خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش تغییر تصویر زمینه گوشی هواوی با ۴ کلیک ساده

آموزش تغییر تصویر زمینه گوشی هواوی با ۴ کلیک ساده

چگونه عکس پس زمینه گوشی هواوی را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه گوشی هواوی همراه با تصاویر

صفحه اسکرین موبایل در واقع همان صفحه ای بوده که اپلیکیشن و برنامه روی آن جمع آوری می شود که در واقع همان صفحه اصلی موبایل می باشد. شما می توانید یک عکس برای صفحه اسکرین تنظیم کنید که البته برای زیبایی بیشتر، لازمه تا از یک تصویر با کیفیت و موضوع مناسب برای تصویر زمینه استفاده شود.

موضوعی که در این پست می خواهیم به صورت آموزشی به شما عزیزان توضیح دهیم، در واقع برای اون دسته از کاربران بوده که می خواهند یک عکس برای تصویر زمینه گوشی خود تنظیم کنند اما چون تا به حال همچین کاری را انجام نداده اند، برای اولین بار نمی دانند که باید از کدام جهت اقدام کنند.

نکته ای که در این پست باید اشاره کنم، اینه که در این قسمت می خواهیم با استفاده از گوشی هواوی اندروید ۹ به تنظیمات بک گراند گوشی اشاره کنیم. پس اگر برای شما هم سوال پیش آمده که چگونه عکس پس زمینه گوشی هواوی را عوض کنیم؟ پس با دقت در ادامه همراه سایت باشعوری باشید.

چگونه عکس پس زمینه گوشی هواوی را عوض کنیم؟

در ابتدا شما باید به تنظیمات گوشی هواوی مراجعه کنید که بهترین گزینه ای که در دسترس بوده، اینه که همین حالا صفحه ابزار را با انگشت خود از بالا به پایین بکشید سپس روی شکل چرخ دنده ضربه بزنید که همان Settings موبایل می باشد.

تنظیم عکس برای صفحه گوشی

پس از ورود به صفحه تنظیمات گوشی، همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم؛ باید سراغ گزینه مربوط به تنظیمات صفحه گوشی بروید که به همین منظور، در وسط صفحه گزینه «Display» که به فارسی، همان جلوه و نمایش می باشد (این گزینه در تمامی موبایل های اندرویدی یکی می باشد و اصلا ربطی به برند هم نداره)

چگونه بک گراند گوشی را عوض کنیم

در صفحه بعدی، شما می توانید تغییراتی را برای صفحه اسکرین و نمایش انجام دهید؛ برای مثال می توانید نور صفحه را به صورت دلخواه کم و زیاد کنید یا اینکه تعیین کنید تا نور صفحه به صورت اتومات؛ کم و زیاد شود اما از آنجایی که قصد تغییر تصویر زمینه گوشی هواوی را داریم، باید روی گزینه معروف «Wallpaper» کلیک کنید.

قرار دادن تصویر پس زمینه به صورت تمام صفحه

پس از کلیک بر روی گزینه فوق، همانطور که خودتان هم متوجه شدید، می توانید بک گراند گوشی را عوض کنید که به همین جهت، چندین عکس با کیفیت در دسترس شما می باشد که می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. اما از آنجایی که هدف شما اینه که عکسی که امروز دانلود کردید را برای تصویر زمینه تنظیم کنید، پس باید روی گزینه «Gallery» ضربه بزنید تا صفحه گالری موبایل برایتان باز شود و عکس دلخواه خود را که قبلا ذخیره کرده اید را انتخاب کنید.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *