خانه / گالری طوری / عکس پروفایل / ۱۰ عکس نوشته مادر و دختری برای پروفایل | جملات و متن احساسی

۱۰ عکس نوشته مادر و دختری برای پروفایل | جملات و متن احساسی

گالری عکس پروفایل متن دار مادر و دختر

عکس نوشته مادر و دختری برای پروفایل

مگر میشه که مادری عاشق دخترش نباشه؛ مادر ها با دخترشان بسیار صمیمی هستند چرا که حرف همدیگر را بهتر متوجه میشوند، یک مادر همیشه سعی دارد تا وقار و خانم و بودن را به دخترش یاد دهد و به او بیاموزد که چطور می تواند جذابیت باطنی خود را افزایش دهد… اگر یک دختر هستی و داری این مطلب رو با دقت میخونی پس حواست باشه که اگر با دوستات بیرون میری و به مادرت قول میدی که سر فلان ساعت خونه میام، حتما سر اون ساعتی که قول دادی به خونه برگرد چرا که مادر عشقش دخترشه ئ دلش هزار جا میره….

مادر همیشه به دخترش یاد میده که چطور در سختی مشکلات قوی باشد و به هیچ وجه جلوی دیگران ضعفی نشان ندهد و همچنین مادرش همیشه دوست دارد که دخترش با اعتماد به نفس باشه و اگر رویایی داره، باید تمام سعی خود را برای رسیدن به آن رویا صرف کند….. از اینور قضیه هم نگاه کنیم؛ دختر ها نیز عاشق مادرشان هستنند و همیشه قلبشان برای مادر می تپد…

سایت باشعوری یکی از منابع اصلی در زمینه تولید و طراحی عکس نوشته های تخصصی بوده که سعی دارد با کیفیت ترین عکس و جملات را برای شما عزیزان مهیا سازد به همین خاطر این پست را برای تمامی مادران و دختران گردآوری کرده ایم تا بتوانید برای پروفایل های شبکه اجتماعی خود استفاده کنید (اگر دوست داشته باشی، میتونی از عکس پروفایل متن دار مادر و دختر برای پست گذاشتن در اینستاگرام استفاده کنید)

گالری عکس پروفایل متن دار مادر و دختر

اگر امروز همسر خوبی برای شوهرت هستی، یادت باشه که تمامی این لحظات شاد رو از مادرت داری چرا که فقط مادر میتونه آموزش های شوهرداری رو مو به مو به دختر یاد بده….. مادری گفت (بزرگ کردن یک دختر مثل پرورش یک گل است اگر بهترین‌های خودتان را به او بدهید می‌شکند و در نهایت آماده‌ی ترک خانه می‌شود.) همه‌ ی مادرها به طور غریزی این نکته را می‌دانند. شاید عشق زیاد به یک فرد، فردی که بخشی از وجود شماست باعث ظهور رابطه‌ی خاصی میان شما و دخترتان شود. مادرها با جاودانگی عشق آشنا هستند و این همان درسی است که دختران باید آن را بیاموزند.

گالری عکس متن دار مادر و دختری به گونه ای طراحی شده که می توانید عکس ها را به صورت اسلاید، ورق بزنید و به راحتی همه ی آن ها را تماشا کنید و البته اگر از عکس نوشته های دختر و مادری رضایت داشتید، می توانید آن ها را به رایگان دانلود کنید و البته پیشنهاد می کنم برای دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

گالری عکس نوشته رفیق جونم تولدت مبارک

عکس نوشته تبریک تولد به رفیق برای پروفایل | ۱۱ عکس و متن کوتاه برای دوست

عکس نوشته تبریک تولد به رفیق برای پروفایل اگر کل دنیا هم بهت پشت کنه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *