خانه / گالری طوری / عکس نوشته سخنان بزرگان / ۱۲ عکس نوشته سخنان بیل گیتس برای پروفایل | جملات ارزشمند و کلیدی

۱۲ عکس نوشته سخنان بیل گیتس برای پروفایل | جملات ارزشمند و کلیدی

عکس و جملات بیل گیتس برای پروفایل

عکس نوشته سخنان بیل گیتس برای پروفایل

بیل گیتس به راستی کیست؟ آیا او فقط یک فرد ثروتمند است یا خیر؟ سخنان بسیاری در ارتباط با بیل گیتس شنیده ایم سخنانی که به او در بیشتر موارد لقب بزرگ ترین مرد جهان داده شده است.

شاید اکنون پیش خود میپرسید که چرا بزرگ ترین و از چه لحاظ بزرگ ترین است؟ من قصد دارم در این پست همین را برای شما عزیزان بیان کنم و البته که جملاتی به نقل از بیل گیتس گفته خواهد شد که ممکن است تاثیر بسزایی در زندگی ما انسان ها داشته باشد. پس با سایت باشعوری همراه شوید تا بیشتر با بیل گیتس آشنا شده و عکس نوشته های او را مطالعه کنید.

گالری عکس پروفایل بیل گیتس با جملات کوتاه

ویلیام هنری بیل گیتس سوم که به بیل گیتس معروف است به انگلیسی: Bill Gates در حوزۀ ارتباطات و فناوری اطلاعات شناخته شده و او جزء یکی از محبوب ترین افردایست که الگوی افراد موفق بوده و می توان او را پدر موفقیت جهان نامید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید او راز موفقیت خود را پشتکار،تلاش و هدف گزاری می داند.

اما چرا واژه ترین برازنده بیل گیتس میباشد؟ او بزرگ ترین و ثروتمند ترین مرد جهان است، بنظر شما ثروت چه مقدار میتواند باشد که یک فرد ثروتمندترین مرد جهان می شود،بگذارید بگویم که ثروت بیل گیتس چیزی بیش از ۸۰ میلیارد دلار میباشد، مبلغی که اگر بخواهید تبدیلش کنید به ریال حتی ماشین حسابتان هنگ می کند چه برسد به خودتان… 😳

حتما بخوانید: کتاب اثر مرکب اثر دارن هاردی

عکس نوشته های سخنان بیل گیتس برای پروفایل

همانطور که میدانیم در زندگی همه چیز پول نیست این جمله ایست که اکثر ما ها از افراد بزرگ خانواده و فامیل شنیده ایم. اما چرا می گویم همه چیز پول نیست، دلیل آن این است که بیل گیتس از سال ۲۰۰۸ تا کنون تمام ثروت خود را خرج فعالیت های انسانی و بشر دوستانه کرده است.

این خصلت مرد بزرگیست که بیشتر از ثروت به انسانیت توجه می کند و این دقیقا چیزیست که از بیل گیتس یک الگو می سازد. و اما سپاسگزاریم که ما را تا پایان پست عکس نوشته سخنان بیل گیتس همراهی کردید، امیدواریم که از مطالعه این پست لذت برده باشید.

 

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

گالری عکس نوشته رفیق جونم تولدت مبارک

عکس نوشته تبریک تولد به رفیق برای پروفایل | ۱۱ عکس و متن کوتاه برای دوست

عکس نوشته تبریک تولد به رفیق برای پروفایل اگر کل دنیا هم بهت پشت کنه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *