ عکس و فیلمی رو باز می کنه نه اپلود می کنه
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  12. سلام
    میشه بگین که در گوشی j3 هم میشه یا نه

    • معلوم که میشه اول امتحان کن بعد بپرس یه دونه او نوار بالا رو بکش پایین برو تنضیمات تو جای سِرچش بنپیس dual masenger hale

  13. ببخشید من گوشیم اپل هست چیکار کنم؟

  14. درود بر شما

  15. عبدالغفور

    سلام وقتتون بخیر
    به فرض که ما نسخه دبل واتساپ را نصب کردیم و بعدش نسخه اصلی را پاک کردیم مشکلی پیش نمیاد؟ (یعنی نسخه دبل غیر فعال نمیشه) و بجای نسخه اصلی از بیزنس استفاده کنیم چنین‌ چیزی میشه؟

  16. گرمتون دم مرسی کاملا درست بود خودمم نمیدونستم و ندیدم تاحالا واسه لایک کردن سایتتون الان باید جیمیل بزنم ارزششو داش واقعا کمک کرد مرسیییی🤟🥳🥳🤙🥰🧡💛👏👏

  17. سلام من وقتی تو قسمت سرچ تنظیمات میزنم Dual Messenger فقط فیسبوکو میاره که میتونم دو اکانتیش کنم واتو نمیاره لطفا بگین چیکا کنم

  18. عالی ممنون

  19. عالی بود خیلی بدردم خورد.ممنونم از سایت باشعوری.

  20. وقتی واتساپ رو خواستید دبل کنید زیرش گزینه استفاده از مخاطبین جداگانه را غیر فعال کنید بعد واتساپ انتخاب کنید که از روش بسازه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *