خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش تصویری حذف مخاطب از برنامه روبیکا

آموزش تصویری حذف مخاطب از برنامه روبیکا

چگونه در روبیکا مخاطب را حذف کنیم

آموزش تصویری حذف مخاطب از برنامه روبیکا

امروزه اپلیکیشن روبیکا به یکی بهترین های شبکه اجتماعی تبدیل شده است که همین مورد باعث شده تا از محبوبیت خاصی در بین طرفداران خودش برخوردار باشه. پس از فیلترینگ شدن تلگرام، چت و گفتگو با مخاطبین بسیار دردسر ساز شد که همین مورد باعث سردرگمی برای انتخاب پیام رسان چت به وجود آورد.

اما با اضافه شدن پیام رسان روبیکا، از این پس می توانید با خیال راحت با مخاطبین خود گفتگو داشته باشید (بدون اینکه بخوای از فیلتر شکن استفاده کنی) یکی از مشکلات کاربران در پیام رسان روبیکا این است که نمی دانند چطور مخاطبین خود را از لیست روبیکا حذف کنند به همین جهت برای بسیاری از عزیزان سوال پیش آمده که چگونه در روبیکا مخاطب را حذف کنیم؟

برای پاسخ به این سوال در ابتدا لازم است اشاره کنم که ابتدا اپ روبیکا را از داخل گوگل پلی به روزرسانی کنید تا در روند کاری مشکلی برایتان پیش نیاد. با سایت باشعوری همراه باشید تا ترفند پاک کردن مخاطبین را در روبیکا به شما عزیزان به صورت تصویری آموزش دهیم.

چگونه در روبیکا مخاطب را حذف کنیم؟

پس از باز کردن برنامه روبیکا در گوشی، در قدم بعدی برای حذف مخاطب از برنامه روبیکا به بخش پیام رسان وارد شوید. همانطور که در تصویر مشاهده میکنید؛ برای اینکه مخاطب مورد نظر خود را از روبیکا پاک کنید، اول باید به لیست مخاطبین خود مراجعه کنید که به همین منظور در پایین صفحه پیام رسان، دکمه آبی رنگ با قلم سفید در دسترس بوده که باید روی آن کلیک کنید.

پاک کردن مخاطبین از روبیکا

پس از ورود به لیست مخاطبین، می توانید روی مخاطب مورد نظر ضربه بزنید تا صفحه گفتگوی آن شخص برایتان باز شود. سپس بر روی نوار بالای صفحه چت که عکس پروفایل آن مخاطب روی آن قرار دارد، کلیک کنید تا اطلاعات کاربری آن مخاطب برایتان باز شود.

پاک کردن مخاطبین از روبیکا

همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم؛ در بالای صفحه – سمت چپ، یک علامت سه نقطه عمودی (کنار آیکن تماس) در دسترس شما قرار دارد که باید روی آن کلیک کنید. (برای امنیت بالای برنامه روبیکا، پیشنهاد می کنم برای روبیکا رمز بگذارید تا شخص دیگه ای وارد نشود)

چگونه در ایران درآمد دلاری داشته باشیم

همانطور که متوجه شدید؛ پس از ضربه روی گزینه فوق، یک لیست کوتاه برایتان باز شد که سومین گزینه یعنی «حذف مخاطب» کار شما را به پایان میرساند اما به محض اینکه روی آن کلیک کردید؛ Rubika برای اطمینان از شما سوال می کند: (آیا می خواهید این کاربر را از مخاطبین حذف کنید) که پس از کلیک بر روی کلمه «باشه» مخاطب مورد نظر شما به کلی از لیست مخاطبین شما حذف خواهد شد.

حذف مخاطبین از روبیکا نسخه وب و دسکتاپ

اگر از پیام رسان روبیکا در نسخه مرورگر دسکتاپ استفاده می کنید و قصد حذف مخاطبین خود را دارید، باید بگم که در روش بالا که از موبایل اندروید استفاده شده است، فقط می توانستیم مخاطب را به صورت تکی از لیست پاک کنید اما با مرورگر دسکتاپ می توانید مخاطبین خود را به صورت همزمان از روبیکا حذف کرد که در ادامه به صورت تصویری اشاره خواهیم کرد.

ترفند حذف مخاطب از پیام رسان روبیکا

پس از اینکه وارد حساب خود در روبیکا شدید، همانطور که در تصویر به آن اشاره کرده ایم؛ در بالای صفحه – سمت راست؛ یک شکل (آیکن) سه خطی عمودی در دسترس تان قرار دارد که باید روی آن کلیک کنید.

چگونگی حذف مخاطبین از برنامه روبیکا همزمان

پس از کلیک بر روی گزینه فوق، لیست کامل مربوط به پیام رسان روبیکا باز می شود که در این مرحله باید روی گزینه «مخاطبان» کلیک کنید تا وارد لیست مخاطبین خود شوید.

حذف همزمان مخاطب از روبیکا نسخه وب

پس از اینکه لیست مخاطبین برایتان ظاهر شد، همانطور که در تصویر اشاره شده است؛ در گوشه بالای سمت چپ، گزینه «حذف مخاطب» قرار دارد که باید روی آن کلیک کنید.

پاک کردن یکجا مخاطبین از روبیکا دسکتاپ

پس از کلیک بر روی گزینه فوق، دایره هایی در کنار مخاطبین شما ظاهر می شود که در این مرحله می توانید چندین دایره مخاطبین خود را فعال کنید (یعنی اینکه می توانید چندین مخاطب را به صورت یکجا حذف نمایید) پس از علامت گذاری بر روی مخاطبین، حال می توانید روی گزینه بالای صفحه «حذف ۲۵/۶» (این عدد بیانگر این است که ۲۵ تا مخاطب دارم و میخوام ۶ تای اونا رو پاک کنم) کلیک کنید تا مخاطبین تان یکجا حذف شود؛ این ترفند فعلا در نسخه وب روبیکا قرار دارد که البته شاید در آینده به نسخه اندروید هم اضافه شود.

اشتراک گذاری: