خانه / گالری طوری / عکس پروفایل / عکس نوشته فاضل نظری برای پروفایل | ۱۶ عکس و اشعار زیبا

عکس نوشته فاضل نظری برای پروفایل | ۱۶ عکس و اشعار زیبا

عکس پروفایل با اشعار فاضل نظری

عکس نوشته فاضل نظری برای پروفایل

یکی از شخصیت های معروف ایرانی که در سرودن اشعار بسیار معروف شده است؛ فاضل نظری می باشد که امروزه در بین مردم بسیار محبوب شده است… اگر می خواهید بیشتر با این شخصیت آشنا شوید؛ در ابتدا باید بگویم که وی در شهرستان خمین استان مرکزی در سال ۱۳۵۸ به دنیا آمده است. وی تحصیلات اولیه خود را در همان شهر خمین گذرانده اما برای ادامه تحصیل در سال ۱۳۷۶ به تهران رفته و در رشته معارف اسلامی و مدیریت در دانشگاه امام صادق (ع) مشغول تحصیل شد. (البته لازم به ذکر بوده که برای ادامه تحصیل در مقطع دکترای رشته مدیریت تولید و عملیات به دانشگاه شهید بهشتی می رود)

فاضل نظری در طی سال های زندگی خود علاقه زیادی به سرودن اشعار داشت که بعد از به تحریر درآمدن اشعارش، خود او متوجه شد که در زمینه می تواند حرفی برای گفتن داشته باشد؛ به همین خاطر وی چندین کتاب اشعار را به تحریر و چاپ رساند که هر روز هم به مخاطبین و خوانندگان کتاب هایش اضافه می شود ….

یکی از کتابهایش به قدری معروف شد که به عنوان برگزیده کتاب سال جمهوری اسلامی در سال ۱۳۸۷ مورد تقدیر قرار گرفت. جالب است بدانید که وی به عنوان شاعر جریان ساز دهه ۱۳۸۰ مطرح شده و در سال ۱۳۹۱ به عنوان پر مخاطب ترین شاعر ایرانی شناخته شده است و در همان سال مورد تجلیل به عمل آمده است.

مجله اینترنتی باشعوری با تخصص در زمینه طراحی و تولید عکس نوشته قادر است تا بهترین و محبوب ترین اشعار فاضل نظری را در قالب عکس نوشته برای پروفایل های شما عزیزان گرد آوری کند (خواهشی که از شما دوستان دارم، اینه که عکس نوشته های ما را با مخاطبین خود به اشتراک بگذارید و همچنین لازم به ذکر است که عکس نوشته ها را با ذکر منبع در اینستاگرام به اشتراک بگذارید)

گالری عکس پروفایل با اشعار فاضل نظری

عکس نوشت های اشعار فاضل نظری به گونه در سایت طراحی شده است تا بتوانید تمامی آن ها را در قالب یک گالری در دسترس داشته باشید تا بتوانید به راحتی اسلاید و ورق بزنید.. جناب فاضل نظری به روایت تازه در غزل كهن معتقد است و معتقد است :

كل هستی یك روایت تازه از واقعیت های كهن است و حقیقت، نظرگاه تمام شاعران بوده است. آنها با انگشت اشاره مردم را به یك خورشید متوجه می سازند اما با نگاهی تازه، و هدف گفت وگو در شعر بیان محتوای تازه است وقتی از غزل به عنوان قالب كهن استفاده می کنیم ارزشمندی این قالب كهن در ظرفیت آن است و فكر می كنم در خود نوآوری نیز باید به شیوه ای نو و جدید نوآوری كنیم

 

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

گالری عکس نوشته رفیق جونم تولدت مبارک

عکس نوشته تبریک تولد به رفیق برای پروفایل | ۱۱ عکس و متن کوتاه برای دوست

عکس نوشته تبریک تولد به رفیق برای پروفایل اگر کل دنیا هم بهت پشت کنه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *