خانه / گالری طوری / عکس پروفایل / ۱۲ عکس پروفایل لیونل مسی برای واتساپ و تلگرام

۱۲ عکس پروفایل لیونل مسی برای واتساپ و تلگرام

زیباترین عکس مسی برای پروفایل

در این پشت شما عزیزان می توانید به راحتی عکس پروفایل لیونل مسی را در سایت باشعوری دانلود کنید. لیونل آندرس مسی در ۲۴ جون ۱۹۸۷ در روساریو آرژانتین متولد شد. پدر مسی خورخه مدیر یک شرکت فلزات بود و مادر وی سلیا به عنوان نظافتچی کار میکرد تا کمک خرج خانواده باشد. لیونل پسر آخر از سه پسر این زوج بود. دو برادر بزرگتر او ماتیاس و رودریگو نام داشتند. او همچنین یک خواهر به نام ماریاسول هم دارد.

گالری عکس پروفایل لیونل مسی

درخشش لیونل در سن کم موجب شد تا باشگاه نولز اولد بویز که یک باشگاه محلی قدرتمند بود به دنبال جذب وی باشد. لیونل مسی در هشت سالگی به نولز اولد بویز پیوست. قدمت این باشگاه به سال‌ های اولیه قرن بیستم بازمیگردد. آنها از دهه ۱۹۷۰ تاکنون ۴ بار قهرمان لیگ آرژانتین و ۲ بار قهرمان کوپا لیبرتادورس شده‌ اند. از جمله بازیکنان شاخصی که در این باشگاه حضور داشتند می‌ توان به خورخه والدانو و گابریل باتیستوتا اشاره داشت.

فقط یازده سال داشت که با بیماری کمبود هورمون رشد مواجه شد اما بیمه پدرش فقط پول ۲ سال از درآمد پرهزینه ماهانه ۱۰۰۰ دلاری درمان او را داد

از طریق یک آشنا به باشگاه بارسلونا معرفی شد؛ کارلس رکساچ مدیر باشگاه به شرط آنکه مسی به اسپانیا نقل مکان کند و با این باشگاه قرارداد ببندد حاضر شد تمام هزینه های درمانی او را پرداخت کند

پیشنهادی: عکس پروفایل کریستین رونالدو

من هرگز در مورد بازی فکر نمی کنم و اونو تجسمش نمی کنم. من در هر لحظه با هر چیزی که به سمتم میاد رو به رو میشم و انجام میدم.غریزه . این سبکه همیشگیه منه.

برام مهم نیست که که آیا من بهتر از کریس رونالدو هستم یا نه . تمام چیزی که برام مهمه ، بارسلوناست که همیشه بهتر باشه از رئال مادرید.

تمام چیزایی که در زندگیم اتفاق افتاده ، خاص بوده . حتی لحظات سختی که داشتم. چون چون اونا برات مشخص میکنن که دقیقا تو در زندگی چی میخوای.

 

من از صبح زود شروع میکردم و تا دیروقت تمرین میکردم ، روز ها پشت روزها ، سال ها پشت سالها تلاش کردم . این برای من ۱۷ سال و ۱۱۴ روز طول کشید تا اینکه یه شب موفق بشم.

من به زمین میرمو بهترین بازیی که میتونم رو به نمایش میزارم و من اصلا به اینکه ممکنه بقیه ی بازیکنان خطا کنن و یا به هر صورتی مصدوم بشم فکر نمیکنم. تنها چیزی که بهت میتونه صدمه بزنه اینه که در مورد اون چیزا نگران باشی.

این مسیری که من طی کردم واقعا برام سخت بود چون مجبور به ایجاد تغیرهای بسیار زیادی در خودم بودم و از طرفی هم کشورم رو ترک کردم و علاقه ی چندانی به زندگی در ماسیا نداشتم. من هر بار به سختی میتونستم خانوادم رو ملاقات کنم.من اونها رو فقط سالی یک یا دوبار میتونستم ببینم و این برام واقعا سخت بود.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

گالری عکس نوشته رفیق جونم تولدت مبارک

عکس نوشته تبریک تولد به رفیق برای پروفایل | ۱۱ عکس و متن کوتاه برای دوست

عکس نوشته تبریک تولد به رفیق برای پروفایل اگر کل دنیا هم بهت پشت کنه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *